Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 726 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    gelukkig ben ik daar niet meer van afhankelijk
    Ja...lekker zelf intikken...hmmm... Ik weet niet wat meer werk is...

    BTW: in V2 kun je een XML file laten maken van je collectie waarin alle data staat. Jij hebt toch een eigen site, dus je zou zó op basis van de Profiler data een eigen online database kunnen maken. In je eigen layout. Intikken is dan voorbij.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Lees je wel eens?
    Het lijkt hier wel een vastzittende plaat. Als iedereen nou om de zoveel dagen blijft roepen dat ie een aantal films niet meer kan vinden lijkt het inderdaad alsof het bagger is... Het is nu al minimaal 1000x gezegd dat dat aan de online database ligt die al eventjes niet geupdate is.

    Ik snap trouwens dat trage niet. Ik vind 'm juist sneller. Bij V1 kon ik bij het invoeren van een nieuwe titel na elke letter even wachten en dat was bij lange titels niet leuk meer. Nu kan ik gewoon doortikken. Hij ijlt dan wel een beetje na, maar die vertraging is minimaal. In welk opzicht is ie dan traag?
    ja mike ik kan lezen

    één : het duurt volgens mij lang voor die online database geupdate is

    twee : het invoeren van films gaat inderdaad rapper, bij invoeren op naam

    als ik mijn collectie echter online wil bekijken dan gaat dat heel traag, en ligt zeker nt aan mijn internetverbinding. Niet alleen gaat het trager maar de boel blijft nu ook af en toe hangen.

    ik vind het nog steeds een leuk programma mar het is een beetje frustrerend dat bepaalde 'problemen' nt sneller worden opgelost, dat het programma gratis is verzacht wel de pijn

  3. #53

    Standaard

    Ik kan geen hi-res images meer downloaden, wel lo-res. Ik heb image-refresh gedaan op lo-res, ging perfect.
    Daarna zette ik hem op hi-res, en toen kreeg ik allemaal gele kruizen. Maar ik heb uit het forum van profiler begrepen dat er in de 2.01 dat opgelost zal zijn, dus ik wacht gewoon geduldig af.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #54

    Standaard

    Jammer genoeg zijn er zoveel problems in versie 2, ik zat er wel aan te denken om die 25 euro te dokken ... Maar eerst moet het goed werken
    Wat ik ook niet zo erg leuk vond, is dat versie 1.x direct niet meer werkt als een nieuwere versie uit is ;(((

  5. #55

    Standaard

    MMMMMMMMMM hij doet de hele dag al geen ene sikkepit. Tot nu toe ging het allemaal goed met v2, maar ik kan helemaal niets toevoegen op het moment. Het lijkt wel of hij geen verbinding kan maken met de profiler server ofzo. Beetje jammer. Wilde net een paar DVd'tjes toevoegen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ja mike ik kan lezen
    één : het duurt volgens mij lang voor die online database geupdate is
    als ik mijn collectie echter online wil bekijken dan gaat dat heel traag, en ligt zeker nt aan mijn internetverbinding.
    Kijk...nu is het duidelijk. Ik reageerde misschien een beetje geïrriteerd, maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel. Er wordt steeds hetzelfde geroepen en dan denk ik 'dat is al gezegd en verklaard, wat is de zin van de herhaling?'. En hoewel ik niet betaald word door IVS (ik heb hén zelfs betaald) kan ik niet anders zeggen dat ik nog steeds zeer tevreden ben over IVS én DVDProfiler. Zoals ik al eerder heb gezegd werkte het allemaal vanaf de eerste Alpha release bij mij. Ook naast V1 op dezelfde machine. Het lijkt alsof ik steeds maar koste wat het kost Profiler zit te verdedigen, maar dat is niet zo. Wat ik wél graag heb is dat kritiek op de juiste manier wordt geuit en ook eerlijk.
    En inderdaad, de website heeft blijkbaar problemen. Maar dat heeft geen moet met het werken van het programma te maken. De backend van IVS krijgt aardig op zijn donder met iedereen die de nieuwe versie heeft gedownload en steeds updates probeert enzo. Bedenk wel dat er zo'n 1.5 miljoen downloads zijn geweest en als er steeds een paar duizend (wat dan niet eens veel zijn...) proberen die server onderuit te trekken.... En in het weekend gaat iedereen er eens lekker voor zitten dus dan is het helemaal bal.

    Maar ik heb ook kritiek op IVS. Met al deze problemen en het uitblijven van updates zouden ze op zijn minst een poging kunnen doen om via hun eigen site de gebruikers te informeren en iedereen op te roepen geduld te hebben totdat zij de problemen met de online profiles hebben opgelost.
    Punt is wel dat niet iedereen de website van het raadpleegt, dus de info lekt dan maar sporadisch door. Toch is het beter als niets zeggen.

    Misschien realiseer ik met als software ontwikkelaar teveel wat voor een operatie het is die ze aan het uitvoeren zijn. Nieuwe software voor clients, datamodel update en een database conversie. En dat allemaal ik een big-bang operatie. Dat kan niet anders dan problemen opleveren. I've been there...

    Bij mij werkt het programma in principe zonder enig probleem. Alleen kan ik op dit moment door de serverproblemen geen uploads doen. Nou ja...dat kennen we inmiddels op internet...morgen weer eens proberen dan.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik kan geen hi-res images meer downloaden, wel lo-res. Ik heb image-refresh gedaan op lo-res, ging perfect.
    Weird...ik heb gewoon mijn hi-res ploatjes op het scherm. Komt het niet door de serverproblemen? Misschien morgen of maandag nog eens proberen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Bij mij werkt het programma in principe zonder enig probleem. Alleen kan ik op dit moment door de serverproblemen geen uploads doen. Nou ja...dat kennen we inmiddels op internet...morgen weer eens proberen dan.
    Hier gaat het ook allemaal prima sinds het moment van installeren... Geen enkel probleem.
    Alleen online is het inderdaad nog wat "incompatible", maar dat zal vast opgelost worden. Ik vind het in ieder geval in deze overgansperiode geen probleem dat het online wat langer duurt.
    De offline software werkt perfect... Ik kan doorgaan met archiveren en bijwerken van mijn collectie zoals ik het ook met V1 deed... Inclusief alle nieuwe mogelijkheden!
    En tot nu toe heb ik regelmatig zonder problemen kunnen uploaden... soms een melding, maar meestal werkte het dan 10 minuten later weer zonder problemen.

    Later we er eerst maar eens vanuit gaan dat een langere uitval als vandaag alles te maken heeft met een database-upgrade naar V2...

  9. #59

    Standaard

    Ik heb zojuist de titel van deze thread gewijzigd van;

    Problem met Dvdprofiler

    naar;

    Dvd Profiler 2.x... Problemen, vragen en tips

    Bij deze is deze thread dus gedoopt tot ENIGE thread voor ALLES over DVD Profiler versie 2.0 t/m 2.9 ...

  10. #60

    Standaard Ze zijn er weer...

    Te lezen op de IVS website:
    The IVS server was down for approximately 24 hours, including our email server. We apologize for the inconvenience. Unfortunately, our ISP physically moved their entire customer base from Baltimore to Ft. Lauderdale. Apparently, they experienced a technical problem with notifications to some of their customers. As a result, we were as surprised as you to find our server unavailable. We will work with our ISP to make sure this does not happen again.
    On the upside, our new datacenter is purported to be better in every respect from the prior location.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Weird...ik heb gewoon mijn hi-res ploatjes op het scherm. Komt het niet door de serverproblemen? Misschien morgen of maandag nog eens proberen.
    Ja, degene die ik al had kon ik wel zien, maar heb jij onlangs nog nieuwe titels toegevoegd?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja, degene die ik al had kon ik wel zien, maar heb jij onlangs nog nieuwe titels toegevoegd?
    Vandaag nog in mijn huur/leen collectie...K-Pax. Ziet er behoorlijk haai-ressie uit.
    Misschien moet je eens de download timestamps resetten (laatste tabblad van het tools windowtje) en dan nog een keer de online profiles refreshen. Het lijkt erop dat ie niets kan vinden en ik heb op het IVS forum een posting gelezen van iemand die het zo heeft opgelost. Klinkt een beetje als een Mr.Bean oplossing, maar wie weet werkt het.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Klinkt een beetje als een Mr.Bean oplossing, maar wie weet werkt het.
    Bedankt voor de tip, maar helaas werkt het niet. Ik krijg nog steeds gele kruizen bij elke film. Ik wacht nog maar even tot 2.01 uitkomt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    Ik blijf ook gewoon dvd profiler gebruiken, termeer omdat ik de betaalde versie heb.
    Ik hoop in ieder geval dat versie 2.1 snel uit gaat komen, en dat de problemen dan ook echt verholpen zijn.

    Ik heb zelf mijn nieuwste titels allemaal zelf ingevoerd, inclusief coverscans en acteurs e.d.
    Helaas zie ik ze nog niet terug in de online data base. Dat vind ik voor mezelf niet zo erg, maar jammer voor anderen die geen scanner hebben om covers te scannen, of geen zin hebben/of het niet kunnen om zelf alle gegevens in te voeren.

    Wat ik voor mezelf wel heel jammer vind, is dat in m'n pc alles nu mooi staat, bijvoorbeeld met monsters en co, BTTF trilogie, Black Hawc Down, Minoes en nog een aantal nieuwe titels, maar als ik alles upload naar m'n dvd profiler online, dat ik daar niets terug kan vinden.....geen cover scans, rolverdelingen etc.

    Ik neem dan aan dat hij dat pas goed gaat doen als alle gegevens in de online data base aanwezig is? Dus hij laadt het niet uit mijn eigen computer? Dat vind ik dus wel heel vervelend.

    Maar goed, ik hoop dat alles goed komt met de te verwachten nieuwe upgrade, en ik hoop dan ook dat die snel uitkomt.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Wat ik voor mezelf wel heel jammer vind, is dat in m'n pc alles nu mooi staat, bijvoorbeeld met monsters en co, BTTF trilogie, Black Hawc Down, Minoes en nog een aantal nieuwe titels, maar als ik alles upload naar m'n dvd profiler online, dat ik daar niets terug kan vinden.....geen cover scans, rolverdelingen etc.
    Dat blijft altijd een probleem. De online profiles worden niet elke keer als iemand iets verandert ge-update. Er is een of ander wazig systeem voor. Soms is dat echt heel irritant als de online profile echt heel slecht is ingevoerd. Op de IVS forums zijn al hele discussies gevoerd over hoe het wel of niet zou moeten, maar je ontkomt niet aan een behoorlijke dosis handwerk. En dan zou DVDPro niet meer gratis kunnen zijn...
    Ze zijn momenteel wel bezig om dat systeem te veranderen, vandaar (waarschijnlijk) dat de online profiles al een tijdje niet ge-update zijn. We moeten denk ik maar geduld hebben...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    We moeten denk ik maar geduld hebben...
    Dat denk ik ook

    In ieder geval bedankt voor de toelichting
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Wat ik voor mezelf wel heel jammer vind, is dat in m'n pc alles nu mooi staat, bijvoorbeeld met monsters en co, BTTF trilogie, Black Hawc Down, Minoes en nog een aantal nieuwe titels, maar als ik alles upload naar m'n dvd profiler online, dat ik daar niets terug kan vinden.....geen cover scans, rolverdelingen etc.
    Kleine tip:
    Ik voer bijna iedere titel die nog niet in de database aanwezig is zelf in... Na de upload, zie je inderdaad nog geen update op je online pagina.
    Maarrrrr.... Wanneer je in Profiler voor een DVD een "Lock: Entire DVD" instelt, dan zul je na een collectie-upload in ieder geval alle teksten van die DVD up-to-date online zien!!
    Helaas verschijnen de covers pas nadat de online database is bijgewerkt. Tot de update naar versie 2.0, werd de online database ongeveer 2x per week bijgewerkt. Maar helaas schijnt dit na de update niet meer consequent te gebeuren. Gisteren zag ik voor het eerst een aantal nieuwe updates online verschijnen. Dit waren 2.0 aanpassingen die ik al een week of 2 (of 3?) geleden naar de server had gestuurd...

    Ik kan me ook wel voorstellen dat de Profiler database-server het de afgelopen weken niet gemakkelijk heeft... Veel mensen die b.v. een andere regio 2 versie dan UK-regio 2 hebben, zullen nu de "locality" aanpassen en de DVD's uploaden naar de server.... Alleen ikzelf heb er al weer zo'n 200 aangepast en ge-uploaded... En dat doen waarschijnlijk met mij veel meer mensen voor dezelfde DVD... i.i.g. zolang er geen update online verschijnt...

    Dat betekent waarschijnlijk tienduizenden "nieuwe" uploads per dag, terwijl dat er eerst waarschijnlijk maar een paar honderd per week waren (alleen nieuwe releases).

  18. #68

    Standaard

    Ik wilde ook uploaden (nieuw in de Van Dale), maar kreeg een foutmelding... zullen ze er een stop op hebben gezet?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  19. #69

    Standaard

    Dank je wel, Alex, voor de tip om de lock entire dvd in te stellen.
    Ga ik gelijk proberen
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  20. #70

    Standaard

    En het is gelukt

    Maar moet ik de dvd's daarna weer unlocken?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    moet ik de dvd's daarna weer unlocken?
    Dat is alleen nodig wanneer er online wijzigingen zijn... en wanneer je die wilt updaten...
    Alles wat je locked is namelijk "beveiligd" tegen updates...

    Zelf gooi ik de locks er meestal weer af wanneer de online database is ge-updated (upgedated ??)...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat is alleen nodig wanneer er online wijzigingen zijn... en wanneer je die wilt updaten...
    Alles wat je locked is namelijk "beveiligd" tegen updates...

    Zelf gooi ik de locks er meestal weer af wanneer de online database is ge-updated (upgedated ??)...
    Nu heb ik dankzij jouw tip op mijn online dvd lijst de overvieuws staan en de rolverdelingen, de covers, zoals je zegt, verschijnen pas als de online data base is bijgewerkt.

    Komen dan die covers automatisch op m'n online dvd lijst te staan, of moet ik dan weer een upload uitvoeren, en m'n dvd's unlocken? (ik hoop dat je me een beetje kan volgen)
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Komen dan die covers automatisch op m'n online dvd lijst te staan, of moet ik dan weer een upload uitvoeren, en m'n dvd's unlocken?
    Zover ik weet, hoef je voor die covers geen nieuwe upload te doen.
    Op het moment dat de online database is ververst, verschijnt de cover op alle online DVD-Profiler lijsten met de bewuste titel.

  24. #74

    Standaard

    Bedankt Alex, dit wilde ik even weten
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  25. #75

    Standaard

    Weet iemand of er al een DVD ProfilerCast onderweg is?
    Zwaar irri, dat handmatig opzoeken en aanvullen van de acteurs ...
    3d

Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •