Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 161 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PRS Bekijk bericht
    Ik was er zo aan gewend om op mijn oude NAD Viso 5 alles af te kunnen spelen dat ik er bij de aanschaf van de Denon DBT-3313 niet eens op heb gelet of hij wel regiovrij was....
    Yep, een beeeetje stom. Vandaar mijn zoektocht om dit alsnog voor elkaar te kunnen krijgen. Na het eerder gememoreerde geneuzel met de verkoper en onze 'vrienden' van Denon Nederland kwam ik onder andere dit forum tegen en kreeg een sprankje hoop op een oplossing.

    Na het plaatsen van mijn eerste post als nieuwkomer op dit forum, heb ik Memphisflash natuurlijk een PM gestuurd met de vraag of hij/zij me verder kon helpen. Enkele dagen later heb ik er een tweede PM aan gewijd... Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen, maar ik blijf goede hoop houden. Mensen kunnen het druk hebben en vergeten soms dingen...
    Ondanks alle ellende in deze wereld ga ik er van uit dat de mens, in basis, van goede wil is, maar het soms even duurt voor het eruit komt.
    Datzelfde geldt voor een bedankje achteraf, als je iemand verder hebt geholpen.

    Ik heb er een gewoonte van gemaakt om mensen een berichtje te sturen als ik iets van ze heb ontvangen, bijvoorbeeld na een aanschaf via iets als Marktplaats...
    Gewoon even laten weten dat het item is aangekomen en danken voor de correcte afhandeling... Kleine moeite....zo gedaan.


    Ik zeg altijd maar...."Wil je de wereld verbeteren....begin bij jezelf...." ik ben er al een tijdje mee bezig...


    @Mephisflash: ik hoop nog van je te horen, bij deze vast bij voorbaat bedankt...
    Ben zelf ook een liefhebber van een apparaat dat zo goed als alles kan afspelen, en tot nu toe is het gelukkig
    nog niet voorgekomen dat ik iets kreeg dat ik niet kon afspelen, al moet ik er dan wel bijzeggen dat ik zo
    goed als bijna geen gedownload spul kijk.

    Ja..... feedback, ook Memphisflash waardeert dat, net als ik ten zeerste, ook stuur ik zelf altijd zo snel mogelijk
    een feedback terug en ja.... ook bij aankopen via Marktplaats en schroom er ook niet voor om te melden als
    er iets beter kan, heb al vaker verbrijzelde doosjes aangetroffen, maar wonder boven wonder de Blu rays hebben
    het in alle gevallen feilloos overleefd. (al is het wel fijn als het doosje ook een beetje heel aankomt.)

    Ook als ik hier op het forum handel houd ik van vlotte communicatie en zal ook altijd zo snel mogelijk betalen,
    ik houd van een vlotte en eerlijke deal en over het algemeen zit je dan wel goed hier op dit forum van filmliefhebbers,
    het meeste krijg je in nieuwstaat De mindere goden leer je ook kennen en daar handel je dan niet meer mee.

    Hoop dat je speler de fimware accepteerd en dat hij daarna feilloos blijft spelen, helemaal fijn als hij dan
    ook nog eens regiovrij uit de strijd komt, ben benieuwd naar je feedback.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Compliment

    Zou als ik jou was toch wel je email adres verwijderen, en aan de modjes vragen om eea na te kijken waarom je dan geen PM krijgt,
    dat zou opgelost moeten kunnen worden. (heb in het citaat ook een deel van je E adres verwijderd.)

    Heb je vermeld dat het gebruik van de door je opgestuurde firmware voor eigen risico is omdat er wat complicaties kunnen optreden,
    tot het volledig onbruikbaar worden van een apparaat ( wil niemand bang maken hoor )

    Zo te zien is PRS iemand die wel feefback geeft, dat vind ik zelf ook altijd heel erg fijn, enkele slechten hebben het voor
    de goeden bij mij wat verpest, sta niet meer vooraan om nieuwkomers te helpen, de oudgedienden krijgen nog het
    voordeel van de twijfel

    Volgens mij zitten er geen risico's aan, de update komt direct bij Denon HQ vandaan en de speler is altijd weer terug te zetten naar fabrieks instellingen. Ook een firmware update heeft (tot nu toe) geen effect op het regiovrij maken. Het is redelijk makkelijk te doen, en vooral voor dvd's is het een verademing. Ik kan eindelijk weer disney treasures oid kijken 😄.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    De 'praatjesmaker/opschepper' heeft inmiddels de firmware verstuurd, en het zou mooi zijn als ik hier nog feedback op krijg of heel ander naar behoren werkt - ik denk het wel ...
    Als nog meer mensen interesse hebben, graaf een mail naar mij privé ... ik krijg blijkbaar geen PM berichten ...
    De door 'praatjesmaker/opschepper' toegezonden firmware 'works like a charm'....
    Bij deze mijn hartelijke dank. Ik kan nu onder andere eindelijk weer mijn US DVD van de Doobie Brothers bekijken.

    Daar waar, noch Denon Nederland, noch de verkoper mij van dienst konden/wilden zijn, bood Memphisflash uitkomst.

    Nogmaals, mijn dank is groot.

  4. #104
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Graag gedaan! Have fun!

  5. #105

    Standaard

    Werkt die firmware alleen met dit specifike model, of ook met andere Denon modellen?
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #106
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    De upgrade werkt voor 2 modellen, de DBT1713 en de DBT3313 ...

  7. #107

    Standaard USB Firmware

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    De upgrade werkt voor 2 modellen, de DBT1713 en de DBT3313 ...
    Hallo Memphis, ik ben ook in het bezit van de 3313UD en zou graag regiovrij Bluray willen spelen. Heb je voor mij de firmware aub?

    Marcel

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marceldamen Bekijk bericht
    Hallo Memphis, ik ben ook in het bezit van de 3313UD en zou graag regiovrij Bluray willen spelen. Heb je voor mij de firmware aub?

    Marcel
    Was deze post al weer vergeten, maar kreeg een PM en besefte toen dat ik mijn speler op deze wijze ook van zone kon laten veranderen

    @marceldamen; lees even post 99 van dit onderwerp

    @memphisflash: Heb je per email gevraagd om de "upgrade", zoals je dat verzocht had in post 99.

    Je hebt me deze keurig opgestuurd en nu dan de terugkoppeling zoals ik deze zelf ook graag op prijs stel:

    Dank voor je email met de 2 ZIP bestandjes, 1 om de speler regiovrij te maken voor DVD's en het andere ZIP bestandje
    om de speler van zone B, A of C te laten wisselen.

    Heb de speler reeds regiovrij gemaakt voor DVD's met behulp van je ZIP bestandje en de daarbij zittende handleiding.
    Heb eerst nog een regio 1 DVD geprobeerd af te spelen, dat weigerde de speler met een mooi overzicht van de wereld
    met een dvd regio overzicht. Nadat ik de DVD verwijderd had ben ik volgens de handleiding te werk gegaan en was de
    speler met 2 minuutjes weer klaar voor gebruik en speelde hij de regio 1 disc keurig af.

    Het zone wisselen heb ik nog niet geprobeerd, je moet immers elke keer de handeling uitvoeren om tussen de zone's
    te wisselen(moet ik bij mijn Oppo ook doen, al kan dat iets makkelijker omdat je dan geen USB stick hoef te gebruiken,
    maar heb er wel de gebruiksaanwijzing bij nodig omdat ik de zone wisseling niet uit mijn hoofd weet)

    Voor de zone wisseling wil ik nog even 2 USB sticks aanschaffen(kosten zijn het niet) en daarop de zone A en de
    zone B ZIP zetten, de zone C ZIP heb ik nog niet nodig, heb tenminste geen schijfje met enkel een zone C.
    Als ik dat heb, dan ga ik deze zone wisseling ook een keer proberen., heb maar een paar zone A schijfjes, al
    is er wel weer 1 onderweg met DTS X geluid, die is ook enkel zone A.

    Memphisflash, hartelijk dank voor je snelle toezending van de bestandjes, fijn dat je ze met ons wilt delen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #109

    Standaard

    Ik heb een Philips BDP8000 en deze heb ik regiovrij gemaakt regiocode 0, nu heb ik ook een code waarmee ik kan switchen naar regio 1. Nu is mijn vraag kan je oneindig door blijven switchen van regio 0 naar regio 1?
    Dat hij dus niet op regio 1 blijft staan

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb een Philips BDP8000 en deze heb ik regiovrij gemaakt regiocode 0, nu heb ik ook een code waarmee ik kan switchen naar regio 1. Nu is mijn vraag kan je oneindig door blijven switchen van regio 0 naar regio 1?
    Dat hij dus niet op regio 1 blijft staan
    Regio 0 is voor DVD, 0 is vrij voor alle regio's voor DVD's dus ook voor regio 1.

    Waarom zou je willen switchen naar regio 1 en weer terug naar 0, dat is toch compleet onzinnig?
    Have fun and enjoy your collection

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Regio 0 is voor DVD, 0 is vrij voor alle regio's voor DVD's dus ook voor regio 1.

    Waarom zou je willen switchen naar regio 1 en weer terug naar 0, dat is toch compleet onzinnig?
    Toch niet, ik kan niet alle regio 1 dvd's afspelen, vreemd genoeg!

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/philips-bdp8000/11211

    I can confirm that the DVD hack for the Philips BDP8000 works in the BDP8000/78 model variant:

    - Turn on the player
    - Wait for the Home screen to display or press Home on the remote
    - Press 1389310 on the remote
    - Turn off and on again
    - Press Home and 8520 to confirm DVD hack for all regions

    Note that with DVD(0) as above Region 1 RCE discs will not play. However, the BDP8000/78 can play these discs if the user press 1389311 to turn it to a Region 1 DVD player only.

    Since there are no indications thus far if the user can modd the player unlimited times he ot she will be better off by leaving the player as DVD(0).
    Hieronder wordt ook aangegeven dat het nog onduidelijk is met het veel switchen van de ene naar andere regio..
    Je kan 'm beter op de huidige regio houden, is het advies. Mischien is er iemand op dit forum die hier ervaring mee heeft of het weet?
    Het betreft ook alleen regio 1 dvd's met RCE beveiliging zie ik nu, vandaar.
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-03-2016 om 17:51

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Toch niet, ik kan niet alle regio 1 dvd's afspelen, vreemd genoeg!

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/philips-bdp8000/11211



    Hieronder wordt ook aangegeven dat het nog onduidelijk is met het veel switchen van de ene naar andere regio..
    Je kan 'm beter op de huidige regio houden, is het advies. Mischien is er iemand op dit forum die hier ervaring mee heeft of het weet?
    Het betreft ook alleen regio 1 dvd's met RCE beveiliging zie ik nu, vandaar.
    Kun je een titel, of een paar titels geven met de RCE beveiliging, dacht dat ik er ook wel
    1 had, The Patriot, maar die speelt wel in alle 3 mijn om te schakelen BR players.

    Over de Philips durf ik helaas ook niets te roepen, weet enkel dat je net een DVD drive
    in een PC heel voorzichtig moet zijn omdat je daar dacht ik maar 3x mee wijzigen.

    Helaas kan ik je niet verder helpen, misschien als tip om 1 speler op regio 1 te laten staan
    en een andere op 0.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #113

    Standaard

    Titels:

    Stephen King Silver Bullet
    Stephen King Graveyard Shift
    12 Angry Man (Collector's Edition)

    Dat is wat ik tot zover weet..
    Ik weet inderdaad dat je met een dvd drive erg moet oppassen.

  14. #114

    Standaard

    Dit topic ging eigenlijk over het regio wisselen voor Blu-ray's. Het wisselen van DVD-regio's is tegenwoordig toch niet zo spannend meer?

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit topic ging eigenlijk over het regio wisselen voor Blu-ray's. Het wisselen van DVD-regio's is tegenwoordig toch niet zo spannend meer?
    Wel als je nog veel regio 1 dvd´s hebt. Ik ga het risico niet nemen van constant switchen en dat hij dan ineens vast zit op alleen regio 1. Ik heb nog een ouwe regiovrije dvdspeler
    bij mijn ouders staan als het goed is, deze neem ik maar weer mee. Denk dat dat het goedkoopste en beste is...
    Laatst aangepast door Wim S. : 24-03-2016 om 07:24

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Wel als je nog veel regio 1 dvd´s hebt. Ik ga het risico niet nemen van constant switchen en dat hij dan ineens vast zit op alleen regio 1. Ik heb nog een ouwe regiovrije dvdspeler
    bij mijn ouders staan als het goed is, deze neem ik maar weer mee. Denk dat dat het goedkoopste en beste is...
    ik denk dat Richard bedoelt dat regiovrije dvdspelers veel meer gemeengoed zijn (zoals jij er zelf ook nog eentje bij je ouders hebt staan) dan regiovrije BD spelers. En daar gaat dit topic over, want regiovrije opties mbt dvd zijn er meer dan genoeg. Dat hoeft niet persé in dit topic besproken te worden, vandaar de oo erking denk ik.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    ik denk dat Richard bedoelt dat regiovrije dvdspelers veel meer gemeengoed zijn (zoals jij er zelf ook nog eentje bij je ouders hebt staan) dan regiovrije BD spelers. En daar gaat dit topic over, want regiovrije opties mbt dvd zijn er meer dan genoeg. Dat hoeft niet persé in dit topic besproken te worden, vandaar de oo erking denk ik.

    Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen, ik dacht omdat dit topic wel over Blu-ray spelers gaat dit onderwerp ook in dit topic besproken kon worden.
    Volgens mijn weten kan je de Philips BDP8000 niet regiovrij maken middels code voor Blu-ray.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Oke dan heb ik dat verkeerd begrepen, ik dacht omdat dit topic wel over Blu-ray spelers gaat dit onderwerp ook in dit topic besproken kon worden.
    Volgens mijn weten kan je de Philips BDP8000 niet regiovrij maken middels code voor Blu-ray.
    Tja, toen ik erover nadacht kan ik me wel voorstellen dat eea wel verwarrend werkt, ook omdat veel mensen (wellicht jij) hun BD speler regiovrij willen maken voor dvd's vanwege de upscale functie en dat is natuurlijk ideaal. Plus je hebt maar 1 speler staan natuurlijk....

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, toen ik erover nadacht kan ik me wel voorstellen dat eea wel verwarrend werkt, ook omdat veel mensen (wellicht jij) hun BD speler regiovrij willen maken voor dvd's vanwege de upscale functie en dat is natuurlijk ideaal. Plus je hebt maar 1 speler staan natuurlijk....
    Klopt helemaal, maar ik kan sommige regio 1 dvd's wel afspelen, alleen degene met RCE beveiliging dus niet. Dus daar ga ik de regiovrije dvd-speler voor gebruiken, ik heb nog wel ruimte in mijn kast en dan kan ik de RCE dvd's toch nog bekijken. (alleen niet upscalen dus).

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, toen ik erover nadacht kan ik me wel voorstellen dat eea wel verwarrend werkt, ook omdat veel mensen (wellicht jij) hun BD speler regiovrij willen maken voor dvd's vanwege de upscale functie en dat is natuurlijk ideaal. Plus je hebt maar 1 speler staan natuurlijk....
    Inderdaad verwarrend.... immers de term regio wordt voor DVD's gebruikt en de term zone voor Blu rays.

    Doch als je een BR speler regio/zone vrij wilt hebben dan zal je dat graag willen voor beiden, voor sommige
    blu ray spelers wil dat dan nog wel simpel lukken voor DVD maar is er voor blu ray helaas een hardware matige
    oplossing vereist, die meestal aardig in de papieren gaat lopen, zeker als je laat ombouwen/aanpassen.

    Niet alle mensen hebben maar 1 speler staan, op dit forum "natuurlijk" al helemaal niet
    Have fun and enjoy your collection

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad verwarrend.... immers de term regio wordt voor DVD's gebruikt en de term zone voor Blu rays.

    Doch als je een BR speler regio/zone vrij wilt hebben dan zal je dat graag willen voor beiden, voor sommige
    blu ray spelers wil dat dan nog wel simpel lukken voor DVD maar is er voor blu ray helaas een hardware matige
    oplossing vereist, die meestal aardig in de papieren gaat lopen, zeker als je laat ombouwen/aanpassen.

    Niet alle mensen hebben maar 1 speler staan, op dit forum "natuurlijk" al helemaal niet
    Ik heb inmiddels de dvd-speler al aangesloten, op deze speler werkt het perfect. Echter een stuk minder kwaliteit, is nog een dvd-speler met scart-aansluiting, ik heb 'm trouwens aangesloten met een videokabel en optical voor geluid.
    Mijn Blu-ray speler wordt gewoon het meest gebruikt en soms met een dvd met RCE moet ik de dvd-speler gebruiken. (Dat is geen probleem voor mij, ik ook weer tevreden)

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Klopt helemaal, maar ik kan sommige regio 1 dvd's wel afspelen, alleen degene met RCE beveiliging dus niet. Dus daar ga ik de regiovrije dvd-speler voor gebruiken, ik heb nog wel ruimte in mijn kast en dan kan ik de RCE dvd's toch nog bekijken. (alleen niet upscalen dus).
    Heb helaas de door je genoemde titels niet, maar wel The 6th Day en The Patriot uit deze lijst:

    http://www.cyberlink.com/stat/produc.../other/rce.jsp

    Kan je probleem begrijpen, heb zelf ook nog over de 150 regio 1 DVD's die ik nooit heb
    weggedaan omdat je er nooit voor terugkrijgt wat je er ooit voor betaald hebt en een "echte"
    verzamelaar doet dat ook niet (heb zelf dan ook maar zelden DVD films omgezet in Blu ray variant,
    kan mijn centjes wel beter kwijt )

    Zelf eigenlijk altijd wel alles op regio en zone gebied kunnen afspelen, heb altijd wel de merken
    gemeden die me wilden binden/beperken in mijn keuzes.

    Heb nog wel een een aantal DVD spelers staan die alle regio's kunnen afspelen en ook mijn 3
    Blu ray spelers willen eigenlijk alles wel afspelen, ook de Denon speelt dit keer zonder eigenwijs
    te zijn The Patriot en The 6th Day af.

    Je hebt gelijk dat je het niet gaat gokken met je BR speler dat hij voor die paar titels met RCE
    blijft hangen in regio 1, kan je helaas ook verder geen tips geven of het moet zijn dat je het vraagt
    aan Philips, al is het met de meeste van de moeilijke vragen dat je maar een matig antwoord krijgt
    (zie dat nu zelf ook weer met een samsung laser printer die bij het scannen een witte rand geeft
    die ik niet wens maar niet weg kan krijgen.... nu al 2 weken bezig met de halve wereld en nog
    geen eind/definitief antwoord gehad)

    Als raad een andere speler aanschaffen zal wel iets teveel van het goede zijn
    Have fun and enjoy your collection

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit topic ging eigenlijk over het regio wisselen voor Blu-ray's. Het wisselen van DVD-regio's is tegenwoordig toch niet zo spannend meer?
    Als het enkel voor BR's was geweest dan had er voor de duidelijkheid zone moeten staan in de openingstitel, maar de term zone en regio wordt in de
    prijktijk voor beiden gebruikt en de meesten begrijpen wel wat er wordt bedoeld.

    Echte DVD spelers zijn er bijna niet meer te koop, het zijn nu allemaal BR spelers die ook DVD kunnen afspelen, als UHD spelers eventueel goed
    gaan lopen, zal dat ook wel kunnen gebeuren met BR spelers, de tijd zal het leren.

    Heb zelf nog zo'n 2500 DVD's en het is dan toch wel fijn als een speler niet vervelend gaat doen als je iets wilt afspelen, ongeacht de het
    soort schijfje en de regio/zone en het is tegenwoordig steeds spannender om een regio- zone vrij apparaat te bemachtigen, dit topic is
    daar denk ik ook wel het bewijs van.

    Heb ik veel meer regiovrije DVD spelers, regio- zonevrije BR spelers zijn knap lastig te bekomen voor een beetje betaalbare prijs,
    iets dat zeldzamer wordt..... wordt steeds duurder en er zijn er dan die daar een slaatje uit proberen te slaan

    Kan wel begrijpen dat dit topic redelijk veel bezocht wordt, immers hier zitten de echte film liefhebbers die graag het origineel
    willen afspelen en daar heb je dan wel het juiste gereedschap bij nodig, zeker als je net als ik in het verleden en de begintijd
    van het DVD tijdperk nogal eens importeerde via het internet.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als het enkel voor BR's was geweest dan had er voor de duidelijkheid zone moeten staan in de openingstitel, maar de term zone en regio wordt in de
    prijktijk voor beiden gebruikt en de meesten begrijpen wel wat er wordt bedoeld.
    Als maker van het topic kan ik je verzekeren dat het enkel over BD-regio's ging en niet over DVD-regio's. En het ging ook over (zoals de titel en eerste post duidelijk aangeeft) regio veranderen en niet over regiovrij maken. Over dat laatste kun je natuurlijk zelf een topic aanmaken. Of een van de vele bestaande topics over dat onderwerp gebruiken.
    Laatst aangepast door Richard B. : 19-04-2016 om 22:00

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Als maker van het topic kan ik je verzekeren dat het enkel over BD-regio's ging en niet over DVD-regio's. En het ging ook over (zoals de titel en eerste post duidelijk aangeeft) regio veranderen en niet over regiovrij maken. Over dat laatste kun je natuurlijk zelf een topic aanmaken. Of een van de vele bestaande topics over dat onderwerp gebruiken.
    Jouw topic is vier jaar oud en wordt ondertussen in het algemeen gebruikt....

    Je kan het sluiten als je daar niet tegen kan, in de loop der jaren is zowel
    het zone als regio veranderen/vrijmaken besproken en waren de bezoekers
    van je topic geholpen en daar gaat het toch dacht wel om, elkaar helpen.

    Kom nou toch, we gaan toch niet moeilijk lopen doen als iemand ook zijn BR speler
    voor DVD's van regio wil laten veranderen is toch niet een doodzonde om dat in
    dit topic te bespreken, denk dat meerdere gebruikers van dit topic ook zo
    gedacht hebben en dat is als ik zo teruglees al heel wat vaker gebeurt.....

    Je kan je openingspost ook nog even aanpassen met een duidelijk tekst:

    Dit topic enkel gebruiken voor zone A B C veranderingen, verboden voor
    DVD regiovrij maken vragen.

    Lekker duidelijk en daar maak je zeker mee duidelijk dat je een star topic
    wilt, doch in de loop der jaren heb je je topic niet strak beheert en dan verlies
    je in de loop der tijd de controle..... niet iedereen kan politieagentje spelen
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •