Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 124 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem Conan blu-ray

    Hoi,

    ik heb vorige week Conan op bluray gekocht. Na 25 minuten begint het beeld te haperen en dat wordt alleen maar erger totdat de blu ray, als ik naar de laatste hoofdstukken skip vastslaat. De eerste 25 minuten is er dus niets aan de hand. Al mijn andere blu-rays spelen perfect. Ik heb een Samsung BD-3600.

    Is er iets met de bluray. Heeft iemand anders ook dit probleem?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Hoi,

    ik heb vorige week Conan op bluray gekocht. Na 25 minuten begint het beeld te haperen en dat wordt alleen maar erger totdat de blu ray, als ik naar de laatste hoofdstukken skip vastslaat. De eerste 25 minuten is er dus niets aan de hand. Al mijn andere blu-rays spelen perfect. Ik heb een Samsung BD-3600.

    Is er iets met de bluray. Heeft iemand anders ook dit probleem?

    Alvast bedankt.
    meestal duid dit op een technische fout op de blu-ray maar het kan ook je firmware zijn, dus updaten indien mogelijk of w8 op nieuwe firmware. Heb je internet op je player? Zet die eens uit dit wil ook nog wel eens wonderen doen want dit heb ik ook op mijn ps3ook. Ik kan even kijken en niks aan de hand daarna happeringen en als slot vastlopen van de disc. Zonder internet heb ik geen problemen ermee.
    Laatst aangepast door theregiment : 19-12-2011 om 15:31

  3. #3

    Standaard

    Ik heb al gemaild naar dutch filmworks. Verder heb ik geen internet op mijn blu ray speler aangesloten. Maar hoe werkt zo een firmware update. Ik heb dat nooit gedaan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Ik heb al gemaild naar dutch filmworks. Verder heb ik geen internet op mijn blu ray speler aangesloten. Maar hoe werkt zo een firmware update. Ik heb dat nooit gedaan.
    Meestal krijg je een link naar een .zip-file waarvan je de inhoud op een cd-rommetje moet branden, en dat dan in je speler steken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Hier geen problemen met de Conan blu-ray. Mooi beeld en geluid.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Meestal krijg je een link naar een .zip-file waarvan je de inhoud op een cd-rommetje moet branden, en dat dan in je speler steken.
    Ik ben echt een leek wat dit betreft. Waar kan ik zo een link vinden en hoe weet ik welke update ik moet hebben?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Ik ben echt een leek wat dit betreft. Waar kan ik zo een link vinden en hoe weet ik welke update ik moet hebben?
    Als je je speler op internet hebt aangesloten dan kan het meestal ook via die verbinding.
    Kijk eens in je gebruiksaanwijzing of tik het typenummer in op de website van de fabrikant van je speler.
    Vaak is het ook nog via USB mogelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vaak is het ook nog via USB mogelijk.
    Klopt. Omdat ik geen internetverbinding met mijn Blu-rayspeler heb gebruik ik altijd een (geheel lege!) USB-stick. Op de site van de fabrikant staat meestal een duidelijke beschrijving van hoe je de update moet uitvoeren.

  9. #9

    Standaard

    Let wel dat je de goede firmware pakt, want zoals ik via Google lees heeft deze speler heel wat problemen veroorzaakt mbt slechte firmware (updates). Hier een link waar een laatste firmware wordt gepost (2.06) dus wellicht kan je die proberen. Wel schijnt het een zeer problematische speler te zijn met meerdere foutieve exemplaren, dus vervanging zou ook zeker een optie voor je kunnen zijn, indien je er vaker last van krijgt.

    Link: http://forum.blu-ray.com/blu-ray-pla...-3600-a-9.html

  10. #10

    Standaard

    Bedankt. Ik zie op de samsung website een laatste update staan van sept 2011. Versie 2.18. Ik ga deze maar eens proberen via een usb stick.....ben benieuwd...

  11. #11

    Standaard

    Conan The barbarian zijn 2 versies 3d en 2d op 1 blu-ray, is dat op een bd50 uitgebracht?
    Trouwens mailen naar DFW uit hun, daar zal niet veel reactie van uitkomen. Dat is samen met E1 de slechtste NL distributeurs kwa service enz.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 20-12-2011 om 17:55

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Conan The barbarian zijn 2 versies 3d en 2d op 1 blu-ray, is dat op een bd50 uitgebracht?
    .
    Volgens mij BD50, er zitten 2 ringen met codes op de disc.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij BD50, er zitten 2 ringen met codes op de disc.
    Kan toch ook bijna niet anders met de ruimte die een 3D film in neemt.. Ik heb deze film niet maar is de 3D film niet gewoon backward compatible als 2D, want een 3D film die maar +-25gig in neemt is niet heel groot. Die hikken meestal tegen de 45+ gig aan.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kan toch ook bijna niet anders met de ruimte die een 3D film in neemt.. Ik heb deze film niet maar is de 3D film niet gewoon backward compatible als 2D, want een 3D film die maar +-25gig in neemt is niet heel groot. Die hikken meestal tegen de 45+ gig aan.
    Klopt, maar je weet het niet hè....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Conan The barbarian zijn 2 versies 3d en 2d op 1 blu-ray, is dat op een bd50 uitgebracht?
    Trouwens mailen naar DFW uit hun, daar zal niet veel reactie van uitkomen. Dat is samen met E1 de slechtste NL distributeurs kwa service enz.
    Volgens mij valt dat wel mee.

    Ik heb netjes een reactie gehad. Ook aangegeven dat ik een firmware update uit ga voeren. Ze gaven aan dat dit de oorzaak niet kan zijn, omdat ik de eerste 25 minuten wel gewoon kan kijken. Dan zou de hele film niet te kijken moeten zijn.

    Ik mag de blu ray opsturen en dan gaan zij hem bekijken en het probleem oplossen. Netjes toch?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kan toch ook bijna niet anders met de ruimte die een 3D film in neemt.. Ik heb deze film niet maar is de 3D film niet gewoon backward compatible als 2D, want een 3D film die maar +-25gig in neemt is niet heel groot. Die hikken meestal tegen de 45+ gig aan.
    De NL versie van Piranha 3D staat ook maar op een 25GB schijfje.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Klopt, maar je weet het niet hè....
    ook waar

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    De NL versie van Piranha 3D staat ook maar op een 25GB schijfje.
    echt mmm vreemd! Ik weet alleen maar dat de 3D films van de grote distributeurs op een 50gig schijf gepropt moeten worden letterlijk omdat ze zo groot zijn.

    Het zou goed voor de markt en de 3D films zijn als ze snel komen met die +-33gig laags Blu-ray discs.

    Zo kan een 2D film mooi op 1 enkel laagsschijf (bespaard kosten en drukt hopelijk de verkoopprijs) En een 3D blur-ray heeft dan weer wat extra ruimte op een dubbellaags 66gig schijf.

    De huidige BR spelers zouden deze schijven nog gewoon moeten kunnen lezen met de sterkte van de laser die er nu inzit. Nog grotere opslag capaciteit kan de laser niet aan..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    echt mmm vreemd! Ik weet alleen maar dat de 3D films van de grote distributeurs op een 50gig schijf gepropt moeten worden letterlijk omdat ze zo groot zijn.

    Wel als je even kijkt wie Piranha hier bij ons uitgebracht heeft dan snap je het misschien wel, jammer genoeg is de US versie regio A locked anders had ik echt wel die gehaald.
    Gelukkig kan het ook anders, Drive Angry 3D NL versie staat bijvoorbeeld netjes op een 50GB schijfje zoals het hoort...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #20

    Standaard

    Hoe staat het eigenlijk met de haperende Blu-ray van de topic starter? Volgens mij hebben we toch een apart topic over 3D Blu-rays?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    echt mmm vreemd! Ik weet alleen maar dat de 3D films van de grote distributeurs op een 50gig schijf gepropt moeten worden letterlijk omdat ze zo groot zijn.

    Het zou goed voor de markt en de 3D films zijn als ze snel komen met die +-33gig laags Blu-ray discs.

    Zo kan een 2D film mooi op 1 enkel laagsschijf (bespaard kosten en drukt hopelijk de verkoopprijs) En een 3D blur-ray heeft dan weer wat extra ruimte op een dubbellaags 66gig schijf.

    De huidige BR spelers zouden deze schijven nog gewoon moeten kunnen lezen met de sterkte van de laser die er nu inzit. Nog grotere opslag capaciteit kan de laser niet aan..
    een bd25 of bd50 maakt haast niks uit voor de kosten (heb ik nagetrokken).Maar sommige willen iedere cent aan winst uitpersen.
    Zo heb ik ook gezien dat Resident EvilAtherlife 3D een 2d versie op 1 schijfje gezet is.
    Kwaliteit was dan ook bagger naar mijn inziens. Ze moeten geen 3d en 2D versie op 1 schijfje zetten, de 2D moet dan meestal zwaar inleveren aan kwaliteit. En daarom wordt het niet interesant voor mij om deze te kopen. Laat ze dan voor iedere versie een apparte BD maken om kwaliteit te behouden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-12-2011 om 11:34

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe staat het eigenlijk met de haperende Blu-ray van de topic starter? Volgens mij hebben we toch een apart topic over 3D Blu-rays?
    We dwalen inderdaad af....

    Maar, ik heb de blu ray opgestuurd naar Dutch FilmWorks. Ze zullen de blu-ray bekijken en controleren op technische fouten.

    Ze geven zelf aan dat het raar is dat de eerste 25 minuten geen probleem opleveren en dat daarna eea blijft hangen. Ze denken zelf toch aan een technische fout. Zodra ik wat weet zal ik het posten...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    De NL versie van Piranha 3D staat ook maar op een 25GB schijfje.
    Is ook een slechte 3d Blu-ray

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Volgens mij valt dat wel mee.

    Ik heb netjes een reactie gehad. Ook aangegeven dat ik een firmware update uit ga voeren. Ze gaven aan dat dit de oorzaak niet kan zijn, omdat ik de eerste 25 minuten wel gewoon kan kijken. Dan zou de hele film niet te kijken moeten zijn.

    Ik mag de blu ray opsturen en dan gaan zij hem bekijken en het probleem oplossen. Netjes toch?
    Idd netjes ja

  25. #25

    Standaard

    Heb um gisteren gekeken op Blu-ray, niet de 3D blu-ray maar de standaard versie, ik had geen problemen. Heb een Panasonic
    I Love My Sci-Fi

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •