Pagina 87 van 100 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    vandaag gekocht bij Fnac Leuven:






    19€ korting met de inlevering van waardebonnen en nog eens 10€ korting met de 100 punten van m'n ledenkaart
    De actie met het inleveren van dvd's is overigens tot eind mei verlengd. Volgende week lever ik er nog een aantal in waarvan ik weet dat ze binnenkort op BRD verschijnen
    Ik woon op de grens met België (nou ja, niet helemaal, 10 minuten rijden of zo). Is er ergens over de grens een Fnac? Want dan ga ik er wel even heen, heb heel wat dvd's die ik kwijt wil .

  2. #2152

    Standaard



    10 dollar exclusief bij Amazon.com

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Staat er op die bonnen dat die voor films zijn, of kan je ook cd's binnenbrengen en daar dan films mee kopen?
    Dat kan je inderdaad doen. Je brengt een cd, dvd, boek of videogame binnen waarvoor je in ruil een kortingsbon krijgt. Die kan je nadien gebruiken bij aankoop van een cd, dvd, boek of videogame. De waarde van de bon wordt als volgt bepaald: €2 bij aankoop van een product met een waarde van €9 tot € 14,99. €3 bij een product met waarde van €15 tot €19,99. €4 bij waarde van €20 tot €24,99. €5 bij waarde van €25 tot €29,99. En tenslotte €6 bij aankoop van een product met een minimumwaarde van €30.

    De kortingsbonnen kan je voor alle duidelijkheid ook gebruiken bij aankoop van een blu ray.
    The truth is out there

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Beide €15,- incl. Intruder bij PlanetAxel en de tweede via Amazon.
    Netjes, dan ga ik ze ook maar eens bestellen
    It's my round killing thing.

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Dat kan je inderdaad doen. Je brengt een cd, dvd, boek of videogame binnen waarvoor je in ruil een kortingsbon krijgt. Die kan je nadien gebruiken bij aankoop van een cd, dvd, boek of videogame. De waarde van de bon wordt als volgt bepaald: €2 bij aankoop van een product met een waarde van €9 tot € 14,99. €3 bij een product met waarde van €15 tot €19,99. €4 bij waarde van €20 tot €24,99. €5 bij waarde van €25 tot €29,99. En tenslotte €6 bij aankoop van een product met een minimumwaarde van €30.

    De kortingsbonnen kan je voor alle duidelijkheid ook gebruiken bij aankoop van een blu ray.
    Kun je meerdere bonnen per aankoop gebruiken? Bijvoorbeeld:

    Je koopt een product van €20 en levert daarvoor 5 bonnen in?

  6. #2156

    Standaard

    Ben totaal onbekend met deze aktie maar lijkt me vanzelfsprekend niet natuurlijk, anders kunnen ze de Blu-ray's net zo goed gratis weggeven.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #2157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kun je meerdere bonnen per aankoop gebruiken? Bijvoorbeeld:

    Je koopt een product van €20 en levert daarvoor 5 bonnen in?
    Nee, dat gaat niet. 1 bon per product dat je aankoopt.
    The truth is out there

  8. #2158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Nee, dat gaat niet. 1 bon per product dat je aankoopt.
    Eigenlijk krijg je dus ongeveer '20% korting' (je koopt je korting). Laat dan maar, volgens mij zijn films in België duurder (was in Frankrijk wel zo - Mediamarkt), dan is het niet zo interessant meer .

  9. #2159

    Standaard

    Na lange tijd weer maar eens wat besteld:

    Bij amazon.co.uk:





    Laatst aangepast door Eric B. : 18-05-2012 om 00:31
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Na lange tijd weer maar eens wat besteld:

    Bij amazon.co.uk:
    Nou, dat gaat nooit door de brievenbus...

  11. #2161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat gaat nooit door de brievenbus...
    Hahahaha
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #2162

    Standaard

    Besteld bij Wehkamp:



    Funny Face (1957)

    Prijs: € 14,39




    The Girl With The Dragon Tattoo (2011)


    Prijs: € 17,99

  13. #2163

    Standaard

    Kreeg vandaag mailtje van PlanetAxel dat m'n bestelling "Falling Skies - season 1" al in behandeling is en binnen enkele dagen verstuurd zal gaan worden. Komt pas 5 Juni uit!
    I Love My Sci-Fi

  14. #2164

    Standaard

    Hallo,

    Even melden hier: Amazon.fr rekent niet meer zulke hoge verzendkosten voor verzending naar NL. Had net even 2 artikelen in mijn basket, zag dat de verzendkosten 6 euro bleven. Nog eens 6 toevoegt en de verzendkosten bleven 6 euro. Eerst waren die erg hoog, dus ik dacht: ik meld het even, want Amazon.fr heeft vaak erg goede acties.

  15. #2165

    Standaard

    Edit: even in het goede topic reactie gegeven.

  16. #2166
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mijn jongste broer zit 2 weken in de US omdat zijn vrouwtje opleiding volgt bij
    American Airlines dus maar meteen gebruik gemaakt om één en ander te bestellen
    bij amazon.com





    Dat alles samen voor 104,45 $ uiteraard geen verzendkosten.

    Ondertussen zijn deze 5 titels bij amazon.com samen terug 20 $ duurder, dat sterkt
    me in de gedachte dat dit een koopje was
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #2167

    Standaard

    Vandaag nog eens langs MM antwerpen gepasseerd
    9.90€



    4.90€




    11.90€




    7.90€ (deze is met een sleeve of hoe jullie dit ook noemen )


  18. #2168

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    vandaag gekocht bij Fnac Leuven:






    19€ korting met de inlevering van waardebonnen en nog eens 10€ korting met de 100 punten van m'n ledenkaart
    De actie met het inleveren van dvd's is overigens tot eind mei verlengd. Volgende week lever ik er nog een aantal in waarvan ik weet dat ze binnenkort op BRD verschijnen
    Ben vandaag ook richting Fnac geweest in Antwerpen met de blurays van Darkest hour en The girl with the dragon tattoo onder de arm.
    Had 28 voordeelbonnen door het inleveren van dvd's dus kan wel wat zaken met korting kopen dacht ik.

    Nee hoor, mevrouw aan de kassa wist me te vertellen dat beide blurays een groene prijs hadden en de korting is hier niet op van toepassing.
    Ook niet op de rode prijzen enkel witte prijzen.

    Ofwel heb jij geluk gehad in Leuven ofwel voel ik me weer voor de zoveelste opgelicht door Fnac.

    Er gaan geruchten dat het zeer slecht gaat met de keten, wel voor mijn part mogen ze sluiten.

    Lang leve MM en Saturn.

    De volgende keer kieper ik mijn oude dvd's gewoon in de vuilbak.
    Sorry forumleden, moest dit even kwijt want ben behoorlijk pissed door deze zaak.
    O ja ik heb de darkest hour meegenomen aan de volle prijs.

  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Vandaag nog eens langs MM antwerpen gepasseerd






    11.90€
    Wow, die ziet er goed uit!
    I Love My Sci-Fi

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ben vandaag ook richting Fnac geweest in Antwerpen met de blurays van Darkest hour en The girl with the dragon tattoo onder de arm.
    Had 28 voordeelbonnen door het inleveren van dvd's dus kan wel wat zaken met korting kopen dacht ik.

    Nee hoor, mevrouw aan de kassa wist me te vertellen dat beide blurays een groene prijs hadden en de korting is hier niet op van toepassing.
    Ook niet op de rode prijzen enkel witte prijzen.

    Ofwel heb jij geluk gehad in Leuven ofwel voel ik me weer voor de zoveelste opgelicht door Fnac.

    Er gaan geruchten dat het zeer slecht gaat met de keten, wel voor mijn part mogen ze sluiten.

    Lang leve MM en Saturn.

    De volgende keer kieper ik mijn oude dvd's gewoon in de vuilbak.
    Sorry forumleden, moest dit even kwijt want ben behoorlijk pissed door deze zaak.
    O ja ik heb de darkest hour meegenomen aan de volle prijs.
    Kan ik wel inkomen ja...
    I Love My Sci-Fi

  21. #2171

    Standaard

    Ben ook eerst de fnac binnengewandeld maar mijn god, daar haal ik toch geen dvd's meer ... denk dat elke dvd daar duurder was dan de MM op 5 minuten wandelafstand van daaruit ....

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ben vandaag ook richting Fnac geweest in Antwerpen met de blurays van Darkest hour en The girl with the dragon tattoo onder de arm.
    Had 28 voordeelbonnen door het inleveren van dvd's dus kan wel wat zaken met korting kopen dacht ik.

    Nee hoor, mevrouw aan de kassa wist me te vertellen dat beide blurays een groene prijs hadden en de korting is hier niet op van toepassing.
    Ook niet op de rode prijzen enkel witte prijzen.

    Ofwel heb jij geluk gehad in Leuven ofwel voel ik me weer voor de zoveelste opgelicht door Fnac.

    Er gaan geruchten dat het zeer slecht gaat met de keten, wel voor mijn part mogen ze sluiten.

    Lang leve MM en Saturn.

    De volgende keer kieper ik mijn oude dvd's gewoon in de vuilbak.
    Sorry forumleden, moest dit even kwijt want ben behoorlijk pissed door deze zaak.
    O ja ik heb de darkest hour meegenomen aan de volle prijs.
    Hallo Ron,

    oei oei, deze problemen had ik helemaal niet aan de kassa's van Fnac Leuven als die van Wijnegem. Ook de korting er nog eens van af met de ledenkaart bleek ook geen probleem. Zelfs met die aankoop schrijven ze opnieuw punten erbij op de ledenkaart. Er volgende keer bij problemen best misschien iemand laten bijroepen die goed op de hoogte is van de voorwaarden. Kan me wel voorstellen dat je hier niet happy van wordt.
    Wens je volgende keer meer succes!
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  23. #2173

    Standaard

    Besteld bij Amazon.fr voor maar 50 euro!!

    Steelbook (komt volgende week uit):


    En deze boxset met een mooie steelbook:
    Er is nog maar 1 zo'n box op voorraad, kost maar 30 euro!

    Op eBay gaat de steelbook alleen al weg voor 25 - 50 euro, dus wel een mooie kans, toch?



  24. #2174

    Standaard

    En gewonnen via eBay voor 15 euro



    Ook nieuw in seal trouwens. Is toch weer 2x zo goedkoop als via Amazon.de .

  25. #2175

Pagina 87 van 100 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •