De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Colombiana?

  1. #1

    Question Colombiana?

    Colombiana is uit. Beeld en geluid is perfect, maar het gaat natuurlijk om de film. De een vindt hem niks (slecht plot) sexy magere vrouw die iedereen uitschakelt, de ander vindt hem een super film.....

    Ben benieuwd naar jullie reacties ps zelf nog niet gezien.

    Hot or Not?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Afgaand op de trailer ziet het er een leuk actiefilmpje uit zoals Machete, maar dan met een vrouw. Natuurlijk over Zadana of hoe noemt die actrice, niets negatiefs: goddelijk lichaam, schoon ogen.

    Zal ik eerst even downloaden vooraleer te kopen. Ben benieuwd.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb Salt toevallig ook en die viel me erg tegen. Krijg de indruk dat het iets soortgelijks is.......Ik wacht nog ff...
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Ik heb Colombiana eergisteren gehaald. Het is absoluut geen miskoop.
    Ik zeg kopen / hot. Buiten de mooie dame leuk verhaal en hem me erg vermaakt met de film ( afgaande ik meestal voor de special effects kies en 0,1 voor verhaal ga ) weet deze film me erg te boeien.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb toen gepost:

    Columbiana (2011) 4/10

    Een film waarvan ik vooraf zo hoopvol was....maar een flinke tegenvaller was.
    Ik heb geen seconde meegeleefd met het karakter van Saldana. Vreemd genoeg was ik meer onder de indruk van de jonge Stenberg dan van Saldana zelf. De film komt nergens boven het niveau van een, pak 'm beet, Statham film uit. Oninteressant, saai (ook de actie scenes), overslaan als je een kans hebt.


    Daarbij nog de vermelding dat ik Salt ook verschrikkelijk vond; die heb ik toen een 2 of 3 gegeven .

  6. #6

    Standaard

    vond het een vlotte wraak actie-film. Niet meer , niet minder. Kon mij wel bekoren en entertainen. Maar er zat meer in. Nu ja, ieder zijn meug nietwaar.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb toen gepost:

    Columbiana (2011) 4/10

    Een film waarvan ik vooraf zo hoopvol was....maar een flinke tegenvaller was.
    Ik heb geen seconde meegeleefd met het karakter van Saldana. Vreemd genoeg was ik meer onder de indruk van de jonge Stenberg dan van Saldana zelf. De film komt nergens boven het niveau van een, pak 'm beet, Statham film uit. Oninteressant, saai (ook de actie scenes), overslaan als je een kans hebt.


    Daarbij nog de vermelding dat ik Salt ook verschrikkelijk vond; die heb ik toen een 2 of 3 gegeven .
    Hehe Ik vind colombiana wel leuk voor een keer, lekkere actie flik niet meer niet minder (had ook geen verwachting ervan) En SALT vond ik best een vette film vooral de EE Cut die op de Blu-ray erbij staat.

    Voor mij was salt een 6/7 Maar goed zo zie je maar weer ieder zijn ding

  8. #8

    Standaard

    Salt was so overdone. Die film begon best aardig, maar daarna schakelde Joly met gemak iedereen uit. Ik vrees dat dit van hetzelfde pak laken is.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Morning

    Ik vind dit een hele goeie film snel,veel actie goede muziek echt een aanrader -
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  10. #10

    Standaard

    Heb deze in de bios gezien, vond het een aardige film...
    Vond het alleen jammer dat er het een ander buiten beeld werd gelaten, dit had de film een echte 'bite'kunnen geven.
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #11

    Standaard

    Vandaag ff naar de Mediamarkt geweest, mag geen reclame maken maar hij ligt daar voor 11 eurootjes + dvd. Toch maar meegenomen!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #12

    Standaard

    Zijn ze hem nu al in de uitverkoop aan het gooien?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn ze hem nu al in de uitverkoop aan het gooien?
    Ha ha ha who knows. Moet zeggen Mediamarkt wil wel eens vaker bij een nieuwe film de eerste 2 weken goedkoper te leveren. Daarna is ie vaak weer wat duurder. Moet zeggen de cover ziet er erg mooi uit. Zit fraai verpakt in een heel mooi gedekt hoesje met daarin de plastic hoes. Ziet er mooi uit. Nog niet eerder gezien. Letters zijn zelfs in relief!

    Afijn de film moet ik nog bekijken......
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #14

    Standaard

    geen slechte film, viel mij dus echt mee.
    Ik vond Salt ook een goede film.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 21-01-2012 om 18:51

  15. #15

    Standaard

    Compliment voor de blu-ray Colombiana, ze hebben deze in een zeer goede transfer uitgebracht, mooi beeld. En op een BD50
    Heb hem dus nu ook aangeschaft.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •