Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 124 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee helaas heeft jou tv geen motion plus. Dus dan judderd het wel meer.
    Het is 50 hz heb ik gelezen. Het is een serie 5 want 32 staat voor 32 inch B voor B serie en de 5 voor de 5xx serie. Ik heb ook wel eens blu-rays wat nog eens kan judderen. Hierboven staat een artikel waarom dat zo is.
    Ach ja, zoals ik al zei is het probleem opgelost als ik een keer pauzeer
    en vervolgens verder ga, dan loopt het beeld wel vloeiend.
    Zolang het alleen bij eone/dfw is.....Hopelijk brengen ze een keer een goede firmware uit.
    Bedankt voor je hulp!!
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  2. #77

    Standaard

    Nog geen reactie hier van DutchFilmWorks??

  3. #78

    Standaard

    HELP...

    Ik wil zojuist mijn update uitvoeren. Ik heb de firmware update gedownload op de samsung website en op usb gezet. Volgens de uitvoerbeschrijving moet het zip bestand uitgepakt worden en vervolgens alleen dat bestand op een lege usb stick gezet worden. Allemaal gedaan en dan de usb in de blu ray speler steken. De update wordt dan vanzelf gevonden. Ik krijg de melding "error occured in firmware update, please try again". Al een aantal keer opnieuw geprobeerd maar steeds hetzelfde. Ik baal echt. Ik wil gewoon Conan kijken. Kan iemand helpen?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    HELP...

    Ik wil zojuist mijn update uitvoeren. Ik heb de firmware update gedownload op de samsung website en op usb gezet. Volgens de uitvoerbeschrijving moet het zip bestand uitgepakt worden en vervolgens alleen dat bestand op een lege usb stick gezet worden. Allemaal gedaan en dan de usb in de blu ray speler steken. De update wordt dan vanzelf gevonden. Ik krijg de melding "error occured in firmware update, please try again". Al een aantal keer opnieuw geprobeerd maar steeds hetzelfde. Ik baal echt. Ik wil gewoon Conan kijken. Kan iemand helpen?

    Hoi Dida,
    Ik had dus net hetzelfde probleem als jij bij het bekijken van Conan maar na het updaten van de firmware (ik heb wel een Philips blu ray speler) speelt de film bij mij perfect.
    Ben eens even gaan kijken bij Samsung aangezien jij een Samsung speler hebt. Heb je de juiste file gedownload op http://www.samsung.com/be/support/de...hword=BD-P3600 ? Misschien nog eens proberen. Ik hoop dat het bij jou ook zal lukken zodat je volop kunt genieten van de film !!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aorsongmachine Bekijk bericht
    Hoi Dida,
    Ik had dus net hetzelfde probleem als jij bij het bekijken van Conan maar na het updaten van de firmware (ik heb wel een Philips blu ray speler) speelt de film bij mij perfect.
    Ben eens even gaan kijken bij Samsung aangezien jij een Samsung speler hebt. Heb je de juiste file gedownload op http://www.samsung.com/be/support/de...hword=BD-P3600 ? Misschien nog eens proberen. Ik hoop dat het bij jou ook zal lukken zodat je volop kunt genieten van de film !!
    Hoi, dat is inderdaad de update die ik heb gedownload. Ik heb het ZIP bestand uitgepakt en op een geformateerde USB stick gezet. Ik steek vervolgens de USB Stick in de blu ray speler. Er zou dan een melding moeten komen "Verifiing firmware", maar ik krijg meteen "Error detected in Firmware Update, Please try again". Ik heb het al een aantal keer geprobeerd. Om gek van te worden....Ik ga vandaag gewoon Samsung bellen. Ben het echt zat!

  6. #81

    Standaard

    Zojuist Samsung gebeld en het probleem uitgelegd. Ze snappen het zelf ook niet en vinden het raar dat het niet lukt. Nu mag ik dus mijn blu-ray speler ter reparatie naar Tilburg brengen. Daar zullen ze het verder uitzoeken. Ik vraag me alleen af of er iets te repareren valt....Maar ja, ze moeten het daar maar uitzoeken. Wat een gedoe om een film af te spelen...Dat is wel het nadeel van blu-rays.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Zojuist Samsung gebeld en het probleem uitgelegd. Ze snappen het zelf ook niet en vinden het raar dat het niet lukt. Nu mag ik dus mijn blu-ray speler ter reparatie naar Tilburg brengen. Daar zullen ze het verder uitzoeken. Ik vraag me alleen af of er iets te repareren valt....Maar ja, ze moeten het daar maar uitzoeken. Wat een gedoe om een film af te spelen...Dat is wel het nadeel van blu-rays.
    Ik zou het niet doen dan ben jij je speler +-3/4 weken kwijt en dan stoppen ze er een nieuw onderdeel in (maar updaten je speler niet) en dan krijg je hem thuis en dan is probleem nog zelfde

    Want hij gaat naar een extern repatatie bedrijf en die updaten niks testen hem alleen en thats it!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Want hij gaat naar een extern repatatie bedrijf en die updaten niks testen hem alleen en thats it!
    Lijkt me heel sterk.
    Ik weet dat het bij bijvoorbeeld externe bedrijven die voor Philips werken standaard is dat ze de FW updaten. Zou ook dom zijn om dat niet te doen, want daar kun je al een hoop mee oplossen en dan voorkom je dat het product nog een keer ter reparatie wordt aangeboden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    Naar mijn idee is de speler ook niet kapot, maar hij pakt de firmware update gewoon niet. Het is eigenlijk van de zotte dat hij naar een reparatiedienst moet hiervoor. Maar ik wil gewoon voorkomen dat ik straks meer last ga krijgen met andere blu-rays....

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lijkt me heel sterk.
    Ik weet dat het bij bijvoorbeeld externe bedrijven die voor Philips werken standaard is dat ze de FW updaten. Zou ook dom zijn om dat niet te doen, want daar kun je al een hoop mee oplossen en dan voorkom je dat het product nog een keer ter reparatie wordt aangeboden.
    Toch is het zo Wordt naar E-care gestuurd en die repareren alleen. 2x blu-ray speler van LG heen gestuurd toen met die romslomp dat bepaalde disc's het niet deden en ik kreeg hem "gerepareerd" terug. Wat onzin vervangen en daarna kon ik mijn speler zelf updaten en ik heb het van meerdere gehoord.

    Praat hier wel over de saturn en MM. Of het bij iedere winkel zogaat weet ik niet maar dit zijn toch wel de grootste

  11. #86

    Standaard

    Ik ben idd toch een beetje huiverig om de speler naar de reparatiedienst te sturen. Gewoon omdat mijn gevoel zegt dat hij niet kapot is.

    Ik heb de speler gekocht bij de Mikro Electro. Ik denk dat ik vanmiddag daar maar eens langs ga. Misschien kunnen zij eens kijken. Ik heb daar altijd een goede service gehad. Het interesseert me geen zak als het wat kost als zij het willen doen. Ik wil dit gewoon opgelost hebben. Ik loop nu al een aantal weken te kloten....

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Zojuist Samsung gebeld en het probleem uitgelegd. Ze snappen het zelf ook niet en vinden het raar dat het niet lukt. Nu mag ik dus mijn blu-ray speler ter reparatie naar Tilburg brengen. Daar zullen ze het verder uitzoeken. Ik vraag me alleen af of er iets te repareren valt....Maar ja, ze moeten het daar maar uitzoeken. Wat een gedoe om een film af te spelen...Dat is wel het nadeel van blu-rays.
    Ik heb een Sony bd350 maar geen enkel probleem, en zoals ik al zei 24 p judderd wat op sommige films. Maar dat ligt dan niet aan de blu-ray speler.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Toch is het zo Wordt naar E-care gestuurd en die repareren alleen. 2x blu-ray speler van LG heen gestuurd toen met die romslomp dat bepaalde disc's het niet deden en ik kreeg hem "gerepareerd" terug. Wat onzin vervangen en daarna kon ik mijn speler zelf updaten en ik heb het van meerdere gehoord.

    Praat hier wel over de saturn en MM. Of het bij iedere winkel zogaat weet ik niet maar dit zijn toch wel de grootste
    Ik heb hem zelf 3 keer naar e-care gebracht, misschien dat dat dan verschilt of het beleid voor Philips spelers is anders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #89

    Standaard

    Wat een gedoe allemaal zeg, ik hoop dat je verwachtingen van Conan niet al te hoog zijn want hij is dit zeker allemaal niet waard!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Wat een gedoe allemaal zeg, ik hoop dat je verwachtingen van Conan niet al te hoog zijn want hij is dit zeker allemaal niet waard!
    Ik snap wat je bedoelt, maar waarschijnlijk ga ik dit probleem zonder firmware update in de toekomst toch meer tegenkomen. Dus ik wil het maar gelijk opgelost hebben...

    By the way, gister naar Mikro Electro geweest en ik mag vanmiddag langskomen met de blu ray speler + blu-ray + usb stick met de update. Zij gaan dan kijken wat er aan de hand is en of zij de firmware erop krijgen. Kijk dat is pas service!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Ik snap wat je bedoelt, maar waarschijnlijk ga ik dit probleem zonder firmware update in de toekomst toch meer tegenkomen. Dus ik wil het maar gelijk opgelost hebben...

    By the way, gister naar Mikro Electro geweest en ik mag vanmiddag langskomen met de blu ray speler + blu-ray + usb stick met de update. Zij gaan dan kijken wat er aan de hand is en of zij de firmware erop krijgen. Kijk dat is pas service!
    Nice! Altijd nog beter dan 3weken wachten op een "reparatie" Hopelijk komt het nu goed!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    By the way, gister naar Mikro Electro geweest en ik mag vanmiddag langskomen met de blu ray speler + blu-ray + usb stick met de update. Zij gaan dan kijken wat er aan de hand is en of zij de firmware erop krijgen. Kijk dat is pas service!
    Fijn dat men bereid is je te helpen. Hopelijk is je probleem verholpen intussen.

  18. #93

    Standaard

    YIPPIE PROBLEEM OPGELOST!!

    Het ligt inderdaad aan de firmware update. Nu doet de film het perfect.

    Maar waarom deed de update het nu niet? Het bleek iets heel stoms te zijn. De medewerker probeerde eerst de update en die werkte niet. Na lang zoeken bleek dat ik geen Samsung BD-3600 heb maar een BD-Samsung BD-1220. Maar deze zien er precies hetzelfde uit!!!

    Bij de Samsung BD-3600 zat destijds een cinema geluidset. Die had ik destijds gekocht. Voor de makkelijkheid hebben ze die ene set (BD-P3600 + geluidsset) maar BD-1220 genoemd. De medewerker heeft die update gedownload en toen werd de update uiteraard wel geaccepteerd.

    Ik ga lekker Conan kijken. Iedereen bedankt voor de hulp en tips!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    YIPPIE PROBLEEM OPGELOST!!

    Het ligt inderdaad aan de firmware update. Nu doet de film het perfect.

    Maar waarom deed de update het nu niet? Het bleek iets heel stoms te zijn. De medewerker probeerde eerst de update en die werkte niet. Na lang zoeken bleek dat ik geen Samsung BD-3600 heb maar een BD-Samsung BD-1220. Maar deze zien er precies hetzelfde uit!!!

    Bij de Samsung BD-3600 zat destijds een cinema geluidset. Die had ik destijds gekocht. Voor de makkelijkheid hebben ze die ene set (BD-P3600 + geluidsset) maar BD-1220 genoemd. De medewerker heeft die update gedownload en toen werd de update uiteraard wel geaccepteerd.

    Ik ga lekker Conan kijken. Iedereen bedankt voor de hulp en tips!

    Bijzonder blij om te zien dat jouw probleem is opgelost. Ik wens je veel kijkplezier !!

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Ik snap wat je bedoelt, maar waarschijnlijk ga ik dit probleem zonder firmware update in de toekomst toch meer tegenkomen. Dus ik wil het maar gelijk opgelost hebben...
    Daar heb je gelijk in...

    Maar fijn dat het opgelost is, maar nu ben ik toch wel benieuwd wat je van Conan vindt nou dat je hem hebt kunnen kijken...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #96

    Standaard

    Ik vond hem vet! Het is natuurlijk geen serieuze diepgaande film, maar verstand op nul en non stop actie. Brute film!

  22. #97

    Standaard

    Bij mijn Philips BDP3100 heb ik precies hetzelfde probleem. Ongeveer vanaf 40 minuten begint het beeld en geluid te stotteren. Een firmware update heeft helaas niet geleid tot het oplossen van het probleem. Wij hebben de film maar afgekeken vanaf de DVD. Hopelijk komt er nog een firmware update in de toekomst die dit verhelpt.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Derot Bekijk bericht
    Bij mijn Philips BDP3100 heb ik precies hetzelfde probleem. Ongeveer vanaf 40 minuten begint het beeld en geluid te stotteren. Een firmware update heeft helaas niet geleid tot het oplossen van het probleem. Wij hebben de film maar afgekeken vanaf de DVD. Hopelijk komt er nog een firmware update in de toekomst die dit verhelpt.
    Kun je het beste even op het philipsforum plaatsen o.v.v. het EAN nummer: http://www.supportforum.philips.com/...t-playing-back
    Laatst aangepast door peptalk : 25-01-2012 om 18:41
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    Jee zeg wat vreemd deze problemen. Ik vraag me af waarom de dvd gaat stotteren rond de 40 minuten. En als je even de dvd niet afspeeld en opnieuw afspeeld en naar de chapter gaat waar het begon te stotteren. Dan moet je eens kijken of het dan nog stotterd.Zo ja dan is dit heel vreemd en ligt het probleem meer bij DFW, zo nee dan heeft het met de warme te maken van de speler.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Jee zeg wat vreemd deze problemen. Ik vraag me af waarom de dvd gaat stotteren rond de 40 minuten. En als je even de dvd niet afspeeld en opnieuw afspeeld en naar de chapter gaat waar het begon te stotteren. Dan moet je eens kijken of het dan nog stotterd.Zo ja dan is dit heel vreemd en ligt het probleem meer bij DFW, zo nee dan heeft het met de warme te maken van de speler.
    niet lullen, heeft gewoon met de firmware van je speler te maken! Niks meer niks minder!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •