Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 68 worden weergegeven.

Discussie: Samsung PS59D550

  1. #1

    Standaard Samsung PS59D550

    Edit;

    na beraad uitgekomen op de Samsung PS59D550.

    Iemand ervaringen?


    ----------

    Leute,

    ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe tv en kwam zo op de Sharp Aquos LC-60LE635 uit.

    Wat zijn jullie bevindingen? Ik heb nu ook een Sharp Aquos (40 inch) en ben eigenlijk erg tevreden over Sharp!

    Zie o.a.:
    http://nl.hardware.info/reviews/2434/sharp-aquos-lc-60le635-review
    Laatst aangepast door Coen P. : 07-02-2012 om 15:32
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Is edge lit LED, zou ik niet doen.
    Wil je geen plasma Coen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Spank my ass and call me Charley, ehh...wat houdt edge lit LED in Pep? (shame)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Je hebt 2 soorten LED LCD.
    Edge is vanaf de zijkanten en back lit is erachter. 2e soort is veel duurder, maar ook daar heb je weer variaties in de hoeveelheid. Hoe meer, hoe beter want dan hoeven er per LED minder beeldpunten verlicht te worden.
    Zoals ze in de review ook al aangeven krijg je met Edge LED in meer of mindere mate clouding en daarom wil je dat niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    ok bedankt Pep, maar tv's met gelijke afmetingen komen meestal een stuk duurder uit dan deze!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Als filmliefhebber is plasma nog steeds de keuze. Ik zou als ik jou was eens kijken voor een Panasonic plasma. Of een LG. Die biedt net wat meer waar voor je geld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Of Samsung, ook veel waar voor je geld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    zou zeker voor plasma gaan,
    of voor panasonic of samsung,deze 2 maken op dit moment de beste plasma s

  9. #9

    Standaard

    Kunnen jullie eens een type aanraden? (kan ik de prijs ff checken)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Coen, grootte moet minimaal 60 inch zijn?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Als het perse 60' inch moet zijn dan zou ik het afraden bij Panasonic te gaan kijken omdat alleen hun hogere series in 60' inch beschikbaar zijn en deze zijn nogal prijzig. Ik zou vooral kijken naar Samsung en misschien LG. Heb zelf ook een Samsung Plasma uit 2010 serie er ben er super tevreden over. Voor rond dezelfde prijs als die Sharp heb je een:

    Samsung PS51D6900/6910 +- €1500,-

    Dit is het Samsung model met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Eventueel kun je nog kijken naar de naar LG met zijn nieuwe PZ serie, de PZ570 zit voor de 60 inch ook rond de 1500 euro en het topmodel de PZ950 zit zo rond de 1900 euro.

    Voor interessante en goede reviews kan ik FlatPanelsHD aanraden
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  12. #12

    Standaard

    Heb nu een tv van 1m en wil simpelweg een grotere, had zelf 60 inch in gedachten maar iets kleiner zou op zich ook kunnen hoor.

    Nadeel is dat ik erg slecht in de wereld van de tv's zit en dus geen idee heb wat goed is
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Zelf ben ik in combinatie met films altijd nog een fan van Plasma's. En dan kom je al gauw bij Panasonic uit. Zwartwaarden zijn heerlijk bij die tv's.

    Momenteel heb je de keuze uit de TX-P65VT30 (die een beetje prijzig is) en de TX-P55VT30 (die qua prijs wel aardig interessant is) Maar heb gisteren verschillende mensen van Panasonic over de vloer gehad en ik weet dat de 50 series er aan komen, en dan wordt het wel interessant.

    Ze gaan namelijk de ST50 (goedkoopst), GT50 (duurder) en VT50 (duurst) serie uitbrengen die allemaal plasma televisies zijn, mogelijkheid hebben tot 3D (mocht je dat interessant vinden) en infinite black panels hebben (fijne zwartwaarden). Maar het leukste is dat de grotere maten 55, 60 en 65 inch in alle 3 de series te krijgen zijn. Klik hier voor info. Denk zelf dat de GT50 en ST50 serie wel het meest interessant is voor jou.

    Wellicht dat dit dus nog even het wachten waard is. Ik zie ze nog niet op de business site staan van Panasonic maar ik zal het voor je in de gaten houden.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Zit te twijfelen of een 51 inch niet voldoende is. Is het verschil met een 60 inch acceptabel vinden jullie? Maw wat voor maat tv hebben jullie?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Ga voor zo groot mogelijk, al hangt het er ook vanaf hoe ver je er vanaf zit. Het wordt geen beamer begrijp ik Coen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zit te twijfelen of een 51 inch niet voldoende is. Is het verschil met een 60 inch acceptabel vinden jullie? Maw wat voor maat tv hebben jullie?
    Wat is je kijkafstand? Kijk, ik zit op 2 meter van 42inch. Dat vind ik ook alweer flink te klein en zou graag richting 50/55inch gaan. Het went zo snel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Ik zit vrij ver van de tv af, een meter 4 a 4.5 (groot huis, haha )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    @ Pep, beamer plan wordt naar de zolder getild. Te veel haken en ogen (afstanden, kabels, lelijk) voor de woonkamer...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Niet kleiner dan 60" gaan dan Coen of je moet het niet voor film/HD gaan gebruiken ivm onderstaande.

    Naar de zolder, dedicated ruimte, nice.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik zit vrij ver van de tv af, een meter 4 a 4.5 (groot huis, haha )
    een goede leidraaid is 2 tot 2,5 x de diagonaal is een mooie kijkafstand. Dan kom je idd op minimaal 60" uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    een goede leidraaid is 2 tot 2,5 x de diagonaal is een mooie kijkafstand. Dan kom je idd op minimaal 60" uit...
    In de crt interlaced tijdperk van vorige eeuw, gingen de oude formules nog op.

    In de tijd van fixed pixel displays is het even anders (als je tenminste optimaal van full HD wil genieten).

    http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/kijkaf...hdtv-20090626/



  22. #22

    Standaard

    Coen ga voor een 60 inch en plasma zijn de beste maar er zijn ook goede lcd schermen trek gewoon eens een dag of 2 uit om te googelen
    Ik denk dat panasonic kwa prijs afvalt samsung zou eventueel kunnen maar met sharp is ook niet veel mis keuzes keuzes keuzes
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  23. #23

    Standaard

    Mijn oog is op de Samsung PS59D550 gevallen. Iemand ervaring hier mee?

    Ben iig al van LCD naar Plasma overgestapt door jullie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Coen, ik zou deze review even lezen. Is heel professioneel en geeft een goede indruk van de tv.

    Waar je wel rekening mee moet houden is dat Samsung plasma's altijd last hebben van een plasma buzz. Dit is een zacht gezoem wat de tv maakt als deze aanstaat. Ik heb er zelf ook last van maar is alleen te horen met absolute stilte en alleen als je je oor 30 cm of dichter bij de tv houdt. Aangezien jij er ver vanaf zit denk ik niet dat jij je er aan zal storen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #25

    Standaard

    Dank voor de link David en de tip over geluidsoverlast. Ik zit er 4m vandaan dus moet er geen last van hebben denk ik!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •