Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 93 van 93 worden weergegeven.

Discussie: Homeland

  1. #76

    Standaard

    Ah shit, wist niet dat die acteur echt was overleden... Precies rond een ...ehm... Turbulente tijd in mn eigen keven gebeurt. Niet mee gekregen....

  2. #77

    Standaard

    Met stip het beste seizoen tot nu toe. Enkele zeer spannende afleveringen en weinig tot geen "GTST"-achtige afleidende verhaallijnen dit keer. Vond persoonlijk de laatste aflevering ook erg goed.

  3. #78

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    En de serie is ondertussen al weer bezig. Wel goed dat ze nu de serie al snel na de uitzending in de USA uitzenden.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En de serie is ondertussen al weer bezig. Wel goed dat ze nu de serie al snel na de uitzending in de USA uitzenden.
    De spanning zit er alweer goed in! 4 dagen na VS is geweldig.

  7. #82

    Standaard

    Ik spaar ze nog even op tot ik wat meer delen heb.

  8. #83

    Standaard

    Natuurlijk kon ik het niet lang volhouden en niet voor niets: weer een heel verslavend seizoen, waarbij je smacht naar een volgend deel.

  9. #84

    Standaard

    Niemand meer iets te melden over seizoen 5 joh?! Weet dat t nog geen weekje voorbij is, maar toch! Ik heb iig weer genoten. Op 1 ding na dan, waar ik eigenlijk best van baal... Benieuwd hoe ze dat gaan opvangen in een nieuw seizoen. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met t einde van Brody. HET karakter waar je voor keek, en niet weten waar de serie naar toe gaat erna. Zo'n gevoel bekruipt mij nu weer na seizoen 5.... Maar ik ben bang dat ze dit niet nog een keer kunnen flikken. Na Brody was er iig nog Quinn. Maar hoe gaan ze dit laatste verlies uit seizoen 5 in godsnaam opvangen?
    Laatst aangepast door Chris W : 26-12-2015 om 04:00

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Niemand meer iets te melden over seizoen 5 joh?!
    De laatste aflevering staat nog op mijn Humax maar ik vond het weer geweldig.
    En hoezo actueel, hoorde ik nu tijdens de aflevering over de dreigende aanslag in Berlijn dat ze het even kort over de afgelopen echte aanslag in Parijs hadden? Zouden ze dat er na de opnamen afgelopen zomer in Duitsland in post-production alsnog ingezet hebben?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    De laatste aflevering staat nog op mijn Humax maar ik vond het weer geweldig.
    En hoezo actueel, hoorde ik nu tijdens de aflevering over de dreigende aanslag in Berlijn dat ze het even kort over de afgelopen echte aanslag in Parijs hadden? Zouden ze dat er na de opnamen afgelopen zomer in Duitsland in post-production alsnog ingezet hebben?
    ik denk dat ze naar de aanslag van begin dit jaar op Charly Hebdo refereerden, ze zeiden iets van "we don't want another Paris", was dus niet heel specifiek.

  12. #87

    Standaard

    Een paar dingen die ik wel opmerkelijk vond dit seizoen, zijn de nummerplaten als Carrie in NL is, en de amerikaanse busjes in Duitsland. Quinn gebruikte er 1, de terroristen ook. Niet echt onopvallend in een nogal VAG georienteerd land. Zijn kleine dingetjes, maar als Europeaanse kijker valt dat wel snel op zegmaar

  13. #88

    Standaard

    Ik zag ook in een scene die zich in "Amsterdam" af zou spelen, een Nederlands straatnaambord. Was een hoekpand, aan de andere kant was er een Duits straatnaambord. Overduidelijk waren de "Amsterdam" scenes ook geschoten in Duitsland. Zie je wel bij meer Amerikaanse series, die zich af en toe afspelen in Europa. Overduidelijk ergens op een backlot geschoten.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    ik denk dat ze naar de aanslag van begin dit jaar op Charly Hebdo refereerden…
    Oeps, natuurlijk, was natuurlijk ook nog dit jaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    de nummerplaten als Carrie in NL is,... en de amerikaanse busjes in Duitsland.
    Tja alleen de kleuren klopten, maar de maten en cijferreeksen voor geen meter. Ze waren zeker bang aan bestaande auto’s te refereren. Zou dat bij Amerikaanse series dan ook vaak niet kloppen?
    Die bedompte typische Amerikaanse busjes roepen wonderlijk genoeg wel het beeld dat daar boeven inrijden. Blijkbaar is dat een internationaal beeld dat ‘aanspreekt’ ook al zullen Europese boeven natuurlijk eerder VW Transporters(zien we wel) en Mercedes(zagen we ook) of Ford Transits (niet gezien toch?)gebruiken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ik zag ook in een scene die zich in "Amsterdam" af zou spelen, een Nederlands straatnaambord. Overduidelijk waren de "Amsterdam" scenes ook geschoten in Duitsland.
    Deed inderdaad Nederlands aan, maar bleek ook in Berlijn te zijn opgenomen in de de Holländisches Viertel
    Hier zijn wat vage setopnamen in die wijk, met ondermeer een figurant die het beeld in, en een taxi die aankomt.


  15. #90

    Standaard

    Ook de scenes waarin Carry in Libanon onder begeleiding van de Hezbollah een vluchtelingenkamp bezoekt, blijken eenvoudigweg in een verlaten fotogenieke fabriek in Ruedersdorf bij Berlijn te zijn opgenomen.

    298B03F000000578-0-image-a-98_1434052317687.jpg

  16. #91

    Standaard

    Ik vond alleen de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Net alsof de laatste puntjes even snel afgeraffeld werden. Desondanks een ijzersterk seizoen. Kijk uit naar het volgende..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  17. #92

    Standaard

    Ik blijf nog wat sceptisch over seizoen 6... Ze zullen een ijzersterk karakter moeten introduceren wil het nog te happen blijven. Anders wordt het een Carrie en Saul show...

  18. #93

    Standaard

    Zit nu halverwege seizoen 5, maar wat valt het tegen zeg. Vorige seizoenen met plezier geken maar seizoen 5 is ronduit saai. Alles blijft wat trappelen en gaat niet voorruit... Als schrijver is het toch dom om je verhaal op te zetten rond Carrie die op een kill list staat? Voegt helemaal niks toe, gezien haar activiteiten zal ze altijd een target zijn in eender welke verhaallijn. Verder is het me eigenlijk ook bijster waarover seizoen 5 tot nu toe gaat... Wat weg en weer gerommel met "geheime" documenten en wat verraad binnen bureaucratisch diensten. Allemaal nogal rommelig. Wordt het nog beter ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-04-2016 om 21:13

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •