De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Community

  1. #1

    Standaard Community

    Hier bestaat blijkbaar nog geen topic voor.
    Heerlijke serie van NBC:
    http://www.imdb.com/title/tt1439629/

    Iemand trouwens enig idee over een DVD-release hier?

  2. #2

    Standaard

    Komische serie waar ik graag naar kijk (en niet alleen vanwege Alison Brie).
    Heb het op Comedy Central gevolgd, die het eerste en tweede seizoen hebben uitgezonden.
    De vele verwijzingen en parodieën naar andere series en films zijn erg leuk gedaan en de personages zijn likeable. Al blijft Abed mijn favoriete personage. Zijn Don Draper act was weergaloos.

    Favoriete afleveringen dusver is de Modern Warfare aflevering en met "White Abed".

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #3

    Standaard

    Leuke serie, heb gisteren het tweede seizoen afgekeken op dvd (regio 1) en heb me weer zeer vermaakt.

    Troy, Abed, maar ook zeker Annie en Dean zijn leuke karakters IMO.
    En zelfs Jeff heeft zo zijn momenten.

    Ben toch bang dat dit een serie is die ieder moment gecancelled kan zijn. Heb een soort Arrested Development gevoel erbij.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #4

    Standaard

    Leuke serie! Een paar weken geleden zag ik voor het eerst een aflevering en sindsdien ben ik fan. Inmiddels is op Comedy Central seizoen 3 te zien en ik zag dat in Groot Brittannië inmiddels seizoen 1 op dvd te krijgen is (in de VS zijn de eerste 2 seizoenen al te krijgen). Van een Nederlandse release is helaas nog geen spoor te bekennen..

  5. #5

    Standaard

    Betwijfel of die hier ooit gaan uitkomen.. Ik heb seizoen 1 in Amerika gekocht. Leuke serie!!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Leuke serie! Een paar weken geleden zag ik voor het eerst een aflevering en sindsdien ben ik fan. Inmiddels is op Comedy Central seizoen 3 te zien en ik zag dat in Groot Brittannië inmiddels seizoen 1 op dvd te krijgen is (in de VS zijn de eerste 2 seizoenen al te krijgen). Van een Nederlandse release is helaas nog geen spoor te bekennen..
    Ik moet je even corrigeren ouwe reus;
    Comedy Central zend op dit moment nog seizoen 2 uit en ik meende in de TV-krant te hebben gelezen dat ze aansluitend hierop het derde seizoen gaan uitzenden.

    Mocht deze serie ook ooit hier op een schijfje komen, zal ik 'm zeker halen.

    Troy and Abed in the morning!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Leuke serie, heb gisteren het tweede seizoen afgekeken op dvd (regio 1) en heb me weer zeer vermaakt.

    Troy, Abed, maar ook zeker Annie en Dean zijn leuke karakters IMO.
    En zelfs Jeff heeft zo zijn momenten.

    Ben toch bang dat dit een serie is die ieder moment gecancelled kan zijn. Heb een soort Arrested Development gevoel erbij.
    Wel leuk dat de aflevering van vandaag (ik download ze nadat ze in de VS op tv zijn gekomen) een Arrested Development thema had. Erg toffe serie, vooral vanwege de vele pop- film- tv-verwijzingen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Wel leuk dat de aflevering van vandaag (ik download ze nadat ze in de VS op tv zijn gekomen) een Arrested Development thema had. Erg toffe serie, vooral vanwege de vele pop- film- tv-verwijzingen.
    Bedoel je niet Law & Order? De gehele aflevering was een parodie op Law & Order.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  9. #9

    Standaard

    Dat bedoelde ik ja, ik kijk beide series nooit langer dan 2 minuten.

  10. #10

    Standaard

    Volgens bol.com komen de eerste twee seizoenen hier op 22 mei eindelijk uit op DVD! Helaas niks over een Blu-ray release, maar die hebben ze in de US ook niet...

  11. #11

    Standaard

    Erg goede serie, voornamelijk de eerste drie seizoenen. Hoewel ik niet zo kritisch ben over het vierde seizoen als sommige anderen, is het vertrek van show runner Dan Harmon wel degelijk merkbaar. Ik zag inderdaad ook dat er Nederlandse releases gepland stonden, werd wel eens tijd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •