De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Samsung HDMI-out?

  1. #1

    Standaard Samsung HDMI-out?

    Heeft een Samsung TV ook een HDMI out? Ik krijg dat niet ontdekt!

    Ik heb de Samsung UE40D5700 LED tv en wil die aansluiten op een analoge versterker. Hoe kan ik dat het beste doen? De enige scart-aansluiting is al bezet (of zou ik die moeten splitsen?)

  2. #2

    Standaard

    Beste,

    De D5700 LED beschikt niet over een HDMI Out poort. Hiervoor zou je een "optisch naar tulp" converter nodig hebben en deze spannen tussen de televisie en de versterker.

    Met vriendelijke groeten,

    Alex
    Samsung WebCare

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de snelle reactie Alex!

    Dit zou toch ook moeten werken? De Digitenne-decoder loopt via scart, als die uitstaat, kan ik hiermee wel het geluid van de tv zelf (usb video bijvoorbeeld) naar de stereo toe leiden toch?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door samsoengie Bekijk bericht
    Bedankt voor de snelle reactie Alex!

    Dit zou toch ook moeten werken? De Digitenne-decoder loopt via scart, als die uitstaat, kan ik hiermee wel het geluid van de tv zelf (usb video bijvoorbeeld) naar de stereo toe leiden toch?
    Koop een scartbreakout(wordt ook wel een scart adaptor genoemd) met weer een aansluiting aan de achterzijde, zodoende raak je niet je enige scartaansluiting kwijt, ziet er zo uit:



    Scartbreakout aansluiten op de TV, schakelaartje op output, 2 tulpjes naar de receiver en dan moet het lukken

    voor de prijs hoef je het niet te laten, soms wel verkrijgbaar bij Action of hier:

    http://www.allekabels.nl/Scart-Kabel...T-ADAPTER.html

    Laat maar weten of het gelukt is.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •