De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Luck

  1. #1

    Standaard Luck

    Nieuwe HBO serie van David Milch (Deadwood), met onder andere Dustin Hoffman en Nick Nolte. Regie van de pilot is in handen van Michael Mann, hij is producer van de serie.



    IMDB
    Trailer


    Serie start eind deze maand in de VS op betaalzender HBO.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 09-01-2012 om 13:51

  2. #2

    Standaard Re:

    Ik heb de eerste aflevering gisteravond via HBO (Nederland via Ziggo) gezien maar na de eerste 10 minuten ben ik afgehaakt. Op de 1 of andere manier pakte de serie me niet.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb de eerste aflevering gisteravond via HBO (Nederland via Ziggo) gezien maar na de eerste 10 minuten ben ik afgehaakt. Op de 1 of andere manier pakte de serie me niet.
    En laat het nou net na de eerste 10 minuten interessant worden.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zit net het journaal te kijken en daar komt het nieuws ook voorbij. Niet vaak voorgekomen dat een serie om een dergelijke reden moest stoppen denk ik.... Jammer, stond wel op mijn to-watch lijst.

  6. #6

    Standaard

    Per direct? Dus er wordt niet eens 1 seizoen afgemaakt?
    Vreemd en jammer.

    Staat in het persbericht niet waarom de paarden zijn overleden.

    Simon

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Per direct? Dus er wordt niet eens 1 seizoen afgemaakt?
    Vreemd en jammer.

    Staat in het persbericht niet waarom de paarden zijn overleden.

    Simon
    Seizoen 1 eindigt 24 maart (in Amerika) en men was al in productie voor seizoen 2, waar het voor de 3e keer fout ging (2x S1, 1x S2) en dat was de spreekwoordelijke druppel.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Benieuwd als dit was gebeurd met kijkcijferhit True Blood HBO ook de ballen had gehad om te stoppen met deze serie...
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Benieuwd als dit was gebeurd met kijkcijferhit True Blood HBO ook de ballen had gehad om te stoppen met deze serie...
    Wat heeft dit met True Blood te maken?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #10

    Standaard

    Volgens mij liep Luck, ondanks dat de serie pas net was begonnen, ook best goed. Daarnaast is het een duur project, dus op zich best een dappere zet van HBO om de stekker eruit te trekken.

    Hoop zelf wel dat ze er toch een beetje een fatsoenlijk einde aan kunnen maken zodat het nog wel enigszins de moeite van het kijken waard is. Als ik persoonlijk ergens een hekel aan heb dan is het wel aan een gecancelde serie zonder afgerond verhaal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •