Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #151

  2. #152

    Standaard

    Leuk, maar nog steeds geen conqurentie voor het dure Bol in ons hobby sigment
    Laatst aangepast door Hombre : 30-09-2016 om 14:57
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #153

    Standaard

    Het lijkt erop dat Amazon Prime naar Nederland gaat komen. Ik zou zelf graag The Man in the High Castle willen zien!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat Amazon Prime naar Nederland gaat komen. Ik zou zelf graag The Man in the High Castle willen zien!
    Het zal wel net als Netflix wel afhangen welke rechten ze voor Nederland regelen.

  5. #155

    Standaard

    Zou je dan ook gratis verzenden uit Engeland krijgen , dat zou wel lekker zijn.....

  6. #156

    Standaard

    Misschien is het al bekend, maar Amazon Duitsland heeft nu ook een Nederlandstalige site. Vertalingen zijn nog niet altijd vlekkeloos, maar wellicht toch interessant voor de mensen die geen Duits spreken.
    https://www.amazon.de/gp/help/custom...9RN9B6JHSN3C7A

  7. #157

    Standaard

    Het is anders heel bizar dat ze zoveel tijd en geld steken in de vertaling van hun Prime abonnement in het Nederlands, maar dat je er gewoonweg niets mee bent in Nederland of België. Zowel de verzending is niet gratis als de video's zijn niet te bekijken buiten Duitsland want de app is niet beschikbaar in de Benelux.

  8. #158

    Standaard

    Drie jaar later en nog steeds alleen maar e-boeken. :S

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Drie jaar later en nog steeds alleen maar e-boeken. :S
    Meer gaat er waarschijnlijk ook niet komen, aangezien Amazon.de in het Nederlands vertaald is.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Meer gaat er waarschijnlijk ook niet komen, aangezien Amazon.de in het Nederlands vertaald is.
    Ik vind Amazon.de een prima site (behalve dat ze met DHL prutsers verzenden), maar veel films daar hebben geen Engelse en Nederlandse ondertiteling.

  11. #161

    Standaard

    Je kan nu via Amazon.nl ook Prime afsluiten: https://www.telegraaf.nl/financieel/...y-in-nederland

    Ze gaan volgens het artikel ook personeel zoeken voor andere functie's dan ondersteunend. Een distributiecentrum komt er niet. Ze blijven vanuit Lille en vanuit Duitsland werken.

  12. #162

    Standaard

    Volgens Tweakers gaat Amazon in 2020 de Nederlandse site lanceren: https://tweakers.net/nieuws/159168/a...nederland.html

    Dus uitbreiden met produkten.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens Tweakers gaat Amazon in 2020 de Nederlandse site lanceren: https://tweakers.net/nieuws/159168/a...nederland.html

    Dus uitbreiden met produkten.
    Of gaan ze alleen "derden" de mogelijkheid bieden, om via Amazon.nl artikelen aan te bieden?

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Of gaan ze alleen "derden" de mogelijkheid bieden, om via Amazon.nl artikelen aan te bieden?
    Ik denk dat ze toch volwaardig worden want in de stukken staat dat ze vanuit Duitsland de produkten gaan verzenden.

  15. #165

  16. #166

    Standaard

    Formeel bevestigd: https://retailtrends.nl/news/59110/a...ardige-webshop

    Later dit jaar gaat het gebeuren.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Formeel bevestigd: https://retailtrends.nl/news/59110/a...ardige-webshop

    Later dit jaar gaat het gebeuren.

    Ben benieuwd!

  18. #168

  19. #169

    Standaard

    Ze roepen al jaren dat ze in Nederland gaan beginnen... Eerst zien, dan geloven. Ik denk eerder dat Amazon NL nog een hele kluif aan bol.com, CoolBlue e.d. zal hebben. Ze moeten echt meteen megagroot inzetten, want met klein beginnen zullen ze het niet redden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ze roepen al jaren dat ze in Nederland gaan beginnen... Eerst zien, dan geloven. Ik denk eerder dat Amazon NL nog een hele kluif aan bol.com, CoolBlue e.d. zal hebben. Ze moeten echt meteen megagroot inzetten, want met klein beginnen zullen ze het niet redden.
    Vandaar dat ze nu externe verkopers uitnodigen om via hun site producten aan te bieden. dat is een snelle klap om te groeien, want Amazon hoeft alleen de website-ruimte te faciliteren, afspraken te maken, de leveringsvoorwaarden goed te communiceren op de site zodat het voor klanten duidelijk is en te factureren. De verdere logistiek is aan de aanbieder zelf.

  21. #171

    Standaard

    Tja, ik weet het niet. Externe verkopers? Zoals bol.com hier en daar ook doet? De grote kracht van Amazon zijn hun enorme aanbod, de lage, concurrerende prijzen, hun snelle levering (in het algemeen) en de enorm goede klantenservice. Of je dat met vooral externe verkopers bereikt? Hmmm. Het mooiste zou zijn wanneer Amazon NL producten die nu op Amazon UK, Amazon DE en bijv. Amazon FR worden aangeboden, ook in Nederland zou kunnen leveren tegen vergelijkbare prijzen, maar zonder de 'hoge' verzendkosten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, ik weet het niet. Externe verkopers? Zoals bol.com hier en daar ook doet? De grote kracht van Amazon zijn hun enorme aanbod, de lage, concurrerende prijzen, hun snelle levering (in het algemeen) en de enorm goede klantenservice. Of je dat met vooral externe verkopers bereikt? Hmmm. Het mooiste zou zijn wanneer Amazon NL producten die nu op Amazon UK, Amazon DE en bijv. Amazon FR worden aangeboden, ook in Nederland zou kunnen leveren tegen vergelijkbare prijzen, maar zonder de 'hoge' verzendkosten.
    In Duitsland bijvoorbeeld heb je ook al veel aanbod van externe verkopers bij Amazon.de. Dat kan best hier ook werken. Via Bol heb je zo ook aanbod wat je normaal niet snel ziet en je kan reviews zien van mensen hoe een aanbieder is.

  23. #173

    Standaard

    Amazon.nl is open.

    Vraag me alleen af of de DVD/Blu-ray's uit Nederland komen. Zie veel Duitse/Engelse leeftijdsaanduidingen.

    Na 30 dagen kost Amazon Prime slechts EUR 2,99/maand! Misschien Prime bij Amazon DE maar opzeggen

  24. #174

    Standaard

    Lijkt veel op Duits aanbod inderdaad. Aanmelden bij Amazon Prime lukt me overigens nog niet, krijg een foutmelding.

  25. #175

    Standaard

    Zitten nog wel meer foutjes in de site, ook merkwaardige filters. Je kunt bijvoorbeeld in de categorie DVD/ Blu-ray enkel een filter zetten op DVD en HD-DVD, niet op blu-ray.

Pagina 7 van 15 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •