Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 93 worden weergegeven.

Discussie: Homeland

  1. #1

    Standaard Homeland

    Geweldige nieuwe serie met Claire Danes. Mooie thriller serie van speelfilm kwaliteit. Over een militair die na lange gevangenschap weer gevonden wordt in Irak. Is hij een held of is hij een overloper?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Wow, nog geen reacties dusver?

    Ik volg de serie op BNN, inmiddels 3 afleveringen ver, en vind 'm ook erg sterk.
    Overtuigend spel van Daines en Lewis die hun personages geloofwaardig neerzetten en je geregeld aan het twijfelen brengt. Heeft Mathison het allemaal wel op een rijtje? In welk kamp bevind Brody zich? Geweldig.

    Tweede aflevering vond ik erg gaaf waarin we uiteindelijk zien hoe Brody slechts het ochtendgebed voert en waarbij eerst wordt gesugereerd dat hij wellicht met terroristische activiteiten bezig zou zijn . Heerlijk hoe je op het verkeerde been wordt gezet.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #3

    Standaard

    Topserie met veel twists & turns. In paar dagen hele seizoen er doorheen gejaagd vorige week.

  4. #4

    Standaard

    Staat op mijn lijstje. Eerstdaags ga ik het eens bekijken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    Bijna seizoen 1 afgekeken. Goede serie!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook in een paar dagen tijd het 1e seizoen gezien. Spannende serie die je steeds weer op het verkeerde been zet. Alleen de finale was voor mij een beetje een anti-climax (beetje gelijk aan het 4e seizoen van Sons of Anarchy), na een top seizoen vol onaflatende spanning verwachtte ik in de finale nog een overtreffende trap, maar die kwam niet helemaal. Maar dat is slechts een klein detail, voor de rest erg goed!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  7. #7

    Standaard

    Gevolgd op BNN, vond het een spannende serie, maar vond de laatste aflevering een afknapper.

  8. #8

    Standaard

    Goede serie, ik vond de aflevering gisteren erg spannend. Aan de ene kant jammer dat hij het niet deed maar ja dan was de serie ook meteen afgelopen....
    Laatst aangepast door *Sarita* : 12-08-2012 om 11:35

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Goede serie, ik vond de aflevering gisteren erg spannend. Aan de ene kant jammer dat hij het niet deed maar ja dan was de serie ook meteen afgelopen....
    Dit is een hele vette spoiler, kun je die nog weghalen?

  10. #10

    Standaard

    de spoiler tags werken niet, terwijl ik zeuit de FAQ gehaald heb...

  11. #11

    Standaard

    Poster voor het nieuwe seizoen:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    de spoiler tags werken niet, terwijl ik zeuit de FAQ gehaald heb...
    Je moet niet "<>' gebruiken, maar "[ ]".

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je moet niet "<>' gebruiken, maar "[ ]".
    Heb het aangepast. Kan iemand de FAQ aanpassen daar staat namelijk:
    * Hoe plaats ik de spoilertags?
    Door de volgende code te gebruiken plaats je je bericht in de spoilertags:
    <spoiler> --- plaats hier je bericht --- </spoiler>. Dat resulteert dan in: ---plaat hier jou bericht---

  14. #14

    Standaard

    Trailer voor seizoen 2. Wordt nog leuk als deze van start gaat. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Homeland wordt back-to-back met de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Dexter uitgezonden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard

    Zie ik een trend opkomen van trailers met Scala-muziek?

    Klik.

    Ziet er in ieder geval weer goed uit. Ben benieuwd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #16

    Standaard

    Goede eerste aflevering gister: Carrie back in action!

  17. #17

    Standaard

    Ondertussen de eerste twee afleveringen gezien van het nieuwe seizoen: het blijft sterk! Vond 2x02 de beste aflevering tot nu toe. Benieuwd hoe ze de onthulling op het einde gaan aanpakken!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #18

    Standaard

    Mijne lieve lieve papa is vandaag speciaal voor mij naar Nederland gereden om de box te gaan halen!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijne lieve lieve papa is vandaag speciaal voor mij naar Nederland gereden om de box te gaan halen!!!
    Coole papa heb jij

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijne lieve lieve papa is vandaag speciaal voor mij naar Nederland gereden om de box te gaan halen!!!
    Waarom naar Nederland gereden ? Je kan hem hier in België toch ook kopen. Heb ik gisteren gedaan... Je papa is voor niks helemaal naar Nederland gereden.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 25-10-2012 om 09:12

  21. #21

    Standaard

    Ben nu bij aflevering 8 van het eerste seizoen.

    Dit smaakt echt naar meer. Wat een kwaliteit zeg !

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom naar Nederland gereden ? Je kan hem hier in België toch ook kopen. Heb ik gisteren gedaan... Je papa is voor niks helemaal naar Nederland gereden.
    Hij was in de buurt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Eerste aflevering seizoen 2 gezien, en......is gewoon weer hartstikke top(!)
    I'll be back!!

  24. #24

    Standaard

    Seizoen 1 heb ik nu helemaal gezien.
    Super serie wat mij betreft. Claire Danes en Damian Lewis spelen ZO goed.......
    Laatste aflevering (duurt 80 minuten) was echt fenomenaal.

    Laat seizoen 2 maar komen !

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ben nu bij aflevering 8 van het eerste seizoen.

    Dit smaakt echt naar meer. Wat een kwaliteit zeg !
    Heb nu 6 afleveringen van seizoen 2 gezien. Jeetje wat spannende wereld serie is dit!!
    I'll be back!!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •