De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Come fly with me

  1. #1

    Standaard Come fly with me

    In recencies staat dat de making of op DVD 2 ontbreekt.

    Klopt dit inderdaad ?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de serie donderdag gekocht, vandaag uitgekeken. The making of staat wel degelijk op dvd 2, wel best effe navragen in de winkel als je hem gaat halen.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  3. #3

    Standaard

    Ik ben er trouwens vrij tevreden over. Het is een heen ander concept dan Little Britain maar wel origineel: minder sketch-show, eerder fy-on-the-wall documentary. Mijn favoriete personage is de hautaine hostess uit 1e klasse
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  4. #4

    Standaard

    ontbrak er bij aflevering 5 ook een klein stukje ? halverwege

    Ik twijfel of ik hem koop gezien de vage recencies.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb niet echt gemerkt dat er iets ontbrak... Is het een hele sketch of een stukje ervan dat er niet zou zijn? Ik zag niet eht iets abnormaal...

    Ik vind het wel ok maar was wel een grote gok want had de serie niet op tv gevolgd.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  6. #6

    Standaard

    Weet iemand of er ook nog een tweede seizoen komt? Of was het een eenmalig gebeuren?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Weet iemand of er ook nog een tweede seizoen komt? Of was het een eenmalig gebeuren?

    BBC heeft een tweede seizoen bestelt. En het is de bedoeling dat deze volgend jaar uitgezonden gaat worden in de UK.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    BBC heeft een tweede seizoen bestelt. En het is de bedoeling dat deze volgend jaar uitgezonden gaat worden in de UK.
    Kijk dat is goed nieuws, laat maar komen! Hoop alleen wel dat Carlo en Irene dan niet weer de rechten krijgen om het slecht te kopieren.

  9. #9

    Standaard

    vandaag de DVD's ontvangen en inderdaad de making of ontbreekt.

    Echt irritant zulke dingen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Bucket Bekijk bericht
    Ik heb de serie donderdag gekocht, vandaag uitgekeken. The making of staat wel degelijk op dvd 2, wel best effe navragen in de winkel als je hem gaat halen.
    Zit die dan ergens verstopt ? Onder de toonbank van de verkoper misschien ?

    Ik zie net weer een bericht dat 'the making of' er niet op staat.

    Kan er iemand (hopelijk) uitsluitsel geven?

  11. #11

    Standaard Come Fly with Me

    Van de week Come Fly with Me gekocht en helaas ontbreekt bij mij ook de Bonusdocumentaire "Come Fly on the Wall".

    Misschien toch eens tijd om DFW aan te schrijven?!....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Zit die dan ergens verstopt ? Onder de toonbank van de verkoper misschien ?

    Ik zie net weer een bericht dat 'the making of' er niet op staat.

    Kan er iemand (hopelijk) uitsluitsel geven?
    DVD2 zat dubbel in het doosje: eenmaal zonder documentaire en in een papieren hoesje zat nog eens DVD2, mét documentaire. Aangekocht bij Standaard Boekhandel.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Bucket Bekijk bericht
    DVD2 zat dubbel in het doosje: eenmaal zonder documentaire en in een papieren hoesje zat nog eens DVD2, mét documentaire. Aangekocht bij Standaard Boekhandel.

    Dank voor je verhelderende uitleg. Het is dus opletten geblazen.
    Kennelijk is er dus een foute oplage in de handel. Vreemd dat DFW, ondanks verzoeken van enige forumleden, er tot nu toe geen gewag van heeft gemaakt.

    Doet me helaas denken aan de BBC comedy reeks van Warner Brothers.

  14. #14

    Standaard

    al meer ervaringen met deze serie ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •