Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #126

    Standaard

    Dat zal hoogstwaarschijnlijk gewoon ter promotie van hun informaticadiensten zijn. Amazon is namelijk op de zakelijke markt in de Benelux al wel langer aanwezig met oa Cloud diensten, webhosting, etc...

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Opnieuw geruchten over spoedige komst van Amazon naar Nederland: http://www.nrcq.nl/2014/09/17/amazon...-met-uitgevers

  4. #129

    Standaard

    Ik ben eens benieuwd of het deze keer wel van de grond komt.

  5. #130

    Standaard

    Ik hoop het want als belg kan je enkel bij bol.com bestellen… als je nederlandse uitgaves wil. (en een beetje een betrouwbare website wilt)

  6. #131

    Standaard

    Ik las vandaag op tv dat Google een data server gaat bouwen in groningen bij eemshaven.

    En Siemens en IBM ook. En er zou nog een partij bijkomen. Apple is het niet. Dus het zou zomaar kunnen dat het Amazon is....

  7. #132

    Standaard

    Vanaf morgen is Amazon.nl online. Als filmliefhebber hebben we er echter nog niets aan, want voorlopig verkopen ze alleen e-books.

    Amazon opent Nederlandse webwinkel

    De grote Amerikaanse webwinkel Amazon zet voet op Nederlandse bodem. Vanaf 08:00 uur morgenvroeg staat de website amazon.nl online.

    In eerste instantie gaat Amazon alleen eBooks verkopen; digitale boeken die je leest op een eReader. Daarmee krijgt de Nederlandse webwinkel Bol.com er een stevige concurrent bij. Zo'n 60 procent van alle eBooks wordt nu door Bol verkocht.

    Amazon verkoopt vrijwel alles. Van films tot kleding en van mascara tot grasmaaiers. Maar op de Nederlandse website biedt Amazon alleen Kindle-eReaders aan én natuurlijk de boeken die je erop kunt lezen.

    Het concern zegt met alle grote Nederlandse uitgevers een contract te hebben. Of Amazon in de toekomst meer wil verkopen dan alleen boeken, is nog niet bekend.

    Geen grote investeringen nodig
    Het bedrijf groeit sinds de oprichting in 1995 heel hard. Maar dikke winsten blijven uit. Om iedereen tevreden te houden, moet Amazon blijven groeien, maar of dat met Nederland lukt is de vraag. Door eerst alleen eBooks aan te bieden neemt Amazon heel weinig risico. Er zijn geen grote investeringen voor nodig.

    De verkoop van eBooks is flink aan het stijgen. In 2013 werden 2 miljoen eBooks verkocht, over vijf jaar zullen dat er naar verwachting 9 miljoen zijn.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  8. #133

  9. #134

    Standaard

    Eindelijk dan toch! Het zou tijd worden.

    Maar ik verwacht er op korte termijn geen wonderen van. Vooral omdat ze beginnen met boeken: die markt zit sowieso op slot.

  10. #135

    Standaard

    Zal tijd worden. Ik bestel enkel bij bol.com als winkel in de benelux. Cosmox vertrouw ik niet alsook andere sites. Ik wil graag eens een nieuwe speler.

  11. #136

    Standaard

    Vooralsnog kun je alleen bestalen met je creditcard in dit iDEAL land... Slecht hoor!

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vooralsnog kun je alleen bestalen met je creditcard in dit iDEAL land... Slecht hoor!
    Alle vestigingen van Amazon leunen op betalen met creditcard, dus zo gek is dat niet.

  13. #138

    Standaard

    Wel makkelijk dat al die Amazons automatisch met hetzelfde account werken dat ik ooit hebt aangemaakt voor UK..

  14. #139

    Standaard

    Als je een Kindle (e-reader) wilt bestellen wordt je verwezen naar amazon.de. Eigenlijk kun je dus aleen e-books downloaden, en niet eens met IDEAL betalen.
    Vooral het ontbreken van IDEAL is erg zwak,.wij hier op dit forum zijn wel gewend om met een Creditcard te betalen maar bij de gemiddelde Nederlander heeft de CC nog altijd een slecht imago en heeft IDEAL ver weg de voorkeur.
    Ik heb niet echt de indruk dat Amazon de Nederlandse mark serieus neemt.

    Ach het begin is er, al heeft het jaren geduurd en stelt het nog amper tot niets voor.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Kansloos, hoop dat de gratis verzending uit Duitsland (bij boeken en + 29 euro) niet gaat veranderen.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als je een Kindle (e-reader) wilt bestellen wordt je verwezen naar amazon.de. Eigenlijk kun je dus aleen e-books downloaden, en niet eens met IDEAL betalen.
    Vooral het ontbreken van IDEAL is erg zwak,.wij hier op dit forum zijn wel gewend om met een Creditcard te betalen maar bij de gemiddelde Nederlander heeft de CC nog altijd een slecht imago en heeft IDEAL ver weg de voorkeur.
    Ik heb niet echt de indruk dat Amazon de Nederlandse mark serieus neemt.

    Ach het begin is er, al heeft het jaren geduurd en stelt het nog amper tot niets voor.
    Ideal is niet gratis volgens mij voor de webwinkels. Dan ga je geen duur systeem introduceren als de verwachte omzet nog laag blijft. Als ze pas echt open gaan, kan het best zijn dat het wel komt. De tijd zal het leren.
    Persoonlijk erger ik me er niet aan. Er zijn genoeg mensen met creditkaart.

  18. #143

    Standaard

    Amazon accepteert wel Belgische bankkaarten volgens mij, maar ideal zal wel te duur voor ze zijn of andere eisen hebben of zo.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #144

    Standaard

    Zolang ze alleen boeken verkopen is het niet interessant. Ze zullen DVD´s en Blu ray´s wel niet goedkoop in nederland kunnen verkopen, dus mocht het wel komen ga je nog niet bij ze bestellen.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Zolang ze alleen boeken verkopen is het niet interessant. Ze zullen DVD´s en Blu ray´s wel niet goedkoop in nederland kunnen verkopen, dus mocht het wel komen ga je nog niet bij ze bestellen.
    Dvd's en blurays zijn een inzakkende markt, zeker in Nederland, dus slim dat ze met iets risicoloos als eBooks beginnen; heel veel mensen willen eboeken lezen met een ereader. De Kindle van amazon is verreweg de beste ereader, maar door het ontbreken van Nederlandstalige content was die voor veel Nederlanders nooit een optie. Nu dus wel, bovendien geldt de vaste boekenprijs niet voor ebooks in Nederland, en heb je geen magazijnen te beheren of anderszins hoge kosten te maken.

    Ideal is niet gratis voor winkels nee, maar creditcardbetalingen ook niet; dat zal niet de reden zijn dat ze alleen CC accepteren.

  21. #146

    Standaard

    Meer dan de helft van de internetbetalingen in Nederland wordt gedaan met iDeal, slechts 12% met CC.
    Als Amazon echt voet aan de grond wil krijgen in Nederland dan kan ze niet om iDeal heen.


    Bron: Twinklemagazine.nl

  22. #147

    Standaard

    Inderdaad, wel slim van ze om met e-Books te beginnen. Heb je in ieder geval geen verzendkosten en problemen met bezorging. Alleen: hoe groot is de markt voor e-Books nu werkelijk? Ik reis dagelijks met het openbaar vervoer naar mijn werk, maar zie zelden iemand met een e-Reader. Bovendien zijn de prijzen van e-Books in Nederland veel te hoog. De prijs van een e-Book zou hoogstens de helft van de prijs van de fysieke versie mogen zijn. En bovendien een universeel formaat moeten hebben dat je op alle e-Readers en tablets moet kunnen lezen. Volgens mij is dat nog lang niet het geval. Ik meen zelfs begrepen te hebben dat je de e-Books van Amazon alleen op Kindle e-Readers kunt lezen? Daarnaast vallen geillustreerde uitgaven, zoals bijv. foto- en reisboeken, sowieso af want die kunnen e-Readers niet weergeven. Dat beperkt je aanbod enorm.
    Maar ik zou het toejuichen als Amazon ook DVD's, CD's en Blu-rays zou aanbieden. In Nederland heeft bol.com een beetje het monopolie op dat gebied, want Wehkamp, voorheen nog een alternatief voor Blu-ray en DVD, heeft zich met zijn hoge prijzen compleet uit de markt geprijsd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #148

    Standaard

    Pfff, kansloos dat ze alleen e-books verkopen en dat je alleen kunt betalen met een creditcard.

  24. #149

    Standaard

    Voor iDeal betalingen heb je natuurlijk een Nederlandse rekening nodig tenzij je met een afhandelaar werkt maar partijen als Amazon slaan die over. Met credit cards kan men de inning gewoon doen in hun huidige bestaande systemen.

  25. #150

    Standaard

    Hij is inmiddels echt open: http://www.amazon.nl/

    Maar ja: hier schiet ik niks mee op. Ik lees wel maar geen e-books.

Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •