Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 726 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    heb de indruk dat een deel van de profiles nt meer online te vinden zijn
    Er zijn er blijkbaar een aantal gesneuveld, hoewel ik daar gelukkig (nog) niets van heb gemerkt. Ik denk dat er misschien met de databaseconversie bij IVS zelf iets niet goed is gegaan. Misschien zaten er een aantal dubbele in die dan maar allemaal weg zijn gekiept. Maar dan ben ik aan het gokken. Kijk eens in de forums van DVDProfiler, misschien dat daar een antwoord te vinden is.

    Het heeft echter niets met de correcte werking van het programma te maken. Programma werkt als een tierelier!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Ik ben dus wel de hele tijd bezig geweest omadat ie aangaf dat m'n update 18,5 % te groot was ???
    Ik keek even in de DVDProfiler forums en daar zag ik het volgende:
    Hi i have a version 2.0 dvdprofiler, and i have a problem for update my DATABASE online??? the free version is limited in new entry.??? because a have 780 DVD and i receved a error message "DVD profiler is unable to umpoad your collection list because the umpoad file size limit for free registration has been exceed"?????????
    Is dit de melding die je kreeg? Ik was hiervan niet op de hoogte, maar het zal wel ergens in de readme of faq staan (lees ik nooit). Tiprobeer als je hulp zoekt de exacte melding te reproduceren, dat scheelt een hoop verbaasde gezichten. Met een vage opmerking kan niemand wat.

    Er blijken een flink aantal mensen te zijn die bepaalde titels niet kunnen vinden. Blijkbaar heeft IVS ook nog geen update uitgegeven sinds de release van Versie 2.0. Niemand weet het zeker, maar misschien is men nog bezig met conversies of zijn er nog een aantal problemen. Een kwestie van geduld dus.

    Één persoon heeft gewoon de timestamps van de online profile files gereset en daarmee toch nog een paar verloren gewaande titels teruggevonden. Het valt te proberen, maar ik denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben.

    Kijk zelf maar in de forums van IVS op dvdprofiler.com. Zat problemen, maar het is meer van hetzelfde. Velen hebben dezelfde problemen die dus heel simpel op te lossen zijn door gewoon te lezen wat er gevraagd wordt en niet zomaar botweg erop los klikken en verwachten dat alles goed komt.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #28

    Standaard

    mike, bedankt in ieder geval voor de hulp

    programma flipt wel een beetje : half uur geleden een aantal films toegevoegd die er nt in zaten (dus gewoon zelf upc nummer toevoegen en een paar specs van de dvds)
    15 minuten erna als ik kijk in mijn online collectie zit alle info + de hoesscans van deze dvds in mijn online database

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Er zijn er blijkbaar een aantal gesneuveld, hoewel ik daar gelukkig (nog) niets van heb gemerkt. Ik denk dat er misschien met de databaseconversie bij IVS zelf iets niet goed is gegaan. Misschien zaten er een aantal dubbele in die dan maar allemaal weg zijn gekiept. Maar dan ben ik aan het gokken. Kijk eens in de forums van DVDProfiler, misschien dat daar een antwoord te vinden is.

    Het heeft echter niets met de correcte werking van het programma te maken. Programma werkt als een tierelier!
    Ik las op het forum van DVdprofiler dat als versie 2.1 gereleased wordt alle problemen verholpen zouden zijn
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Ik las op het forum van DVdprofiler dat als versie 2.1 gereleased wordt alle problemen verholpen zouden zijn
    Ik hoop het dan maar, want bij mij werkt het nog niet vlekkeloos. Nog steeds zie ik mijn coverimages wel op de online pagina, maar in de collectie op mijn PC
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Krijg nu niet eens meer verbinding met de database ??

    Op het net staan alle dvds er nog in maar ik kan er niets meer in veranderen of bijvoegen...

    Kan er nou nooit eens een update gemaakt worden die vlekkeloos aansluit op de voorgaande versie ???

    Tís dat het gratis is'.......
    Ik denk toch dat ik m'n eigen excell lijstje maar weer ga hanteren

    DVDprofiler........... Weg ermee !!!!!!!!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Krijg nu niet eens meer verbinding met de database ??
    Je moet natuurlijk niet moord en brand gaan roepen als iets op één moment niet of niet goed werkt. Nooit in je opgekomen dat dit een tijdelijk probleem kan zijn dat niet eens aan IVS hoeft te liggen? Probeer het morgen nog eens een keer!

    Normaal krijgt IVS zo'n 500 inzendingen per dag binnen. Nadat V2 uitkwam waren dat er ineens 3500. Tel daarbij op dat de database geconverteerd moet worden en dat men bezig is met een nieuw autorisatiesysteem vwb nieuwe ingezonden DVD profiles. Geloof me maar als ze daar bij IVS hun stinkende best doen om de database op orde te krijgen.

    Ondertussen werkt het programma gewoon prima. Alleen net toegevoegde DVD's worden nog niet meteen verwerkt. Updates van die online database moeten dus nog komen. Maar je kunt wél gewoon DVD's aan je collectie toevoegen en je collectie publiceren naar My Profiler.

    Ik wordt een beetje simpel van al die mensen die zo vreselijk lopen te zeurpieten over Profiler. Als je alle aanwijzingen opvolgt, werkt het programma gewoon als een tiet. Het werkte bij mij ook al vanaf de eerste alpha release. De enige echte problemen met V2 hebben betrekking op de online database waar nog niet alle profiles verwerkt zijn. Verbindingsproblemen liggen (uitgezonderd tijdelijke hickups) altijd aan de client kant. Profiles waar plaatjes of beschrijvingen missen worden automagisch hersteld als er wordt gerefreshed. Gewoon de tijd nemen om iets verder te kijken dan je neus lang is. En ook een klein beetje geduld hebben. DVD.nl is ook zo af en toe zo traag als dikke stront in een theezeefje... Dan probeer je het over een uurtje nog eens en ga je ook niet tegen Eric zeiken dat ie een kötsite heeft gemaakt...

    Zo...nu eerst een Prozac sorry hoor...maar ik wordt een beetje kriegel van al dat gezeik
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #33

    Standaard

    [QUOTE
    Zo...nu eerst een Prozac sorry hoor...maar ik wordt een beetje kriegel van al dat gezeik [/B][/QUOTE]

    Wat denk je dat ik slik ???

    DIT DVD prutsfiler waren er 638.........

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens


    Zo...nu eerst een Prozac sorry hoor...maar ik wordt een beetje kriegel van al dat gezeik
    Niet te veel prozac.....anders zeur je weer over bijwerkingen, ik dacht altijd dat dit soort threads er waren om elkaar te helpen.

    En met zoveel verschillende mensen ..is de een van mening dat hij/zij een probleem heeft, en hier naar een oplossing zoekt... maar er zijn ook PIEP die dat GEZEIK vinden ..jammer.

    2.0 van DVDProfiler zuigt ...ook voor 25 euro, en hij/zij die dit gezeik vind ..jammer wat je vind mag je houden


    Andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andrebin
    Niet te veel prozac.....anders zeur je weer over bijwerkingen, ik dacht altijd dat dit soort threads er waren om elkaar te helpen
    Als je deze en de andere DVDProfiler thread leest, zul je zien dat ik aardig mijn best heb gedaan om te helpen. Dat heb ik dus best door. Ik ben zelfs op zoek gegaan in de IVS forums om oplossingen te zoeken voor problemen die ik niet eens heb. Alleen hoe meer postings ik las (daar én hier) hoe meer ik zag dat het in de meeste gevallen gewoon aan de gebruiker lag.
    Nu is dat op een bepaalde manier ook de fout van IVS omdat ze bepaalde stappen niet vrijblijvende moesten maken en ook ervoor hadden moeten zorgen dat de readme in je gezicht geperst werd. Veel oplossingen waren namelijk daar te lezen. Niet dat ik ze gelezen heb, maar ik had dan ook geen problemen.

    Het enige echte grote probleem dat er nu (en ik val weer in herhalingen) met Profiler is, heeft te maken met de online database. Het programma werkt prima. Waar ik dan specifiek niet goed van word is van mensen die meteen het programma beginnen af te kraken terwijl ze bijvoorbeeld niet even de online profiles hebben gerefreshed (zoals het programma voorstelt) of het na één mislukte poging al opgeven en het programma in de hoek smijten. Zo zijn er meer dingen die gewoon terug te voeren zijn op bedieningsfouten.

    Ik wil heel graag mensen helpen, alleen moet men als er problemen zijn niet te snel de computer of het programma de schuld geven. Ik zit zelf al 15 jaar in applicatieontwikkeling en heb heel veel met eindgebruikers gewerkt. Ervaring leert mij gewoon dat een gebruiker (onbewust) bepaalde dingen fout doet en vrijwel meteen zegt 'hij doet het niet'. Wat mij dan stoort is dat zeer weinig eindgebruikers de moeite nemen om hun stappen terug te volgen om te zien of ze iets fout hebben gedaan, dialoogwindows zomaar wegklikken zonder lezen en in het algemeen gewoon ervan overtuigd zijn dat ze alles goed hebben gedaan. Ga je naast ze zitten om het probleem te reproduceren en het werkt wél is het van 'nou moe...en vanmorgen deed ie het niet...'.

    Datzelfde gevoel bekroop me dus weer na het lezen van een hele hoop postings. Kijk, kritiek is niet erg, zelfs wenselijk. Ik vind het alleen een beetje flauw om maar meteen te zeggen Profiler sucks en het is een kloteprogramma. Ik blijf er gewoon bij dat het programma an sich goed werkt. Dus probeer aub een beetje constructief te blijven en kijk ook goed naar je eigen situatie.

    Misschien is het wel een ongewenste interactie met geïnstalleerde programmatuur die ook een verbinding met Internet hebben. Schakel voor de gein programma's zoals MSN messanger, virusscanners, firewalls e.d. even uit. Probeer een cleane omgeving. Als je het probleem dan nog steeds hebt, weet je in elk geval dat het niet daaraan ligt. Werkt ie dan ineens w'l, kun je één voor één de programma's weer inschakelen.
    Windows blijft nog steeds een wonderbaarlijk ding waar van alles mis kan gaan...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Ik las op het forum van DVdprofiler dat als versie 2.1 gereleased wordt alle problemen verholpen zouden zijn
    Betekent dat we nog meer ellende krijgen ??

    Heb voorlopig die 12 die er van de 638 nog opstonden ook maar weggegooid..

    Ik wacht nog wel even met wederom invoeren
    Kost me iets te veel tijd om dat 2 keer te moeten doen

  12. #37
    Elrond
    Guest

    Standaard

    Bij mij is alles goed gegaan

  13. #38

    Standaard Re: Mona weet raad

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik had met één profile een probleem en dat was 12 Monkeys. Daar was ineens de foto verdwenen.
    Ik heb precies maar dan ook precies hetzelfde. Voor de rest helemaal geen problemen eigenlijk. Was een fluitje van een cent. Zeker als je gewoon doet wat beschreven staat.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Ik wacht nog wel even met wederom invoeren
    Kost me iets te veel tijd om dat 2 keer te moeten doen
    Nergens voor nodig. Als je een backup hebt gemaakt van je V1 database en die na de installatie netjes importeert is er niets aan de hand. Als dat wel zo is, dan spijt het me maar dan doe je echt zelf wat fout. Probeer het nog maar eens en vergeet vooral niet de online profiles te verversen! Dat is de grootste bron van ellende, niet Profiler zelf.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #40

    Standaard

    Wat ik raar vind is het feit dat de nieuwe releases als Monsters en Co, BTTF, Grease nog niet herkend worden door Profiler, is daaar een oplossing voor want voorheen duurde dat toch nooit zolang meen ik...

    en ja ik heb ze zelf al tig keer geupload...
    StarTrader

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    is daaar een oplossing voor want voorheen duurde dat toch nooit zolang meen ik...
    De oplossing daarvoor ligt in de database. Die is sinds de release van V2 één keertje geupdate en daarna niet meer.
    Er zijn blijkbaar wat problemen of het hangt samen met de aangekondigde veranderingen aan het systeem rond het inzenden van profiles.

    IVS heeft gezegd dat ze iets aan de problemen het het inzenden en updaten van profiles willen doen. Het gebeurt namelijk erg vaak dat mensen verkeerde informatie invullen zodat anderen zich ergeren als hun correcte info steeds wordt overschreven na een refresh. Hoe ze dit willen aanpakken weet ik ook niet, want het is een heel lastig probleem. Wellicht ligt de oorzaak van het uitblijven van updates dus hieraan. Afwachten dus.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Nergens voor nodig. Als je een backup hebt gemaakt van je V1 database en die na de installatie netjes importeert is er niets aan de hand. Als dat wel zo is, dan spijt het me maar dan doe je echt zelf wat fout. Probeer het nog maar eens en vergeet vooral niet de online profiles te verversen! Dat is de grootste bron van ellende, niet Profiler zelf.
    ben de afgelopen 2 dagen (en nachten) weer bezig geweest met invoeren.
    Zit al weer bijna op de helft

    nog even door klikken

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    ben de afgelopen 2 dagen (en nachten) weer bezig geweest met invoeren
    Had je dan geen backup gemaakt ofzo? Ik snap het niet helemaal... Het importeren werkt toch gewoon? Of heb je geprobeerd het van je online collectie te importeren en had je niet eerst een backup gemaakt?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Had je dan geen backup gemaakt ofzo?
    Precies !!
    Althans geen actuele en toen ik die probeerde te maken ging het dus fout ??
    Van 638 bleven er ineens nog maar 12 over.......

    Maar ja
    Nu word ie ten minste weer eens een beetje opgeschoont
    Kan ik diverse boxen er als 1 DVD inzetten
    (zoals bijv. Lethal Weapon)

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ger
    Althans geen actuele en toen ik die probeerde te maken ging het dus fout ??
    Oh ja...jij had die collectie die te groot is om online te zetten. Blijkbaar mag ie dan maximaal 500 DVD's bevatten. Ze denken zeker dat als iemand meer dan 500 DVD's kan kopen, dat ie ook wel €25 kan betalen voor premium registratie

    Wel maf dat ie ineens de boel verdonkeremaant. Ik ben altijd heel paranoïde en maak altijd backups van de hele handel. En ik doe liever nooit een upgrade want daar gaan vaker dingen mee mis. Ik heb dus een clean install gedaan en een backup gerestored. Misschien een tip voor de volgende keer, ook voor andere software. Van Windows weet ik in ieder geval dat een upgrade altijd anders is als een clean install. Zo had ik voorheen een upgrade gedaan van Win2K naar XP en dat was echt anders als de clean install vanaf dezelfde CD die ik later heb gedaan.

    Ennehh....altijd backups maken...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  21. #46

    Standaard

    Heb haast geen problemen alleen kan ik niet downloaden... uploaden gaat echter perfect!

  22. #47

    Standaard

    hmm heb toch de indruk dat de problemen bij dvd profiler blijven duren


    versie 2 is serieus trager dan 1
    erg bekende films worden nt gevonden !!!

    vb : black hawk down, benelux
    pearl harbour 4 disc, benelux
    truman show, benelux
    ....

  23. #48

    Standaard

    Profiler weer aan het prutten.. gelukkig ben ik daar niet meer van afhankelijk
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    hmm heb toch de indruk dat de problemen bij dvd profiler blijven duren


    versie 2 is serieus trager dan 1
    erg bekende films worden nt gevonden !!!

    vb : black hawk down, benelux
    pearl harbour 4 disc, benelux
    truman show, benelux
    ....
    Ja heb ik ook last van, o.a. met Monsters en CO, Grease en krijg bij BTTF een bove Scandinavische ofzo release...
    StarTrader

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    versie 2 is serieus trager dan 1
    erg bekende films worden nt gevonden !!!
    Lees je wel eens?
    Het lijkt hier wel een vastzittende plaat. Als iedereen nou om de zoveel dagen blijft roepen dat ie een aantal films niet meer kan vinden lijkt het inderdaad alsof het bagger is... Het is nu al minimaal 1000x gezegd dat dat aan de online database ligt die al eventjes niet geupdate is.

    Ik snap trouwens dat trage niet. Ik vind 'm juist sneller. Bij V1 kon ik bij het invoeren van een nieuwe titel na elke letter even wachten en dat was bij lange titels niet leuk meer. Nu kan ik gewoon doortikken. Hij ijlt dan wel een beetje na, maar die vertraging is minimaal. In welk opzicht is ie dan traag?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •