Pagina 98 van 100 EersteEerste ... 4888949596979899100 LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heb geen vakantiegeld .
    Dan hopen op een belasting toeslag wellicht?

  2. #2427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Volgens mij is de UK versie ook 1080i
    Fuck je hebt gelijk had ik maar beter moeten kijken, enigste voordeel nu is de HD audio track.

    Misschien dan toch maar de Canadese box (ook al heb ik de Spaanse BD van deel 2 al) halen, als het goed is is [REC] 1 dan wel 1080/24p.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #2428
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Tevens vallen er bij DeepDiscount ook enorm veel DVD(-R)'s (oa uit de serie Warner Archive Collection) onder de code 25MORE. Maar dit terzijde. Morgen even verder kijken.
    Bedankt, daar ga 'k even wat tijd voor uittrekken. Iemand enig idee tot hoe lang deze actie loopt ?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    2 Eastwood blu-rays

    Voor 12 euro per stuk bij Planetaxel, laatste dag gratis verzenden, dus snel gebruik van gemaakt .
    Mijn gedacht, misschien maar best dat het nu (even ? ) afgelopen is met gratis verzenden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #2429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt, daar ga 'k even wat tijd voor uittrekken. Iemand enig idee tot hoe lang deze actie loopt ?
    24 juni, maar een aantal prijzen zijn al gestegen merkte ik. Omdat ik waarschijnlijk 1 order niet goed heb afgemaakt is die niet terug te vinden, dus maar wat anders besteld:



    $24.85 + $27.85 incl verzenden(losse orders, balen van de hoge $ trouwens) en nog 4% cashbackkorting via ebates.com(referral link)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan hopen op een belasting toeslag wellicht?
    Ben een student, verdien zelfstandig geld (dus werk niet 'ergens').
    Krijg geen extra dingen enzo, behalve 90 euro studiefinanciering per maand.

  6. #2431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt, daar ga 'k even wat tijd voor uittrekken. Iemand enig idee tot hoe lang deze actie loopt ?




    Mijn gedacht, misschien maar best dat het nu (even ? ) afgelopen is met gratis verzenden
    Ja, inderdaad .
    Maar vind 12 euro niets voor zulke films .

  7. #2432

    Standaard

    Splice en Passchendaele voor 10,-

    The Walking Dead voor ong 18,-

    Heat (premium collection) voor 15,-

    Bij FRS met korting

  8. #2433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Splice en Passchendaele voor 10,-

    The Walking Dead voor ong 18,-

    Heat (premium collection) voor 15,-

    Bij FRS met korting
    Die korting bij FRS, was die persoonlijk of algemeen want ik ben geïnteresseerd in de Heat Premium Collection Blu Ray?


  9. #2434

    Standaard

    - Tarzan
    - Pocahontas
    - Frank & Frey

    Eveneens bij de FRS voor nog geen 39 euro .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  10. #2435

    Standaard



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Die korting bij FRS, was die persoonlijk of algemeen want ik ben geïnteresseerd in de Heat Premium Collection Blu Ray?
    Ik heb mijn eigen vraag inmiddels beantwoord met de aankoop van dezelfde Blu Ray voor 15,00 euro bij de Free Record Shop (alleen vandaag 25% landelijke korting op Blu Ray's).


  11. #2436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht




    Ik heb mijn eigen vraag inmiddels beantwoord met de aankoop van dezelfde Blu Ray voor 15,00 euro bij de Free Record Shop (alleen vandaag 25% landelijke korting op Blu Ray's).
    Congrats

  12. #2437

    Standaard

    Bij media markt centrum rotterdam - mission impossible blu-ray + dvd steelbook voor 11 euro!! Zijn er nog maar een paar over!!

    Een week of 2 geleden dezelfde steelbook voor 25 of 30 euro gekocht bij MM Breda...
    Laatst aangepast door roninpacino : 01-06-2012 om 19:03

  13. #2438

    Standaard

    I.v.m. actie bij de Media Markt omtrent Prometheus deze 2 aangeschaft voor 10 euro per stuk. Nu heb ik de hele collectie van Alien en Predator-films compleet.

    Krijg als het goed is m'n entree voor de bioscoop teruggestort. Ben daar wel blij mee, want ik vond Prometheus een waardeloze film! Vanavond gezien.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #2439

  15. #2440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    I.v.m. actie bij de Media Markt omtrent Prometheus deze 2 aangeschaft voor 10 euro per stuk. Nu heb ik de hele collectie van Alien en Predator-films compleet.

    Krijg als het goed is m'n entree voor de bioscoop teruggestort. Ben daar wel blij mee, want ik vond Prometheus een waardeloze film! Vanavond gezien.
    Ook gekocht en Prometheus gisteren ook gezien. Vond hem ook tegenvallen!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #2441

    Standaard



    Moest spikes hebben voor mijn nieuwe Subwoofer en om geen verzendkosten te hoeven betalen bij Amazon.de heb ik ook deze Blade Runner Premium Collection Blu Ray voor 20,60 euro aangeschaft.


  17. #2442

  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    I.v.m. actie bij de Media Markt omtrent Prometheus deze 2 aangeschaft voor 10 euro per stuk. Nu heb ik de hele collectie van Alien en Predator-films compleet.

    Krijg als het goed is m'n entree voor de bioscoop teruggestort. Ben daar wel blij mee, want ik vond Prometheus een waardeloze film! Vanavond gezien.

    Jij bent wellicht de grappigste thuis zeker? Je vraagt je geld terug voor een film die je slecht vond en je koopt nu 2 x slechte films van?

  19. #2444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jij bent wellicht de grappigste thuis zeker? Je vraagt je geld terug voor een film die je slecht vond en je koopt nu 2 x slechte films van?
    Er loopt een actie bij de mediamarkt bij 2 films dat je het aankoopbedrag terugkrijgt voor Prometheus.

  20. #2445
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij amazon.com



    Henry Poole is Here 9,23 $
    Vigilante 9,49 $
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #2446

    Standaard

    Vandaag gekocht/binnengekomen:

    Laatst aangepast door MarcelS1 : 03-06-2012 om 09:19
    I Love My Sci-Fi

  22. #2447

    Standaard

    Alle 4 bij amazon UK, voor net geen 46 euro.
    Dr Zhivago is via sellers.


    The Italian Job - 40th Anniversary Edition [Blu-ray] [1969]


    Zulu [Blu-ray] [1964][Region Free]

    The African Queen: Special Restoration Edition [Blu-ray] [1951]

    Doctor Zhivago [Blu-ray] [1965] [US Import]

  23. #2448

    Standaard

    Top films op Blu-ray! Heb ze ook allemaal. Goede keuze!

  24. #2449

    Standaard

    Voor ong. EUR 31,50 bij Amazon.co.uk:




    (Collector's Edition Digipak)

  25. #2450

Pagina 98 van 100 EersteEerste ... 4888949596979899100 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •