Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 64 van 64 worden weergegeven.

Discussie: Vreemde Praktijken

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    heeft iemand ze al ? Zijn het nu complete series ?
    Hier bij de FRS waren ze er afgelopen Donderdag en vanmiddag nog niet, hopelijk komende week De nieuwe TWGHG-boxen stonden er al wel.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Het zijn de complete series, is al eerder aangekondigd
    Nou zie dat nergens staan, ook de info bij Bol.com enzo is maar beknopt.

  3. #53

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Nou zie dat nergens staan, ook de info bij Bol.com enzo is maar beknopt.
    In dit topic notabene:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Kijk hier wordt ik nu enorm blij van!!!

    Vandaag bericht van Source 1 Media:

    Ik wilde je even laten weten dat de 15 “verloren afleveringen” gevonden zijn en we zijn nu druk bezig deze te digitaliseren.
    Ik dacht, daar wordt je vast heel blij van. J

    Met vriendelijke groeten / With Kind regards ,

  4. #54

    Standaard

    heeft iemand ze al, lagen niet bij Media Markt of Bijenkorf zag ik.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb ze alledrie, erg mooie boxen, goede kwaliteit van de afleveringen ook, voor zo'n oud programma! Ze zijn wel te koop op bol.com en op de site van de Free Record Shop. Waarschijnlijk liggen ze ook al in de Free Record Shop in de winkel, maar via internet zijn ze gemakkelijker en het goedkoopste te bestellen: €13,50 per box en je hoeft geen verzendkosten te betalen. Bij Bol.com zijn ze €20,00 per box, zonder verzenkosten. Scheelt gewoon €6,50 per box!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Ik heb ze alledrie, erg mooie boxen, goede kwaliteit van de afleveringen ook, voor zo'n oud programma! Ze zijn wel te koop op bol.com en op de site van de Free Record Shop. Waarschijnlijk liggen ze ook al in de Free Record Shop in de winkel, maar via internet zijn ze gemakkelijker en het goedkoopste te bestellen: €13,50 per box en je hoeft geen verzendkosten te betalen. Bij Bol.com zijn ze €20,00 per box, zonder verzenkosten. Scheelt gewoon €6,50 per box!

    Ja Bol. com is echt bizar duur, ook met de nieuwe boxen van Toen was geluk heel gewoon, ook 19,99, bij MM stonden ze voor 9,99

    Moet online niet goedkoper zijn haha ?

  7. #57

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in Eindhoven voor slecht 9,99 per box!!

    Bij de FRS stonden ze ook voor 9,99 per box.

    Spotgoedkoop, ongelofelijk hoe ze het kunnen maken en uitbrengen voor die prijs.

    Source 1 Media, daar word je vrolijk van.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb box 1 gisteren gekocht. Beeldkwaliteit van de afleveringen is zeer goed, moet ik zeggen. Had ik eerlijk gezegd iets slechter verwacht. Maar de afleveringen zelf vind ik wat langdradig (duren met gemak een halfuur) en bij vlagen ook wat saai; er zitten scènes in waarin geen enkele grap voorkomt. Kan nog veranderen natuurlijk, ik heb pas 5 afleveringen gezien, maar ik had toch iets meer verwacht.

    Zag trouwens een klein foutje op de achterkant staan:

    Bertus de Vries is al jaren getrouwd met Sjaan, hij verhuurt zijn bovenwoning aan de twee advocaten en Laurens-Jan.
    Daar had natuurlijk "Lex en Laurens-Jan" moeten staan :P Maar het viel me pas ook veel later op hoor, en zo erg is het niet.

  9. #59

    Standaard

    Ik kijk 10x liever naar deze comedy, dan naar hedendaagse, a la, 'Iedereen is gek op Jack', 'Aaf' en 'Golden Girls'.

    Dit is echt topvermaak. Super beeld en geluid en de duur van de afleveringen zie ik juist als pluspunt. Er zitten misschien wat gedateerde, langdradige stukken tussen, maar het geheel kijkt prettig weg.

    Vanaf aflevering 8 komt Sylvia de Leur in de serie.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik kijk 10x liever naar deze comedy, dan naar hedendaagse, a la, 'Iedereen is gek op Jack', 'Aaf' en 'Golden Girls'.

    Dit is echt topvermaak. Super beeld en geluid en de duur van de afleveringen zie ik juist als pluspunt. Er zitten misschien wat gedateerde, langdradige stukken tussen, maar het geheel kijkt prettig weg.

    Vanaf aflevering 8 komt Sylvia de Leur in de serie.
    Ik ook hoor, begin is wat stroef, daarna stuk beter.

    Beeldkwaliteit valt me echt mee, best goed.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik kijk 10x liever naar deze comedy, dan naar hedendaagse, a la, 'Iedereen is gek op Jack', 'Aaf' en 'Golden Girls'.

    Dit is echt topvermaak. Super beeld en geluid en de duur van de afleveringen zie ik juist als pluspunt. Er zitten misschien wat gedateerde, langdradige stukken tussen, maar het geheel kijkt prettig weg.

    Vanaf aflevering 8 komt Sylvia de Leur in de serie.
    Inderdaad, die comedy's van RTL van tegenwoordig zijn allemaal vertaald en bewerkt van Amerikaanse serie's. Dat maakt bijvoorbeeld die nieuwe afschuwelijk slechte comedy Aaf zo slecht. Dit heeft Vreemde Praktijken niet, want dat is origineel Nederlands. Ze zouden tegenwoordig ook weer een typisch Nederlandse comedy op de buis moeten brengen en geen vertaalde Amerikaanse troep. (Niet dat Amerikaanse comedy's troep zijn, maar ze zijn wel troep als ze in Nederland vertaald worden door mensen die leuke Amerikaanse grappen niet goed kunnen vertalen naar leuke Nederlandse grappen.) Hebben ze na drie vertaalde comedyseries bij RTL nog steeds niet door dat ze volkomen verkeerd bezig zijn? Als ze wat origineel Nederlands zouden bedenken werd het weer interessant. Maar ja, ze hebben tegenwoordig geen fantasie meer en dat is zo jammer. Ach, we hebben Vreemde Praktijken gelukkig nog en natuurlijk heel veel andere goede comedyserie's! Ik ben erg blij dat ik de DVD's van Vreemde Praktijken in huis heb gehaald dus!
    Laatst aangepast door MRbazzeman : 16-04-2013 om 14:19

  12. #62

    Standaard

    17 Oktober verschijnt de complete box!

    Altijd mooi om in de verzameling te hebben!

  13. #63

  14. #64

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •