Pagina 78 van 100 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    the bank job blue ray limited edition (Metal case) Mediamarkt 5.90€
    Transformers blue ray (Metal case) Mediamarkt 9.99€
    Iron man 2 blue ray (Metal Case) Mediamarkt 9.99€
    Zou je geen foto kunnen uploaden van Transformers en Iron Man 2? Ben erg benieuwd... Sinds wanneer geeft Paramount ook Metal Cases uit?

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Zou je geen foto kunnen uploaden van Transformers en Iron Man 2? Ben erg benieuwd... Sinds wanneer geeft Paramount ook Metal Cases uit?
    Die zijn al 3 weken uit. De steelcases hebben dezelfde cover als de eerdere uitgaves. Niks nieuws. Gewoon hetzelfde in een steelcase.

  3. #1928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    FRS is niets verpakt, allemaal met hun klauwen aangezeten, koop nergens waar de Blu-Ray's niet zijn ingesealed.
    En vaak is het nog zo dat ze binnen 14 dagen de blu-ray terug mogen brengen en kunnen ruilen tegen een ander. Het personeel mogen ook de blu-rays mee naar huis nemen om ze te bekijken. Ik heb al paar keer gehad dat de disc beschadigd was en ook het doosje. In de FRS winkelcentrum woensel. En als je er wat van zegt wordt die vent kwaad ook nog. Sommige mensen kunnen wel zo ruw met spullen omgaan alsof ze voor onderzetter worden gebruikt. Zoiets kan je dan toch niet verkopen.

  4. #1929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb al paar keer gehad dat de disc beschadigd was en ook het doosje. In de FRS winkelcentrum woensel. En als je er wat van zegt wordt die vent kwaad ook nog...
    Off Topic : Waarom kom je er dan nog???

  5. #1930

  6. #1931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Kom er niet meer.
    Begrijp ik, zouden er meer moeten doen

  7. #1932

    Standaard

    Voor € 7,50 per stuk bij de Media Markt:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  8. #1933

  9. #1934

  10. #1935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    En vaak is het nog zo dat ze binnen 14 dagen de blu-ray terug mogen brengen en kunnen ruilen tegen een ander. Het personeel mogen ook de blu-rays mee naar huis nemen om ze te bekijken. Ik heb al paar keer gehad dat de disc beschadigd was en ook het doosje. In de FRS winkelcentrum woensel. En als je er wat van zegt wordt die vent kwaad ook nog. Sommige mensen kunnen wel zo ruw met spullen omgaan alsof ze voor onderzetter worden gebruikt. Zoiets kan je dan toch niet verkopen.
    Precies! alleen al hoe het er allemaal bij ligt, voor mij geen FRS, al lang niet meer trouwens.
    I Love My Sci-Fi

  11. #1936

    Standaard

    In de pre-order:

    Frank en Frey
    Pocahontas
    Tarzan

    16,49 ps bij DVDoutlet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #1937

    Standaard

    Voor 27,99 bij MM Heerlen:

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #1938

    Standaard

    Bj planetaxel.com voor $10 inclusief, ik hed nog een korting van $4,99 tegoed van de vorige actie. Dit is niet de Digibook, maar de 1 disc ameray versie.

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1939

    Standaard

    Bij amazon.es
    In Spanje komen Grapes of Wrath en Zorba the Greek al snel(9 mei) en voor een mooie prijs uit mits je de vaste verzendkosten over wat meer exemplaren kunt verdelen:





    EUR 14,45 + EUR 14,45 + EUR 8,65 + EUR 11,66 + EUR 10,07

    Verzendkosten: 7 euro
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1940

    Standaard

    Grapes of Wrath had je toch al bij Planetaxel??

  16. #1941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Grapes of Wrath had je toch al bij Planetaxel??
    Yep, maar die wordt geannuleerd. Deze is iets goedkoper en komt bijna 1 maand eerder uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heeft deze voor zeker Engelse subs? Volgens blu-ray.com wel, maar ik zou graag zekerheid hebben. En weet iemand iets over de beeldkwaliteit? Had werkelijk geen idee dat deze al zolang uit was, is veruit mijn favoriete Almodovar! Zie nu trouwens dat er een hele lading van zijn films in Spanje uit is, heb hier nog nooit een recensie van gezien. Is Cameo betrouwbaar?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #1943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Heeft deze voor zeker Engelse subs? Volgens blu-ray.com wel, maar ik zou graag zekerheid hebben. En weet iemand iets over de beeldkwaliteit? Had werkelijk geen idee dat deze al zolang uit was, is veruit mijn favoriete Almodovar! Zie nu trouwens dat er een hele lading van zijn films in Spanje uit is, heb hier nog nooit een recensie van gezien. Is Cameo betrouwbaar?
    Geen idee hoe de beeldkwaliteit is. Die subs geloof ik wel, dat heb ik al op meerdere Spaanse sites gezien(o.a. fnac/priceminister), staat achterop en ook op de Cameo website is het te vinden. Wil je absolute zekerheid dan kun je iemand op blu-ray.com PM-en die hem in bezit heeft: http://www.blu-ray.com/movies/La-Mal...1/#Collections
    Alle andere Almodovars hebben iig geen UK subs in Spanje. Hij is wel te koop in Duitsand en ook nog Mar adentro en Todo sobre mi madre, maar dan alleen met DE subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geen idee hoe de beeldkwaliteit is. Die subs geloof ik wel, dat heb ik al op meerdere Spaanse sites gezien(o.a. fnac/priceminister), staat achterop en ook op de Cameo website is het te vinden. Wil je absolute zekerheid dan kun je iemand op blu-ray.com PM-en die hem in bezit heeft: http://www.blu-ray.com/movies/La-Mal...1/#Collections
    Alle andere Almodovars hebben iig geen UK subs in Spanje. Hij is wel te koop in Duitsand en ook nog Mar adentro en Todo sobre mi madre, maar dan alleen met DE subs.
    OK, bedankt voor de info! 'Mar adentro' is overigens geen Almodovar film
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #1945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    OK, bedankt voor de info! 'Mar adentro' is overigens geen Almodovar film
    Graag gedaan. Oeps altijd die 2 regiseurs door elkaar gehaald
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1946

    Standaard

    The Expendables (Steelbook BD)
    The Fugitive (BD)
    The Perfect Storm (BD)

    5,- p/st MM

  22. #1947

    Standaard

    Vandaag ontvangen:

    I Love My Sci-Fi

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen:

    Het is de bedoeling om titels 1 keer te posten Marcel, dus als je ze bestelt, of als ze binnenkomen . Anders is het dubbelop .
    Hier is al een hele discussie over geweest......

    Wel blijven posten hoor, zeker op sci-fi gebied zie ik steeds aardige titels!

  24. #1949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is de bedoeling om titels 1 keer te posten Marcel, dus als je ze bestelt, of als ze binnenkomen . Anders is het dubbelop .
    Hier is al een hele discussie over geweest......
    Oké, zal het in de gaten houden!
    I Love My Sci-Fi

  25. #1950

    Standaard



    €10 bij bol.com (had nog een livingsocialvoucher). Beide titels zitten in de 2voor20 actie.

Pagina 78 van 100 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •