Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Homescreen

    Gisteren een vervang disc gekregen van Marcello Marcello van Homescreen.
    Dus toch een prima service.

  2. #27

    Standaard

    Dat is mooi, dan melden we dat in het lijstje, had je gebeld of alleen gemailt?.

  3. #28

    Standaard Homescreen

    Alleen gemailt.

  4. #29

    Standaard

    Even een schopje omhoog.

    Iemand de laatste tijd nog ervaring met Universal?

    Heb een tv-serie bij BOL gekocht, maar 1 DVD is kapot en niet speelbaar. Ik had BOL gevraagd om een vervangend exemplaar, maar kreeg te horen dat ze dat niet doen en ik bij Universal moet zijn.
    Ik heb ze het weekend dus gemaild, maar lees nu in dit topic van vorig jaar dat mailen weinig zin heeft? Is dat inmiddels verbeterd, of kan ik nog steeds beter bellen?
    Zit namelijk midden in de serie, dus wil liever wel snel verder kijken...
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hé, Khonnor het is toch niet de box met 71 schijfjes ? Als dat wel zo is, met welke heb je dan precies last ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hé, Khonnor het is toch niet de box met 71 schijfjes ? Als dat wel zo is, met welke heb je dan precies last ?
    Haha, ja, inderdaad de box met 71 schijfjes...

    DVD2 van seizoen 2 zat beschadigd in het doosje. Zat een scheur in het midden-gat, zeg maar. En aan de buitenrand was ook een stukje uit de schijf. Zag er heel raar uit.

    Ik had aan BOL gevraagd of ze alleen het desbetreffende schijfje konden vervangen, of anders een nieuw exemplaar van seizoen 2 konden opsturen, zodat ik niet de hele box hoefde terug te sturen, maar dat wel zou doen als het echt niet anders mogelijk was.

    Ik kreeg dus als antwoord dat ze dit helemaal niet kunnen doen en hebben mij het mailadres van Universal gegeven, om het daar te proberen.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Schijf is dus fysisch beschadigd als ik het zo lees, tja dan is dat echt wel aan bol.com om deze te vervangen lijkt me. Zou ze nogmaals contacteren met een foto van de beschadiging, en als dat niet helpt, hebben die Blauwe Mannen ook geen Facebook pagina

    Vanavond even piepen naar dit schijfje in mijn set, maar heb ze allemaal overlopen en niet meteen iets verdachts opgemerkt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #33

    Standaard

    Nou, ik wacht eerst een reactie van Universal af, of ik bel ze eind van de week.
    Anders zal ik zeker weer aan de bel trekken bij BOL en desnoods de hele set terugsturen...

    Ik had toen ik de box binnen kreeg ook even snel in alle doosjes gekeken, maar oppervlakkig. Toen ik eergisteren dus echt het schijfje wilde gaan spelen, zag ik pas hoe kapot het schijfje was. Meteen alle overige 645 schijfjes in de set er allemaal even uitgeklikt om te bekijken, maar die lijken allemaal wel in orde...
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Nou, ik wacht eerst een reactie van Universal af, of ik bel ze eind van de week.
    Anders zal ik zeker weer aan de bel trekken bij BOL en desnoods de hele set terugsturen...

    Ik had toen ik de box binnen kreeg ook even snel in alle doosjes gekeken, maar oppervlakkig. Toen ik eergisteren dus echt het schijfje wilde gaan spelen, zag ik pas hoe kapot het schijfje was. Meteen alle overige 645 schijfjes in de set er allemaal even uitgeklikt om te bekijken, maar die lijken allemaal wel in orde...
    Je koopt toch bij Bol.com, die moeten dat regelen. Je moet je eigen niet af laten schepen, zeker nu het om een in wezen kapot product gaat.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Je koopt toch bij Bol.com, die moeten dat regelen. Je moet je eigen niet af laten schepen, zeker nu het om een in wezen kapot product gaat.
    Dat gevoel had ik in principe ook. Zeker ook omdat ik meestal de klantenservice van Amazon gewend ben. Maar ja, weet ook niet wat BOL onderling met maatschappijen heeft afgesproken.
    Daarom hoop ik ook dat Universal snel iets laat horen, zodat ik anders nog binnen mijn retour-termijn van BOL weer de box kan terugsturen.

    Dus...iemand onlangs nog contact gehad met de klantenservice van Universal en hoe is dat verlopen? Ik heb trouwens klantenservice @nbcuni.com als mailadres gekregen van bol...
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #36

    Standaard

    Dan is bol wel wat veranderd..ik heb ook wel eens gehad dat een schijfje kapot was/niet werkte, en ik kon de box gewoon retour sturen, en kreeg meteen een nieuwe. Beetje raar dat ze dat nu niet meer doen, want het is hun verantwoordelijkheid.

  12. #37

    Standaard

    Vindt het ook raar dat Bol.com zo dwars ligt, ben ik niet gewend van hun. Ik heb geen ervaring met de Nederlandse vestiging van Universal, maar heb het laatst voor een probleem contact opgenomen met Universal UK (maandje geleden) in verband met een kapotte Blu-ray en nooit iets van gehoord, dat is pas klanteservice, not...
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  13. #38

    Standaard

    Nou ja, ik snap wel dat het makkelijk voor BOL is wanneer Universal het af kan handelen. Ik heb echter nog steeds geen antwoord van Universal terug gekregen, na mijn mail van zondagavond.
    Ik denk dat ik ze toch maar ga bellen vandaag, of ben ik te ongeduldig? Als Universal mij verder ook niet kan helpen, ga ik uiteraard gewoon weer naar BOL en desnoods stuur ik mijn hele aankoop terug...
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #39

    Standaard

    Ik zou niet uit mezelf de hele aankoop terugsturen. Dan krijg je misschien helemaal niets voor je geld. Gewoon stug vol blijven houden en anders een officiele klacht indienen. Niet per mail dus, maar per brief, aangetekend, direct bij het hoofdkantoor.
    Overigens heb ik zelf ooit iets gehad met een bedrijf (geen bol ofzo): daar had ik nog geld van tegoed en dat duurde en duurde maar. Ten slotte heb ik gezegd dat ik overwoog de consumentenbond in te schakelen (niet dat ik lid ben, maar dat wisten zij niet ...). Binnen notime was alles geregeld. Misschien een tip?

  15. #40

    Standaard

    Ik heb zojuist Universal maar gebeld en t werd meteen opgelost! Een nieuwe DVD zou vandaag nog de deur uitgaan.
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb een steelbook van The Hobbit gekocht waarvan helaas een disc niet in de verpakking bleek te zitten. Aangezien dit steelbook niet meer nieuw te koop is heb ik de distributeur (Warner bros) al 2 x per e-mail benaderd en ook telefonisch.
    Na bijna een maand heeft hun klantenservice nog steeds niet de moeite genomen om überhaupt te reageren.
    Dus de goede klantenservice van Warner (zoals gemeld op pagina 1) valt mij erg tegen

  17. #42

    Standaard

    Zo, net even Universal gebeld. Ik moest even zoeken om te vinden wie CBS series in Nederland doet. NCIS seizoen 10 (release eergisteren). Een spelfout in de ondertiteling kan voorkomen, aangezien het mensenwerk blijft. Maar 20 stuks in 10 afleveringen met een product van veertig euro? Nee, dat kan niet. Ze vallen mij zelfs op terwijl mijn Nederlands niet per se uitmuntend is. Zover ik weet is Universal in dit geval de partij die de ondertiteling 'koopt', of zit ik er naast? Hoe dan ook, het zal mij benieuwen.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Zo, net even Universal gebeld. Ik moest even zoeken om te vinden wie CBS series in Nederland doet. NCIS seizoen 10 (release eergisteren). Een spelfout in de ondertiteling kan voorkomen, aangezien het mensenwerk blijft. Maar 20 stuks in 10 afleveringen met een product van veertig euro? Nee, dat kan niet. Ze vallen mij zelfs op terwijl mijn Nederlands niet per se uitmuntend is. Zover ik weet is Universal in dit geval de partij die de ondertiteling 'koopt', of zit ik er naast? Hoe dan ook, het zal mij benieuwen.
    Gelukkig heb je Warner's Blu-ray van Chitty Chitty Bang Bang niet in huis, daar is elk woord verkeerd vanaf het begin van de film. De ondertiteling is gewoon onkijkbaar. Of een klacht indienen gaat helpen voor gewoon de ondertiteling... das een andere vraag.

  19. #44

    Standaard

    Ik verwacht ook zeker geen hernieuwde ondertiteling, helaas. Als die jij noemt echt zo erg is ben ik blij dat ik hem niet heb. Ik vraag mij af of ik een inhoudelijke reactie krijg of niet, dat vooral. Net weer een aflevering gezien: gewoon afgekapte zinnen zaten er in. Klantenservice, kom maar op

  20. #45

    Standaard

    Chitty is toch Fox?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Chitty is toch Fox?
    Dat klopt pepijn. Foutje van mij, moeten kunnen baas

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat klopt pepijn. Foutje van mij, moeten kunnen baas
    Zeker moet dat kunnen Jurgen!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb een steelbook van The Hobbit gekocht waarvan helaas een disc niet in de verpakking bleek te zitten. Aangezien dit steelbook niet meer nieuw te koop is heb ik de distributeur (Warner bros) al 2 x per e-mail benaderd en ook telefonisch.
    Na bijna een maand heeft hun klantenservice nog steeds niet de moeite genomen om überhaupt te reageren.
    Dus de goede klantenservice van Warner (zoals gemeld op pagina 1) valt mij erg tegen
    Uiteindelijk heeft de Franse klantenservice van Warner dit nu wel opgepakt en heeft me een compleet nieuw steelbook toegestuurd. Erg netjes.
    Helaas van de Nederlandse afdeling nooit een reactie op mijn e-mails ontvangen.

  24. #49

    Standaard

    De Telefoniste van Mediamarkt Eindhoven,

    Duurt mega lang voor je ze telefonisch te pakken krijgt, en in de tussentijd hoor je dat takkenummer ''Hold the Line'' van Toto.

    Ondertussen loopt je rekening wel op.

    Dat ze dat maar eens aanpakken, heb dat al een aantal keren gemeld in de winkel.

    Mega slechte zaak is dat, als je een vraag wil stellen.

  25. #50

    Standaard

    Vind je dat nou echt raar Raymond, geloof maar dat ze daar helemaal gek worden van iedereen die belt met die k*tvragen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •