Pagina 71 van 100 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Paar dagen geleden game of thrones binnen gekregen en al afgekeken.
    brides maids
    the experiment
    tony
    gone with the wind(al had ik die blijkbaar al, en moet m dus maar weer ruilen)
    allen in de 2 voor 20 bij frs

    elizabeth
    elizabeth the golden age
    beide voor 6,99 bij blokker

  2. #1752

    Standaard

    Pre-ordered

    I Love My Sci-Fi

  3. #1753

    Standaard



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #1754

    Standaard

    2 pre-orders:



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #1755

    Standaard

    Binnen van amazon.de dragonheart en beverly hills cop 1
    en puss in boots 3d van wehkamp

  6. #1756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Verhoeven bedoelt de UK subs.
    Had ik inderdaad niet goed gelezen. Staat inderdaad niet op de site vermeld, maar die informatie heb ik uit een scan van de achterkant van de cover (uit My Movies Pro, en wellicht levert DVD Profiler die informatie ook, maar dat heb ik niet gecontroleerd).

  7. #1757

    Standaard

    Vandaag Se7en Blu-ray 12,99 EUR. MM

  8. #1758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Had ik inderdaad niet goed gelezen. Staat inderdaad niet op de site vermeld, maar die informatie heb ik uit een scan van de achterkant van de cover (uit My Movies Pro, en wellicht levert DVD Profiler die informatie ook, maar dat heb ik niet gecontroleerd).
    Bedankt, dan ga ik voor deze uitgave.

  9. #1759

    Standaard

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1760

    Standaard

    Via de veiling van Cinemaniac ontvangen:



    Uitstekend verpakt, had het zelf niet beter kunnen doen.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #1761

    Standaard

    Vandaag The Lion King (voor € 8,99) ontvangen van Wehkamp.

  12. #1762

  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Heb ik ook pas geleden gekocht. voor €7,50 FRS

  14. #1764

  15. #1765

    Standaard



    Game of Thrones binnen gehad via bol.com 31,99

  16. #1766

    Standaard

    Besteld bij amazon.de:
    voor 12,99
    voor 11,99

    Zit ik weer lekker boven de 20 euro, dus geen verzendkosten. Wat me wel stoort is dat het bedrag dat je afrekent bij Amazon toch altijd een paar cent scheelt. Bovenstaande titels zijn dus in totaal 24,98 en toch moet ik 25,41 betalen. Niet dat het me erg hoog zit, maar die laatste BTW-herberekening gebeurt pas in de allerlaatste stap van de bestelling, en feitelijk zou dat voordien moeten gebeuren, als je nog niet besteld hebt en de prijzen tussen de verschillende handelaars nog aan het vergelijken bent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1767
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha Werner en ik die dacht dat 'k daar alleen in was Is inderdaad een minpuntje bij Amazon en ook zo op de UK site.

    Als je ingelogd bent moeten ze toch weten naar welk land het moet en dat er dus nog een BTW herberekening is.

    Trouwens vandaag ontvangen
    • Digital Video Essentials ( via een amazon UK marketplace seller )
    • Chinatown ( via deepdiscount )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #1768

    Standaard

    Allen QFC

    Che 1
    Che 2
    Public Enemy number one 1
    Public Enemy number one 2
    Monsters
    Crying Game

  19. #1769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Besteld bij amazon.de:
    voor 12,99
    voor 11,99

    Zit ik weer lekker boven de 20 euro, dus geen verzendkosten. Wat me wel stoort is dat het bedrag dat je afrekent bij Amazon toch altijd een paar cent scheelt. Bovenstaande titels zijn dus in totaal 24,98 en toch moet ik 25,41 betalen. Niet dat het me erg hoog zit, maar die laatste BTW-herberekening gebeurt pas in de allerlaatste stap van de bestelling, en feitelijk zou dat voordien moeten gebeuren, als je nog niet besteld hebt en de prijzen tussen de verschillende handelaars nog aan het vergelijken bent.
    Werner, ik verheugde mij zo op de release van Dragonheart, maar zie hier voorlopig vanaf. Op bluray.com staat een zeer recente recensie , en die is vrij matig. Kun jij eens je licht laten schijnen op deze release van Universal?
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #1770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Werner, ik verheugde mij zo op de release van Dragonheart, maar zie hier voorlopig vanaf. Op bluray.com staat een zeer recente recensie , en die is vrij matig. Kun jij eens je licht laten schijnen op deze release van Universal?
    Ga ik zeker doen, maar het gaat blijkbaar nog een weekje duren voor Amazon Duitsland de boel opstuurt; Puss komt namelijk daar pas volgende week uit, en om de verzendkosten te drukken heb ik de beide bestellingen gebundeld. Ik volg het echter wel op de voet op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1771

    Standaard

    Bij Amazon.de:

    (incl. NL ondertitels!)


  22. #1772

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.fr:




    Alle 6 de BD's samen voor 51,70 € inclusief verzenden (Gratis naar België boven de 20 €).

  23. #1773

    Standaard

    Amazon.co.uk:


  24. #1774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Werner, ik verheugde mij zo op de release van Dragonheart, maar zie hier voorlopig vanaf. Op bluray.com staat een zeer recente recensie , en die is vrij matig. Kun jij eens je licht laten schijnen op deze release van Universal?
    Daar ben ik ook benieuwd naar ,jammer genoeg weer het typische Universal DNR debakel zo te zien ( http://screenshotcomparison.com/comparison/113504 ).
    Waarschijnlijk lag deze al een tijdje op de plank want de laatste tijd is Universal gelukkig een stuk beter bezig.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #1775

Pagina 71 van 100 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •