Pagina 69 van 100 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij wom.de:


    - A Streetcar Named Desire

    voor 11,95 euro, gratis verzenden(t/m zondag) en ADAC korting van 8% gebruikt
    Ha, wat zouden we toch zonder jou moeten, de eeuwige koopjesjagermachine? Bij Wom is ie inmiddels naar 15.99 maar bij Amazon.de is het nog 12.99 en da's aanzienlijk goedkoper dan die zoals altijd onnozel dure Amerikaanse Warner boekuitgave. Mijn US order is dan al wel verzonden, maar die gaat linea recta terug en dan bestel ik deze wel, scheelt toch bijna 10 euro!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #1702

    Standaard

    ^^Haha, wijze woorden Brakhage
    Toch vind ik zo'n digibook wel mooi, maar niet het grote prijsverschil waard. Wat ga je voor moois er bij bestellen voor de gratis verzending?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1703

    Standaard

    Gesigneerde versie:



    En the big heat.

    @jurgen: waarom heb je er in godsnaam het dubbele voor betaald via ebay? ze zijn nog gewoon te koop bij screenarchives en dat zal de komende dagen/weken ook nog wel zijn.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 14-04-2012 om 02:33

  4. #1704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Gesigneerde versie:



    En the big heat.

    @jurgen: waarom heb je er in godsnaam het dubbele voor betaald via ebay? ze zijn nog gewoon te koop bij screenarchives en dat zal de komende dagen/weken ook nog wel zijn.

    Mja, blijkbaar had ik een paniekreactie. De site van SAE zat gewoon tjokvol en dacht ik dat door het enorme succes meteen uitverkocht zou zijn. Daarbij komt er het feit dat ik de gesigneerde versie ook in mijn mandje had, maar op moment van bevestigen werd ik van de site gegooid en dus heb ik dat ook weer misgelopen. Het was gewoon een wantoestand gecreeerd door TT. Hun promotiebeleid had ietsje teveel succes.

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Haha, wijze woorden Brakhage
    Toch vind ik zo'n digibook wel mooi, maar niet het grote prijsverschil waard. Wat ga je voor moois er bij bestellen voor de gratis verzending?
    Ik heb de Cry-Baby blu erbij besteld. Had ik ooit al eerder gekocht, maar aan iemand weggegeven en moest ik dus die nog een keer terugkopen en op deze manier betaal ik voor die twee precies hetzelfde wat ik in de US voor enkel Streetcar kwijt geweest zou zijn, dus in wezen is ie nu gratis.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #1706

    Standaard

    Heb ondertussen mijn order via ebay gecancelled (zal wel blaam krijgen op mijn account) en Journey to the center of the eart en Bell, book and candle besteld via SAE. Ga wel vragen voor gratis verzending.

  7. #1707

    Standaard

    Nieuw vanuit Mediamarkt Maastricht:

    @9,99€ @9,99€
    @5,99€ @16,99€
    @7,99€ @6,99€

  8. #1708

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Bol.com (14,99 + verzendkosten):


  9. #1709

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :



    Bovenstaande 2 titels in de actie 2 voor 15 Euro


    14,99 Euro


    9,00 Euro

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Bol.com (14,99 + verzendkosten):

    Hoi Frank,

    Ik meld het zo ook in het bol.com topic (volgens mij al een keer gedaan), maar eigenlijk hoef je nooit de verzendkosten te betalen bij bol.com. Naast dat je vaak zonder verzendkosten kunt bestellen, kun je ook een bepaalde code gebruiken.

    Voor elke maand van het jaar is er eentje. De codes zijn niet zo ingesteld dat er elke maand maar één geldig is. Je kunt in april b.v. ook de code voor december 2012 gebruiken (mits je die niet eerder gebruikt hebt).


  11. #1711

    Standaard

    Besteld bij amazon.de:



    Anatevka (Fiddler On The Roof) (1971)

    Prijs: € 13,99
    o.a. Nederlandse ondertitels




    The Lover (Der Liebhaber) (1992)

    Prijs: € 8,99
    Engelse ondertitels




    Goethe! (2010)

    Prijs: € 8,53
    Duitse ondertitels

  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoi Frank,

    Ik meld het zo ook in het bol.com topic (volgens mij al een keer gedaan), maar eigenlijk hoef je nooit de verzendkosten te betalen bij bol.com. Naast dat je vaak zonder verzendkosten kunt bestellen, kun je ook een bepaalde code gebruiken.

    Voor elke maand van het jaar is er eentje. De codes zijn niet zo ingesteld dat er elke maand maar één geldig is. Je kunt in april b.v. ook de code voor december 2012 gebruiken (mits je die niet eerder gebruikt hebt).

    Wist ik helemaal niet! Hoe gebruik je zo'n code dan, waar haal je die vandaan?
    I Love My Sci-Fi

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Wist ik helemaal niet! Hoe gebruik je zo'n code dan, waar haal je die vandaan?

    Hoi,

    Volg de volgende link maar eens (topic op dit forum): http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ewpost&t=70874

    Lees het laatste bericht maar .

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoi,

    Volg de volgende link maar eens (topic op dit forum): http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ewpost&t=70874

    Lees het laatste bericht maar .
    Dank je wel!
    I Love My Sci-Fi

  15. #1715

    Standaard

    Via het forum:
    • Apocalypse Now (3-disc)
    • No Country for Old Men
    • Platoon
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  16. #1716

    Standaard



    Zojuist aangeschaft op eBay voor ongeveer 14,50 euro inclusief verzenden.


  17. #1717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoi,

    Volg de volgende link maar eens (topic op dit forum): http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ewpost&t=70874

    Lees het laatste bericht maar .
    Ja bedankt.

  18. #1718

    Standaard

    Toch maar dubbel dippen. Transfers schijnen erg goed te zijn nu. Blijheid alom.


    http://images3.static-bluray.com/mov...39973_back.jpg
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 15-04-2012 om 15:20
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  19. #1719

    Standaard

    Besteld:

    I Love My Sci-Fi

  20. #1720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Besteld:

    Waar heb je deze gekocht en voor hoeveel?

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Waar heb je deze gekocht en voor hoeveel?
    Ik heb deze bij amazon.co.uk besteld, MI kost daar 15 pond, T2 7,50 pond, en ondanks dat dit geen 25 pond is hoef ik geen verzendkosten te betalen.

    Ik vind de special features minder belangrijk vandaar dat ik voor deze MI ben gegaan.
    I Love My Sci-Fi

  22. #1722

    Standaard

    Besteld bij amazon.com voor iets meer dan 71 USD (ca 57 euro)

    - Dead Poets Society
    - North by Northwest (dure digibook)
    - Mutiny on the Bounty (oudste versie)

    vraagje: is het normaal dat je bij amazon.com nooit free super delivery krijgt?
    Als ik de items in mijn karretje gooi staat er bij elk product "eligible for free super delivery", maar wanneer ik uitcheck zie ik die optie in de shipment speed niet.

  23. #1723

    Standaard

    Pre-orders:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Besteld bij amazon.com voor iets meer dan 71 USD (ca 57 euro)

    - Dead Poets Society
    - North by Northwest (dure digibook)
    - Mutiny on the Bounty (oudste versie)

    vraagje: is het normaal dat je bij amazon.com nooit free super delivery krijgt?
    Als ik de items in mijn karretje gooi staat er bij elk product "eligible for free super delivery", maar wanneer ik uitcheck zie ik die optie in de shipment speed niet.
    Ja, krijg je nooit naar Europa.
    Hopen dat het douanespook je met rust laat trouwens, maar dat is in BE wat waarschijnlijker geloof ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja, krijg je nooit naar Europa.
    Hopen dat het douanespook je met rust laat trouwens, maar dat is in BE wat waarschijnlijker geloof ik.

    Dat klopt pep! Mijn vorige bestelling met de Limited Edition van de Stanley Kubrick films kwam ook zonder douanekosten aan.
    Op dat vlak loont het nog om in Belgie te wonen

Pagina 69 van 100 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •