Pagina 99 van 100 EersteEerste ... 49899596979899100 LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    @RoninPacino : Weinig steels deze keer

  2. #2452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    @RoninPacino : Weinig steels deze keer
    Ja, haha .
    Ik wil deze maand even niets meer kopen. Dat lijkt lastig, maar dat valt wel mee . Ik moet nog een stuk of 10 steelbooks binnen krijgen + heel veel ander spul en wat ik zojuist heb geplaatst.

    Behalve ''The Girl With The Dragon Tattoo''. Gisteren bij de Media Markt gekocht voor 12 euro .

    De komende 3 weken heb ik het druk met eindexamens, dus zelfs in juli zal er een stuk minder gekocht worden (dan moet ik mijn kijk achterstand inhalen). En dat is maar goed ook .

  3. #2453

  4. #2454
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    zojuist de rambo granaat besteld bij FRS voor 24,99

  5. #2455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    zojuist de rambo granaat besteld bij FRS voor 24,99
    Al een mail gehad dat hij vertraging heeft qua levering, net als ik?

    Gisteren bij MM R'dam Centrum The Muppets en Mission: Impossible - Ghost Protocol op de kop geslagen voor 12 euro p.p.

  6. #2456

    Standaard

    Gisteren in frs gekocht in de 20 voor 20 actie:


  7. #2457
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ja heb ook al een mail gehad met dat deze vetraging heeft. hopelijk wordt het nog geleverd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Al een mail gehad dat hij vertraging heeft qua levering, net als ik?

    Gisteren bij MM R'dam Centrum The Muppets en Mission: Impossible - Ghost Protocol op de kop geslagen voor 12 euro p.p.

  8. #2458

    Standaard

    Vandaag in Saturn Brugge

    Flags of Our Fathers - 8,99 EUR
    Letters from Iwo Jima - 8,99 EUR
    Harry Potter and the Goblet of Fire - 11,99EUR

  9. #2459

    Standaard

    Bij de Saturn Rotterdam vandaag:

    3 voor een tientje:






    2 voor 15 euro
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #2460

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja, haha .
    Ik wil deze maand even niets meer kopen. Dat lijkt lastig, maar dat valt wel mee . Ik moet nog een stuk of 10 steelbooks binnen krijgen + heel veel ander spul en wat ik zojuist heb geplaatst.

    Behalve ''The Girl With The Dragon Tattoo''. Gisteren bij de Media Markt gekocht voor 12 euro .

    De komende 3 weken heb ik het druk met eindexamens, dus zelfs in juli zal er een stuk minder gekocht worden (dan moet ik mijn kijk achterstand inhalen). En dat is maar goed ook .


    Besteld:




  11. #2461

  12. #2462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Geweldige puntje van je stoel film

  13. #2463

  14. #2464

    Standaard

    Nog een keer bij deepdiscount.com



    $21.11 + $5.39 + $9.63(2 laatste met 25% korting)
    10% korting via share korting
    $5 korting met code CONNECT
    verzendkosten $9.96

    totaal $37.48
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #2465

    Standaard



    Eerste blu-ray book .
    Voor 14 euro inclusief verzendkosten gekocht bij deepdiscount .
    Laatst aangepast door roninpacino : 03-06-2012 om 23:55

  16. #2466

    Standaard

    Besteld [UK release, 16 pond, nu niet meer! ] :

    I Love My Sci-Fi

  17. #2467

    Standaard

    Matrix trilogy
    Drive

    bij amazon.co.uk

  18. #2468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nog een keer bij deepdiscount.com


    $21.11 + $5.39 + $9.63(2 laatste met 25% korting)
    10% korting via share korting
    $5 korting met code CONNECT
    verzendkosten $9.96

    totaal $37.48
    Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat jij geld toe krijgt bij een bestelling...

  19. #2469

    Standaard

    Ben wel benieuwd hoe de collectie van Peptalk eruit ziet .

  20. #2470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd hoe de collectie van Peptalk eruit ziet .
    Zo . Waar ik me over verbaas is dat hij dit allemaal weet te bekostigen met een baan bij een videotheek, of zou hij soms stiekem miljonair zijn .

  21. #2471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd hoe de collectie van Peptalk eruit ziet .
    Het staat echt als een rommeltje, ik wil eigenlijk een kast kopen maar geef het geld iedere keer weer uit aan BD's....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zo . Waar ik me over verbaas is dat hij dit allemaal weet te bekostigen met een baan bij een videotheek, of zou hij soms stiekem miljonair zijn .
    Dat vraag ik mezelf ook wel eens af, maar een miljonair ben ik iig niet
    Wat ik bijvoorbeeld niet heb zijn kinderen of een andere hobby, ik besteed ook veel minder aan 'bier' dan voorheen, doe de meeste boodschappen bij de Aldi of de Lidl en heb ook te weinig kleding gekocht. Voor het laatste ga ik gestraft worden, want ik heb binnenkort veel nieuws nodig. Ik ben ook al een tijd niet op een dure vakantie geweest, maar in januari gaat dat waarschijnlijk wel gebeuren dus dat wordt wel minderen met kopen. Ow ja, ik verkoop ook nog wel eens wat en soms cancel ik ook wel eens een order
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zo . Waar ik me over verbaas is dat hij dit allemaal weet te bekostigen met een baan bij een videotheek, of zou hij soms stiekem miljonair zijn .
    Bedoelde foto's/overzicht van zijn collectie .
    Maar ja, hij koopt gewoon erg slim zie ik zo. Je kunt gerust een paar honderd euro per maand uitgeven aan je hobby, zelfs meer als je verder geen hoge kosten hebt. Hoef je geen miljonair voor te zijn .

  23. #2473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bedoelde foto's/overzicht van zijn collectie .
    Als ik zin heb zal ik ze wel weer eens maken en posten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Maar ja, hij koopt gewoon erg slim zie ik zo. Je kunt gerust een paar honderd euro per maand uitgeven aan je hobby, zelfs meer als je verder geen hoge kosten hebt. Hoef je geen miljonair voor te zijn .
    Klopt, ik vergat bij mijn vorige post nog te vermelden dat de auto er uit gaat, ik heb het geld er niet meer voor over om hem rijdende te houden en ik ben ook iedere keer ziek als ik bij de pomp sta en de prijs van benzine zie....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #2474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bedoelde foto's/overzicht van zijn collectie .
    Maar ja, hij koopt gewoon erg slim zie ik zo. Je kunt gerust een paar honderd euro per maand uitgeven aan je hobby, zelfs meer als je verder geen hoge kosten hebt. Hoef je geen miljonair voor te zijn .
    Snap ik was ook een grapje. Pep koopt zeker slim, alleen wel heel erg veel.

    Gerust elke maand een paar honderd euro uitgeven aan je hobby? kennelijk heb je als (thuiswonende) student nog geen idee hoe duur zelfstandig leven eigenlijk is. Een baan bij een videotheek lijkt me ook niet echt een vetpot.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het staat echt als een rommeltje, ik wil eigenlijk een kast kopen maar geef het geld iedere keer weer uit aan BD's....

    Dat vraag ik mezelf ook wel eens af, maar een miljonair ben ik iig niet
    Wat ik bijvoorbeeld niet heb zijn kinderen of een andere hobby, ik besteed ook veel minder aan 'bier' dan voorheen, doe de meeste boodschappen bij de Aldi of de Lidl en heb ook te weinig kleding gekocht. Voor het laatste ga ik gestraft worden, want ik heb binnenkort veel nieuws nodig. Ik ben ook al een tijd niet op een dure vakantie geweest, maar in januari gaat dat waarschijnlijk wel gebeuren dus dat wordt wel minderen met kopen. Ow ja, ik verkoop ook nog wel eens wat en soms cancel ik ook wel eens een order
    heel herkenbaar dit, Zo iets moest het ook wel zijn . Kleding heb ik net weer groot aanschaft, na 3 jaar van bijna niks kopen . op vakantie ben ik ik al 7 jaar niet meer geweest, besteed het geld liever aan wat anders.

  25. #2475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Een baan bij een videotheek lijkt me ook niet echt een vetpot.
    Klopt, maar bijkomend voordeel is dat ik geen geld hoef te besteden aan nieuwe releases.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 99 van 100 EersteEerste ... 49899596979899100 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •