Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Gremlins-films

  1. #1

    Standaard Gremlins-films

    In Amerika verschijnt op 8 mei a.s. Gremlins 2: The New Batch op Blu-ray. Gremlins verscheen een tijd geleden al. In Nederland is Gremlins echter nog niet op Blu-ray uitgebracht, ondanks dat hij in diverse Europese landen al een tijd verkrijgbaar is met Nederlandse ondertitels.

    Over de specificaties van Gremlins 2: The New Batch is nog geen informatie bekend.

  2. #2

    Standaard

    Leuk filmpje met de Gremlins:

    KLIK

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    In Engeland ligt ie al een tijdje.

    http://www.amazon.co.uk/Gremlins-Blu...6406659&sr=8-4

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    dat is deel 1 he, en Frank heeft het over deel 2

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    dat is deel 1 he, en Frank heeft het over deel 2
    Dacht dat artwork aan deel 2 was gekoppeld. Nou ja, goed nieuws.

  6. #6

    Standaard

    Aanleiding van dit topic is het verschijnen van Gremlins 2 in Amerika over een aantal maanden. Ik heb het in mijn bericht echter ook over Gremlins (de eerste film dus), omdat deze al een tijd verkrijgbaar is in het buitenland voorzien van Nederlandse ondertitels, maar niet in Nederland (iets wat ik merkwaardig vind aangezien het een bekende film is).
    Laatst aangepast door Frank : 13-01-2012 om 05:58

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deel 1 ook uit de UK gehaald met NL ot.

    Hopelijk heeft deel 2 ook NL ot. maar aangezien Warner steeds onbetrouwbaarder wordt, vrees ik het ergste...

  8. #8

    Standaard

    Jammer dat de reviews van deel 1 over het algemeen niet zo positief zijn.

    Voorbeeld:

    "Presented in 1080p utilizing the VC-1 codec (at an average bitrate of 20Mbps), Gremlins is a disappointment when stacked up to the majority of other vintage catalog titles of the mid-eighties. The main culprit behind my lack of enthusiasm is an overall haziness that permeates a large portion of the runtime, leaving us with only a marginal improvement over the DVD version. If anything, the main differentiating factor in this high-definition upgrade, is an overall smoothing out of the picture, lending the film a more attractive look despite the haziness. DNR is clearly not a factor in the lack of clarity, since you'll notice a heavy layer of film grain in several indoor sequences that's a tell-tale sign of zero manipulation. Some of the outdoor sequences during daylight hours look significantly better than the nighttime or indoor scenes, exhibiting a boost in clarity and color richness. Despite my disappointment in the look of the film on Blu-ray, my overall impression of the transfer itself is slightly less harsh, since this represents an accurate reproduction of the source material Warner is currently working with, and likely the best we can expect without significant remastering. Aside from issues with detail, black levels are marginal, contrast in low-light scenes suffers (leading to a loss of shadow detail), and there's far more film damage than we'd expect from a major studio release."

    Bron: blu-ray.com
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-01-2012 om 11:34

  9. #9

    Standaard

    Ik heb Grmelins al ruim half jaar hier thuis liggen. bij MediaMarkt Roermond gehaald, in Eindhoven ligt die ook.

    Overigens wel Engelse cover met NL subs.

    Moet toegeven dat ik het beeld niet bepaald verbeterd vindt.

  10. #10

    Standaard



    de box voor 4 september... belachelijk veel geld, hopelijk komt er nog losse release van deel 2.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht

    de box voor 4 september... belachelijk veel geld, hopelijk komt er nog losse release van deel 2.
    Ik weet niet of het "belachelijk veel geld" is, want je vertelt er niet bij hoe duur deze is, wat er in zit en waar deze te krijgen is. Iets meer informatie dan alleen een plaatje zou welkom zijn.

  12. #12

    Standaard

    Bij Bol is die 82 euro, met een pluche knuffel.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet niet of het "belachelijk veel geld" is, want je vertelt er niet bij hoe duur deze is, wat er in zit en waar deze te krijgen is. Iets meer informatie dan alleen een plaatje zou welkom zijn.
    Is al tal van andere topics over gediscussieerd, wou gewoon het prentje toch even centraliseren. Soit, om in de zoveelste herhaling te vallen: prijs rond de 80 EUR, bevat zoals de afbeelding duidelijk genoeg toont de DVD's, Blu-rays en een pluche beest. Met wat eigen zoekwerk op de bekende shops kan je zien dat deze zowat overal te pre-orderen is.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?5...ns#post1946242

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...=1#post1947277
    Laatst aangepast door Kev : 22-08-2013 om 14:29

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wacht wel op de losse uitgave, want knuffels ben ik wel ontgroeid inmiddels...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zal ze graag horen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #16

    Standaard

    Release van de box is opgeschoven naar 2 oktober. Prijs op bol is ook gewijzigd naar 59,99. Benieuwd of de andere webshops zullen volgen want 89 € is teveel van het goede.
    Laatst aangepast door Kev : 31-08-2013 om 09:00

  17. #17

    Standaard

    Die knuffel ziet er niet veel beter uit dan die random dingen van de kermis.... zonde

  18. #18

    Standaard

    Ik ben blij dat de films eindelijk te koop zullen zijn (vooral deel 1, want die is al jaren verkrijgbaar in het buitenland mét Nederlandse ondertitels), maar ik had liever gezien dat de films zonder knuffel uitgebracht zouden worden. Ook de bijgevoegde DVD's vind ik niet zo interessant. Van deel 1 zal het wel dezelfde uitgave zijn die al jaren verkrijgbaar is (zonder extra's). Ik heb de Amerikaanse uitgaves van beide films op DVD en ik wil graag de films op Blu-ray hebben, maar meer dan € 20,- voor beide films wil ik er niet aan uitgeven.

  19. #19

    Standaard

    Op Cosmox hebben ze het woordje Pluche uit de titel gehaald alsook de afbeelding gewijzigd naar een "gewone" duo-case box...

    http://www.cosmox.be/film/gremlins-1...-5051888161616

  20. #20

    Standaard

    Er mag nog zeker 35 euro van die prijs af.
    De 1ste Gremlins mag er wezen, maar de 2e vond ik toch wel een beetje lame + nog eens het feit dat de kwaliteit niet top is en dat de films Gremlins op zijn eigen wel leuk zijn, maar niet tegen die prijs.
    25 euro maximum voor de 2 met die beer erbij...

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben best een merchandise fan, maar bij deze titel heb ik het liefst alleen de box en wellicht nog liever alleen deel 1. Bij een leuke prijs mag 2 er ook bij, maar wel voor een betere prijs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben best een merchandise fan, maar bij deze titel heb ik het liefst alleen de box en wellicht nog liever alleen deel 1. Bij een leuke prijs mag 2 er ook bij, maar wel voor een betere prijs.

    Bij Amazon UK kost deel 1 nu 6.50 pond en heeft NL-ondertitels en een slipcase.

  23. #23

    Standaard

    Deel 1 heb ik ook al bijna 2 jaar in mijn bezit.

    Dus ook alleen deel 2 voor mijn, ookal hou ik wel van knuffels

  24. #24

    Standaard

    Bij Amazon.de 9,97 (vorige week 8,88) voor de Blu ray box met 1+2 (standard case).
    Deel 1 is NL ondertiteld; deel 2 niet, wel o.a. Engels (en beter beeld dan deel 1)

  25. #25

    Standaard

    Dit zit er in de Benelux Collectors Edition:



    Deel 2 is dezelfde disc als de Duitse maar dan gewoon met een extra ondertitelspoor (Nederlands).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •