Pagina 68 van 100 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Vandaag ontvangen van deepdiscount:



    The great dictator (criterion)



    To catch a thief

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Haha ik heb dit ook maar geprobeerd.
    Idem;

    Rebecca [Blu-ray] [1940] [US Import]
    Spellbound [Blu-ray] [US Import]
    Notorious [Blu-ray] [1946] [US Import]

    besteld voor nog geen 7 euro incl. verzending, het is een gokje waard.

  3. #1678

    Standaard

    En idem



    War Horse [Blu-ray] [2011] [US Import]
    Extremely Loud & Incredibly Close [Blu-ray] [2011] [US Import]
    Muppets [Blu-ray] [2011] [US Import]"

    6,91 euro incl.

  4. #1679

    Standaard

    Volgens mij was dit toch een fout in het systeem hoor. Heb net gekeken naar bv Rebecca, Notorious en Spellbound en de goedkoopste die er nu op staan zijn vanaf 11 en een beetje GBP.

  5. #1680

    Standaard

    je hebt gelijk, de prijzen zijn anders nu
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 12-04-2012 om 22:16

  6. #1681

    Standaard

    rebecca
    notorious
    spellbound
    war horse
    logans run
    muppets
    annie hall
    happy feet 2
    j edgar


    voor 1 cent per stuk amazon uk van steeds dezelfde seller maar zullen natuurlijk niet geleverd gaan worden er zal wel ergens in de kleine lettertjes staan tikfouten voorbehouden of zo.
    Inmiddels is een dag later zoals te verwachten was alles door de verkoper en amazon geannuleerd.


    "Gentlemen, you can't fight in here. This is the War Room!"
    Laatst aangepast door vista-vision : 13-04-2012 om 21:51

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    We kunnen beter weer On Topic gaan in plaats van Off Topic.

    Over deze kwestie kunnen we het beter hebben in het Amazon Topic : http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60551&page=5, dan hier.

    Hier gaat het erom wat we bestellen/gekocht hebben, en niet over eventuele fouten.

    Dus hoop dat we allemaal verstandig zijn en weer on Topic gaan.
    Kom op zeg na 2 berichtjes, jij bent er de laatste tijd sneller bij dan de mods...
    Laatst aangepast door peptalk : 13-04-2012 om 00:56 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kom op zeg na 2 berichtjes, jij bent er de laatste tijd sneller bij den de mods...
    Ga gerust je gang

    Ik zal me verder voortaan bezighouden met de Topic op de manier waarvoor ie bedoeld is.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-04-2012 om 00:52

  9. #1684

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ga gerust je gang

    Ik zal me verder voortaan bezighouden met de Topic op de manier waarvoor ie bedoeld is.
    Fijn, ik heb je hier immers op aangesproken via PM weet je nog?

  11. #1686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Fijn, ik heb je hier immers op aangesproken via PM weet je nog?
    Klopt, dat was die enkele keer dat je terugreageerd op een PM, maar goed.

    We (Ik) gaan het voortaan hebben over wat we gekocht hebben

  12. #1687

    Standaard

    Besteld bij play.com:



    Curse Of The Golden Flower

    Prijs: € 10,49
    Engelse ondertitels (géén NL)

  13. #1688

    Standaard

    Mail over Rocky box van FRS:

    Geachte heer/mevrouw,
    Onlangs heeft u één of meerdere stuks van de Blu-Ray box Rocky: The undisputed collection besteld waarvoor onze dank.
    Door een fout aan onze kant is er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de toegevoegde acceptgiro betalen.
    Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.

    We verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,
    Freerecordshop.nl


    Bedankt FRS

  14. #1689
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Vind dit maar een vage zin
    Door een fout aan onze kant is er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de toegevoegde acceptgiro betalen.
    Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen
    Gaan ze nou leveren voor de laagste prijs of niet? Beetje dubbelstrijdig.

  15. #1690

    Standaard

    Ze gaan wel leveren, maar iedereen die al in het voren heeft betaald krijgt het geld terug en moet dan per accept betalen.

  16. #1691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Vind dit maar een vage zin

    Gaan ze nou leveren voor de laagste prijs of niet? Beetje dubbelstrijdig.
    Gewoon voor de prijs waarvoor je hem besteld hebt.


  17. #1692
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Mail over Rocky box van FRS:

    Geachte heer/mevrouw,
    Onlangs heeft u één of meerdere stuks van de Blu-Ray box Rocky: The undisputed collection besteld waarvoor onze dank.
    Door een fout aan onze kant is er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de toegevoegde acceptgiro betalen.
    Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.

    We verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,
    Freerecordshop.nl


    Bedankt FRS
    Even ter info, ik heb zojuist ook eenzelfde mail van Cosmox ontvangen. Bij deze is hun fout dus toch nog goed rechtgezet

    Beste klant,

    Onlangs heeft u bij COSMOX de Blu-Ray box Rocky: The Undisputed Collection besteld, waarvoor onze dank. Door een fout aan onze kant werd er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor € 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling (max. 1 per klant) alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de acceptgiro betalen die wordt meegezonden met het pakket. Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.

    We verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    COSMOX

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Even ter info, ik heb zojuist ook eenzelfde mail van Cosmox ontvangen. Bij deze is hun fout dus toch nog goed rechtgezet

    Beste klant,

    Onlangs heeft u bij COSMOX de Blu-Ray box Rocky: The Undisputed Collection besteld, waarvoor onze dank. Door een fout aan onze kant werd er een onjuiste prijs gecommuniceerd, waardoor u de box niet voor € 49,99 maar voor een veel lager bedrag kon bestellen.

    Om deze fout intern goed in kaart te brengen hebben we besloten om alle bestellingen te annuleren. Indien u vooruit heeft betaald, wordt het bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

    Maar geen zorgen, binnen 10 werkdagen leveren wij uw bestelling (max. 1 per klant) alsnog uit voor de lage prijs. U kunt deze bestelling met de acceptgiro betalen die wordt meegezonden met het pakket. Al uw consumentenrechten bij verkoop op afstand blijven ongewijzigd, inclusief uw bedenktijd van 14 dagen.

    We verontschuldigen ons voor de vertraging van uw bestelling en vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    COSMOX
    Ook deze mail ontvangen van cosmox.be. Dat ze de bestelling toch gaan leveren tegen de lage prijs. Ook nog een mail van Eci hierover ontvangen ondanks dat ik hier nooit besteld heb. Werkt Eci misschien samen met cosmox en gaan zij deze bestelling nu voldoen?

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ook deze mail ontvangen van cosmox.be. Dat ze de bestelling toch gaan leveren tegen de lage prijs. Ook nog een mail van Eci hierover ontvangen ondanks dat ik hier nooit besteld heb. Werkt Eci misschien samen met cosmox en gaan zij deze bestelling nu voldoen?
    Hier ook, enkele uren na de mail van FRS, een mail van ECI ontvangen terwijl ik daar nooit iets besteld heb of zelfs maar geregistreerd.

    ECI, Cosmox en FRS zijn van het zelfde bedrijf, intern foutje dus.

    Mooi dat ze alsnog leveren ,... heeft het klagen waarschijnlijk wel me tussen gezeten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #1695

    Standaard



    € 12,- MediaMarkt Alkmaar



    € 11,99 MediaMarkt Alkmaar
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #1696

    Standaard

    Besteld, samen 26 euro.

    I Love My Sci-Fi

  22. #1697

    Standaard





    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  23. #1698

    Standaard

    Afgelopen woensdag nog ontvangen van Amazon.co.uk:

    @ 12.99£
    @ 6.49£

  24. #1699

    Standaard

    Besteld:

    Silenced (Blu-ray) (First Press Limited Edition) (Korea Version)


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #1700

    Standaard

    Besteld via SAE:

    - Desiree
    - The Big Heat
    voor 69 USD (ca 55 euro)

    Via ebay:

    - TT's A Journey to the Center of the Earth voor ca 54 euro.
    Aangezien deze volgens bepaalde mensen al uitverkocht is via SAE, kon ik niet anders dan via ebay gaan... en dus een dubbele prijs betalen.

Pagina 68 van 100 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •