De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: BTTF part II Geluid

  1. #1

    Standaard BTTF part II Geluid

    Gisteren stopte ik BTTF part II in mijn dvdspeler. Bij het gedeelte waar Doc Brown door zijn verrekijker kijkt, trilt het geluid. Het is alsof ik naar een videoband aan het kijken ben! De rest van de dvd is oké. Heeft hier iemand ook last van? BTW ik heb geen dts...


    Gr. Haddock

  2. #2

    Standaard

    hmmz vreemd ik heb zojuist deel 1 en 2 zitten kijken maar dan wel de DTS versie en die heeft dit dus niet, ik kan wel bijna zeggen dat deze DTS track echt 1 van de betere zo niet de beste die ik ooit heb gehoord!! weet niet of meerdere mensen die mening delen maar ik vind van wel!!!

    sorry dat ik geen antwoord had op je vraag, maar de DTS track heeft dit dus niet!!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  3. #3

    Standaard Goed om te weten

    Dank je, ik kreeg het spaansbenauwd toen ik het geluid in die scene hoorde! Ik kan niet oordelen hoe de dts track is. Morgen ga ik naar mijn broer, die heeft wel dts. Eens luisteren hoe die daar klinkt!

  4. #4

    Standaard Re: BTTF part II Geluid

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haddock
    Gisteren stopte ik BTTF part II in mijn dvdspeler. Bij het gedeelte waar Doc Brown door zijn verrekijker kijkt, trilt het geluid. Het is alsof ik naar een videoband aan het kijken ben! De rest van de dvd is oké. Heeft hier iemand ook last van? BTW ik heb geen dts...


    Gr. Haddock
    Ik heb ook geen DTS, maar het is mij niet opgevallen. Ik heb overigens wel R4
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Nog even iets heel anders, zijn bij jullie de deleted scenes (en dan vooralvan de eerste film) ook in zown bagger kwaliteit qua beeld? Het is bij mij heel raar, het ene moment is het beeld net als de film zelf en het andere moment niet om aan te zien! Heeft iemand anders dat ook?
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  6. #6

    Standaard

    Heb er ook niks van gemerkt....draaide perfect. Al maakte ik me wel zorgen over de speelbaarheid van de DVD. Er zaten namelijk een paar druppels siliconenlijm aan de binnenkant van de hoes, zelfs een onder de tweede disc!
    Heb de disc er voorzichtig uitgehaald, helaas wel met een vlek....
    heb er niks aangedaan om te kijken waar die zou stoppen, maar hij las er gewoon overheen! (gelukkig!)

    p.s. Iemand enig idee hoe je zoiets het best kan verwijderen zonder krassen te veroorzaken?
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    Nog even iets heel anders, zijn bij jullie de deleted scenes (en dan vooralvan de eerste film) ook in zown bagger kwaliteit qua beeld? Het is bij mij heel raar, het ene moment is het beeld net als de film zelf en het andere moment niet om aan te zien! Heeft iemand anders dat ook?
    Veel van de scene's zijn nooit afgemonteerd en volgens mij ook gewoon 1 op 1 op de DVD geknald. Daarom vallen beeld en geluid zo tegen. Verder merkte ik dat -- ik meen op Disk 2 , kan ook 1 zijn -- de eindtune van de making-off jengelde. Dat bedoelde ik met een eerdere opmerking in een andere posting dat ze er wat meer aandacht aan hadden kunnen schenken.

    De films zelf zijn van goede kwaliteit. Heb 1 keer overgang gezien van DVD-lagen maar verder geen klachten.
    NOMEN DOMINII HABEO ERGO SUM

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    Nog even iets heel anders, zijn bij jullie de deleted scenes (en dan vooralvan de eerste film) ook in zown bagger kwaliteit qua beeld? Het is bij mij heel raar, het ene moment is het beeld net als de film zelf en het andere moment niet om aan te zien! Heeft iemand anders dat ook?
    ja idd, deze scenes zijn nooit helemaal goed bijgewerkt enzo.
    je ziet er dan ook idd stukjes die wel in de film zitten. dan zie je dat verschil wel supergoed ja maar ik vind het wel lache om te zien hoeveel dat dan scheelt.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  9. #9

    Standaard

    Ah oke. was al bang dat het aan mijn dvd lag ^_^*

    De films zijn zelf wel in top kwaliteit inderdaad, vooral het beeld bij twee en drie vond ik geweldig en de DTS track is subliem! Helemaal zittne genieten gisteravond! ^__^
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  10. #10

    Standaard

    ik heb trouwens zelf ook geen dts, ik zal eens ff kijken of ik dat probleem ook heb met die verrekijker.....waar is dat ongeveer in de film?
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  11. #11

    Standaard

    heey kheb net gekeken maar ik heb hier geen last van.
    Ik hoor gewoon het geluid wat ik wil/moet horen dus zal waarschijnlijk een foutje op je dvd zijn.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  12. #12

    Standaard

    Het 'zingen' (jengelen) van het geluid is me niet opgevallen (wél tijdens die oude documentaire), maar ik zal er eens op letten.

    Het kan ook aan je installatie liggen. Draai voor de zekerheid eens een THX trailer van een andere DVD op je installatie, die toon moet dan mooi zuiver klinken, als die THX toon ook jengelt, dan ligt de fout bij je installatie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •