Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 161 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het is een openbaar forum, dus ik ben het eens met wat DVDPFG zegt. Het onderwerp is heel algemeen en daar mag best lekker over gediscussieerd worden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het is een openbaar forum, dus ik ben het eens met wat DVDPFG zegt. Het onderwerp is heel algemeen en daar mag best lekker over gediscussieerd worden.
    Ik geef alleen aan dat dat niet de insteek was van dit topic. Maar het staat jullie vrij om dat te negeren: het is inderdaad een openbaar forum.

  3. #128

    Standaard

    Ik hoop dat ik in het goede topic zit met mijn vraag, hier komt ie...Ik ben inmiddels al weer een tijdje in het bezit van Sony BDPS5200 (gemodificeerd) waarmee ik alle regio's van de wereld kan bekijken (dvd en Blu-ray) maar nu hapert die bij het afspelen van diverse films op dvd en Blu-ray.Heeft het gevolgen als ik er een lenscleaning set in 'afspeel'?
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  4. #129

    Standaard

    Dat zou het eerste zijn wat ik inderdaad eens zou uitproberen. Maar hoe oud is je speler en hoe intens gebruik je'm?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat zou het eerste zijn wat ik inderdaad eens zou uitproberen. Maar hoe oud is je speler en hoe intens gebruik je'm?
    Speler heb ik nu (denk ik) zo'n kleine 3 jaar, hij wordt vrijwel dagelijks gebruikt voor het afspelen van kinderdvd's en daarnaast kijk ik een paar keer in de week een Blu-ray film.
    Inmiddels geeft hij aan dat hij de disc niet herkend, ik ga er vanuit dat er vuil op de laser zit.

    Iemand misschien ervaring met een merk of type schoonmaak disc?
    Op Bol worden verschillende merken aangeboden in verschillende prijsklassen, maar waar doe ik goed aan?
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Speler heb ik nu (denk ik) zo'n kleine 3 jaar, hij wordt vrijwel dagelijks gebruikt voor het afspelen van kinderdvd's en daarnaast kijk ik een paar keer in de week een Blu-ray film.
    Inmiddels geeft hij aan dat hij de disc niet herkend, ik ga er vanuit dat er vuil op de laser zit.

    Iemand misschien ervaring met een merk of type schoonmaak disc?
    Op Bol worden verschillende merken aangeboden in verschillende prijsklassen, maar waar doe ik goed aan?
    Het kan vuil zijn, maar het kan ook gewoon een defecte lens zijn. Doen dvd's het nog wel en blu-rays niet? Of andersom? Ik heb zelf een keer een lens cleaner kitje gekocht van Philips, maar om nou te zeggen dat het bij mij hielp...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het kan vuil zijn, maar het kan ook gewoon een defecte lens zijn. Doen dvd's het nog wel en blu-rays niet? Of andersom? Ik heb zelf een keer een lens cleaner kitje gekocht van Philips, maar om nou te zeggen dat het bij mij hielp...
    Het is inmiddels alweer een tijdje geleden maar....
    Ik wil bij deze nog iedereen bedanken voor de reacties, laser is inmiddels complet vervangen (een hele fijne GRATIS service van de persoon bij wie ik hem gekocht had) en hij draait weer als vanouds!!!
    Bedankt voor jullie tips!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #133

    Standaard

    Even een kickje van mijn kant.
    Ik heb al een tijd geen BD A speler nodig gehad, gezien ik voor mijn R1 DVD's altijd al een Region All speler had aangesloten, en eigenlijk alleen maar Regio B Blu-Ray's had.
    Maar nu ik een aantal Region A Blu-Rays will gaan kopen, moet ik nu wel op zoek naar een Region A speler.

    Is Stegen op dit moment nog steeds de enige waar je hiervoor terecht kan?
    of zijn er al wat meer opties beschikbaar?
    In het begin van de topic las ik over die oude Philips spelers die met een firmware flash naar Regio A kunnen worden gezet, is dit nog steeds een handige optie, gezien je zo'n speler wel voor goedkoop op de kop kan tikken via Marktplaats.
    of zal die firmware niet meer werken?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #134

    Standaard

    Wanneer je voor het duurdere werk wil gaan is er een Oppo speler die alle regio's aan kan na modificatie.

    Er is een Oppo dealer in Nederland die dit kan (zie Oppo topic).

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Even een kickje van mijn kant.
    Ik heb al een tijd geen BD A speler nodig gehad, gezien ik voor mijn R1 DVD's altijd al een Region All speler had aangesloten, en eigenlijk alleen maar Regio B Blu-Ray's had.
    Maar nu ik een aantal Region A Blu-Rays will gaan kopen, moet ik nu wel op zoek naar een Region A speler.

    Is Stegen op dit moment nog steeds de enige waar je hiervoor terecht kan?
    of zijn er al wat meer opties beschikbaar?
    In het begin van de topic las ik over die oude Philips spelers die met een firmware flash naar Regio A kunnen worden gezet, is dit nog steeds een handige optie, gezien je zo'n speler wel voor goedkoop op de kop kan tikken via Marktplaats.
    of zal die firmware niet meer werken?
    Als het nog werkt dan heb je wel een vrij oude speler: die berichten dateren van 5 jaar geleden. Alhoewel ik er geen ervaring mee heb lijkt het me aannemelijk dat het nog wel werkt. Maar dat kun je enkel zelf uitvinden vrees ik. Als je zo'n speler voor echt weinig kunt krijgen is het misschien de gok wel waard.

    Ik heb zelf trouwens recent m'n oude Toshiba BDX3200 (ook uit de eerste pagina van dit topic) vervangen door een hardwarematig gehackte Sony BDP-S7200 van Stegen. Het kost wel iets maar het is toch wel fijn om een enkele speler te hebben waarmee je alles kunt doen.

    En voordat je er naar wil vragen: nee, die Toshiba heb ik evengoed nog wel in gebruik dus die wil ik nog niet kwijt.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaveHave Bekijk bericht
    Wanneer je voor het duurdere werk wil gaan is er een Oppo speler die alle regio's aan kan na modificatie.

    Er is een Oppo dealer in Nederland die dit kan (zie Oppo topic).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Als het nog werkt dan heb je wel een vrij oude speler: die berichten dateren van 5 jaar geleden. Alhoewel ik er geen ervaring mee heb lijkt het me aannemelijk dat het nog wel werkt. Maar dat kun je enkel zelf uitvinden vrees ik. Als je zo'n speler voor echt weinig kunt krijgen is het misschien de gok wel waard.

    Ik heb zelf trouwens recent m'n oude Toshiba BDX3200 (ook uit de eerste pagina van dit topic) vervangen door een hardwarematig gehackte Sony BDP-S7200 van Stegen. Het kost wel iets maar het is toch wel fijn om een enkele speler te hebben waarmee je alles kunt doen.

    En voordat je er naar wil vragen: nee, die Toshiba heb ik evengoed nog wel in gebruik dus die wil ik nog niet kwijt.
    Bedankt voor de reacties! Ik ben idd bekend met Stegen en mocht mijn catalogus zich meer uitbreiden met Regio A titels ga ik zeker investeren in een duurdere speler.
    Voor de paar titels die ik heb, heb ik nu een Philips BDP3000 voor een tientje op de kop kunnen tikken en met een firmware update alsnog Regio A kunnen krijgen en via een remote hack is ie tevens ook gelijk DVD Region Free!

    Ik kwam alleen 1 ander probleempje tegen, deze BD speler heeft voor geluid een Digitale Coax uitgang, en op m'n receiver heb ik alleen nog maar een Optische Ingang beschikbaar, de rest van de aansluitingen zijn al bezet met consoles etc.
    Nu heb ik zowel een Dig Coax kabel en Optische kabel liggen en zag ik op AlleKabels een omvormer staan.
    Maar welke moet ik nu precies hebben?

    https://www.allekabels.nl/na/0/1425/Converter.html

    of deze

    https://www.allekabels.nl/optische-k...-coaxiaal.html
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #137

    Cool Deze firmware werkt ook voor de Marantz UD7007

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PRS Bekijk bericht
    De door 'praatjesmaker/opschepper' toegezonden firmware 'works like a charm'....
    Bij deze mijn hartelijke dank. Ik kan nu onder andere eindelijk weer mijn US DVD van de Doobie Brothers bekijken.

    Daar waar, noch Denon Nederland, noch de verkoper mij van dienst konden/wilden zijn, bood Memphisflash uitkomst.

    Nogmaals, mijn dank is groot.
    Hetzelfde geldt voor de Marantz UD7007. Marantz en Denon behoren tot dezelfde company en de Denon 3313 en de Marantz UD7007 hebben hetzelfde binnenwerk en zijn compatibel. Ik heb de door Memphisflash opgestuurde firmware zonder enig probleem kunnen gebruiken voor het regiovrij maken van de DVD speler en het wijzigen van de regio voor de BR speler. Ook mijn dank is groot.

    Gandalf0
    Laatst aangepast door gandalf0 : 19-03-2018 om 20:43 Reden: privacy

  13. #138

    Standaard

    Ik wil memphisflash hartelijk danken voor het belangeloos toesturen van de software en instructies om de Denon DBT-3313UD regiovrij te maken voor DVD's en het kunnen wisselen tussen Blu-Ray-regio's. Het regiovrij maken is gelukt. Het wisselen van Blu-Ray-regio heb ik nog niet geprobeerd, omdat dat best bewerkelijk is en ik maar één regio A Blu-Ray-disc heb.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties! Ik ben idd bekend met Stegen en mocht mijn catalogus zich meer uitbreiden met Regio A titels ga ik zeker investeren in een duurdere speler.
    Voor de paar titels die ik heb, heb ik nu een Philips BDP3000 voor een tientje op de kop kunnen tikken en met een firmware update alsnog Regio A kunnen krijgen en via een remote hack is ie tevens ook gelijk DVD Region Free!

    Ik kwam alleen 1 ander probleempje tegen, deze BD speler heeft voor geluid een Digitale Coax uitgang, en op m'n receiver heb ik alleen nog maar een Optische Ingang beschikbaar, de rest van de aansluitingen zijn al bezet met consoles etc.
    Nu heb ik zowel een Dig Coax kabel en Optische kabel liggen en zag ik op AlleKabels een omvormer staan.
    Maar welke moet ik nu precies hebben?

    https://www.allekabels.nl/na/0/1425/Converter.html

    of deze

    https://www.allekabels.nl/optische-k...-coaxiaal.html
    De eerste.
    Als je van coax uit naar optisch in moet.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #140

    Standaard

    Hallo,

    Mijn eerste post hier, wist niet dat het bestond. Ik zie dat de UD7007 regiovrij gemaakt kan worden met een file op USB. Ik heb vorige week een UD7007 aangeschaft en heb een behoorlijke verzameling DVD's van de andere kant van de oceaan. Kan iemand mij aan die file(s?) helpen?

    Groeten

    Frans

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FransDHT Bekijk bericht
    Hallo,

    Mijn eerste post hier, wist niet dat het bestond. Ik zie dat de UD7007 regiovrij gemaakt kan worden met een file op USB. Ik heb vorige week een UD7007 aangeschaft en heb een behoorlijke verzameling DVD's van de andere kant van de oceaan. Kan iemand mij aan die file(s?) helpen?

    Groeten

    Frans
    Ik heb de bestanden gevonden (instructies inbegrepen)
    https://www.avforums.com/attachments...f-zip.1104469/

    De files zouden moeten werken met de Marantz UD7007 en Denon DBT-1713UD / DBT-3313UD

  17. #142

    Standaard

    @Scavenger: heel erg bedankt! het werkt als een zonnetje!

    Weet iemand toevallig of deze ook werkt voor de UD5007? Die heb ik al wat langer. (beneden, de 7007 staat op zolder in de thuisbios) Zou fijn zijn als die ook regiovrij zou zijn.

    Groeten

    Frans

  18. #143

    Standaard

    Nog geen dvd regio hack voor de Sony UHD-X800 beschikbaar?
    Heb nog wat R1 muziek-DVD’s (Live Aid boxen bijv) die ik al jaren niet meer kan afspelen.

  19. #144

    Standaard

    Nou, voor de UD5007 werkt ie ook.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FransDHT Bekijk bericht
    @Scavenger: heel erg bedankt! het werkt als een zonnetje!

    Weet iemand toevallig of deze ook werkt voor de UD5007? Die heb ik al wat langer. (beneden, de 7007 staat op zolder in de thuisbios) Zou fijn zijn als die ook regiovrij zou zijn.

    Groeten

    Frans

  20. #145

    Standaard Pioneer BDP-LX58 regio vrij maken

    Hallo,

    Ik heb recent een tweedehands Pioneer BDP-LX58 aangeschaft. Werkt prima, alleen hij is niet regio vrij. Is ie regio vrij te maken met een file op USB?
    Kan iemand mij aan zo'n file helpen?

    Groeten,

    PDG

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PDG Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb recent een tweedehands Pioneer BDP-LX58 aangeschaft. Werkt prima, alleen hij is niet regio vrij. Is ie regio vrij te maken met een file op USB?
    Kan iemand mij aan zo'n file helpen?

    Groeten,

    PDG
    Zie hier denk ik?

  22. #147

    Standaard

    Het is al een jaar sinds een post hier dus wil ik graag een vraag stellen. Ik heb een Hitteker Bluray speler al jaren omdat Ik veel Blurays
    uit Amerika heb en Ik voer een code op de afstandsbediening in elke keer bij overschakeling tussen regios. Helaas is het geluid uit de speler nu zo hard dat het lastig is
    om het te negeren !!! Het is nu zeker tijd voor een nieuwe speler

    Ik heb gelezen dat deze regio vrij is maar heeft iemand hier ervaring mee ?

    https://www.bol.com/nl/p/sony-bdp-s1...saAr4VEALw_wcB

    Misschien is er een andere speler in de tussentijd op de markt gekomen of kan iemand iets anders aanraden ? Ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven..

    Alvast bedankt, Vince.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Het is al een jaar sinds een post hier dus wil ik graag een vraag stellen. Ik heb een Hitteker Bluray speler al jaren omdat Ik veel Blurays
    uit Amerika heb en Ik voer een code op de afstandsbediening in elke keer bij overschakeling tussen regios. Helaas is het geluid uit de speler nu zo hard dat het lastig is
    om het te negeren !!! Het is nu zeker tijd voor een nieuwe speler

    Ik heb gelezen dat deze regio vrij is maar heeft iemand hier ervaring mee ?

    https://www.bol.com/nl/p/sony-bdp-s1...saAr4VEALw_wcB

    Misschien is er een andere speler in de tussentijd op de markt gekomen of kan iemand iets anders aanraden ? Ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven..

    Alvast bedankt, Vince.
    Op het avforum geven ze aan dat de speler niet regiovrij is..

  24. #149

  25. #150

    Standaard

    Als je nog geen UHD speler hebt dan kun je een US halen met regio 1. Heb ik met de Sony in mij handtekening gedaan via eBay, voor de stroom is bij deze geen omvormer nodig. UHD zelf is regiovrij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •