Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 93 worden weergegeven.

Discussie: Homeland

  1. #51

    Standaard

    Ik heb seizoen 2 nog wel helemaal gekeken maar ik ben klaar met deze serie. Het is allemaal te ongeloofwaardig geworden.

  2. #52

    Standaard

    Eerste 2 afleveringen van S4 toch wel weer heel spannend!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Eerste 2 afleveringen van S4 toch wel weer heel spannend!
    Blij dat ze een nieuwe weg inslaan met de serie… Die Brody begon me in seizoen 2 al te vervelen. Benieuwd of komende seizoenen ook beïnvloed zullen worden door de actuele welbekende crisis in de wereld. Zou de serie wel inhoudelijk interessanter maken. Vermakelijk en goed gemaakt is het wel maar verder moet je ook niets zoeken in Homeland.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Eerste 2 afleveringen van S4 ...
    S4?! Waar, wanneer?

  5. #55

    Standaard

    2 dagen geleden zijn afl. 1 + 2 uitgezonden in Amerika

  6. #56

    Standaard

    Spectaculaire aflevering dit weekend! nog 3 te gaan dit seizoen...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Spectaculaire aflevering dit weekend! nog 3 te gaan dit seizoen...
    Ja echt geweldig inderdaad, zit nog na te shaken...
    Fenomenale acteerprestaties in deze aflevering 9

  8. #58

    Standaard

    Inderdaad een erg spannend deel. Sowieso een sterk seizoen. En ik dacht dat na het veel mindere tweede seizoen dat de serie niet meer zou herstellen....misschien is dit seizoen wel het beste tot nu toe.

  9. #59

    Standaard

    Hmm nu ik de reacties lees lijkt de vierde seizoen erg sterk te zijn terwijl ik na de dood van Brody had verwacht dat de serie afgelopen zou zijn... Eerlijk gezegd vond ik de einde van seizoen 3 erg sterk om de serie mooi te afsluiten, vooral toen die vrouw naar de hall of fame een sterretje voor Brody inkleurde . Dus gaat weer op mijn 'to watch list'.

    @Mark, wellicht een idee om Netflix tag in de titel te opnemen aangezien deze serie ook op Netflix te zien is?
    Handig voor mensen die op deze forum naar Netflix series zoeken.
    Laatst aangepast door eendje : 07-12-2014 om 10:29

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    @Mark, wellicht een idee om Netflix tag in de titel te opnemen aangezien deze serie ook op Netflix te zien is?
    Handig voor mensen die op deze forum naar Netflix series zoeken.
    Lijkt mij verstandig om dat enkel bij Netflix originals te doen, niet bij films of series die ook (vaak tijdelijk) op Netflix staan. Gaat om honderden titels, nogal verwarrend en erg veel werk.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    @Mark, wellicht een idee om Netflix tag in de titel te opnemen aangezien deze serie ook op Netflix te zien is?
    Handig voor mensen die op deze forum naar Netflix series zoeken.
    Simpel antwoord:

    NEE

    Dit is geen Netflix serie. Dit is gewoon een serie als 24 [FOX], Game of Thrones [HBO], Hell on Wheels [AMC], Sons of Anarchy [FX], Walking Dead [AMC], whatever. Gewoon een serie die op een bepaalde televisie zender loopt en door deze zender gefinancieerd wordt. Dit is GEEN Netflix serie en Netflix bepaald geen zak aan de productie van deze (en vele andere goede) serie. ALS er al een tag bij moet, is de enige correcte tag [SHO] van Showtime.
    Laatst aangepast door Chris W : 07-12-2014 om 14:14

  12. #62

    Standaard

    Na een week verplichte pauze eindelijk morgen weer verder na de geweldige cliffhanger .....nog 3 delen en dan zit seizoen 4 er weer op.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Simpel antwoord:

    NEE

    Dit is geen Netflix serie. Dit is gewoon een serie als 24 [FOX], Game of Thrones [HBO], Hell on Wheels [AMC], Sons of Anarchy [FX], Walking Dead [AMC], whatever. Gewoon een serie die op een bepaalde televisie zender loopt en door deze zender gefinancieerd wordt. Dit is GEEN Netflix serie en Netflix bepaald geen zak aan de productie van deze (en vele andere goede) serie. ALS er al een tag bij moet, is de enige correcte tag [SHO] van Showtime.
    Een korte antwoord was wel goed geweest hoor, was maar een suggestie.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Een korte antwoord was wel goed geweest hoor, was maar een suggestie.
    Maar een suggestie? Dit is al topic 3 of 4 waar ik deze 'suggestie' van jou lees

  15. #65

    Standaard

    Ik zou overigens het woord 'Netflix' even in de titel zetten. Zo kijkt vrijwel iedereen de serie volgens mij.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Maar een suggestie? Dit is al topic 3 of 4 waar ik deze 'suggestie' van jou lees
    In twee van de topics waar ik deze suggestie deed werd dat ook toegepast. Als jij nou gewoon in tracht van "Nee, het is geen serie dat door Netflix is uitgebracht" zei, dan weet ik voor de volgende keer dat ik deze suggestie bij deze soort series niet hoef te doen, dus in plaats van afgezeikt te worden. Dan heb ik minder behoefte om mij een beetje in te zetten voor het forum.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik zou overigens het woord 'Netflix' even in de titel zetten. Zo kijkt vrijwel iedereen de serie volgens mij.
    Daar is weer iemand met een 'suggestie', ik hoop maar niet dat Chris W. hem ook gaat afzeiken.

  17. #67

    Standaard

    Weer een uiterst spannende en aangrijpende aflevering, op nivo mag Homeland nog wel een paar jaar doorgaan!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik zou overigens het woord 'Netflix' even in de titel zetten. Zo kijkt vrijwel iedereen de serie volgens mij.
    Hoe kom je erbij? Ik kijk deze gewoon op Blu-ray, met de beste beeld- en geluidskwaliteit. En de serie is niet alleen via Netflix te bekijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kom je erbij? Ik kijk deze gewoon op Blu-ray, met de beste beeld- en geluidskwaliteit. En de serie is niet alleen via Netflix te bekijken.
    En voor dat ie op Blu-ray uit is, doen de 1080p WEB-DL's het prima in de ochtend na de US uitzending . Serieus, als we bij alles dat ook op netflix beschikbaar is, die tag er aan plakken, is het einde zoek. Enkel de producerende zender/studio tag is voldoende. Anders moeten we er ook ff BNN en 2BE achter plakken natuurlijk!

  20. #70

    Standaard

    Aangezien ik nog steeds door mijn stapels BR's het bos niet meer ziet en het verschil kan zien tussen HBO en Netflix heb ik (nog) op geen beide een abo en kijk ik inderdaad via de alternatieve route en vind ik de nws serie van Homeland weer verrassend boeiend(om terug te komen op het onderwerp).
    Met dank voor het opstarten van het item.

  21. #71

    Standaard

    Wat een anti-climax zeg de laatste aflevering van Homeland, was dit nu de seizoensfinale?
    Saaier dan saai kan haast niet.......

  22. #72

    Standaard

    Ben het niet eens met je, vond het juist een mooie tegenhanger voor de heftige afleveringen daarvoor! Het hoeft toch niet altijd met veel geweld te eindigen? Ben heel benieuwd hoe de serie verder gaat.

  23. #73

    Standaard

    Dat hoor je mij ook niet zeggen dat het persé met veel geweld moet eindigen, maar kom op nergens maar dan ook nergens in de laatste aflevering was iets van spanning te beleven en
    dat mag best in een laatste aflevering, hoe aflevering 9 eindigde bijvoorbeeld dat was nu een mooie cliffhanger geweest.

    Het cijfer tot nu toe op imdb op deze laatste aflevering (5,4) zeg wat mij betreft genoeg en ik lees heel veel onvrede over deze laatste aflevering.

    En hoe de serie verder gaat zien we wel als Saul (Mandy Patinkin) er maar in blijft

  24. #74

    Standaard

    Ik vond het ook een prima einde, wat jack020 aangeeft: het was juist een prima tegenhanger van de drukte en hectiek van heel het seizoen. Zo zie je ook dat ze moeilijk met het 'normale' leven kunnen omgaan. Saai vond ik het zeker niet.
    Al bij al een ijzersterk seizoen, wellicht het beste tot nu toe.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Wat een anti-climax zeg de laatste aflevering van Homeland, was dit nu de seizoensfinale?
    Saaier dan saai kan haast niet.......
    Benieuwd hoe de laatste aflevering er uitgezien zou hebben als de acteur die Carrie's vader speelt (James Rebhorn) niet was overleden.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •