Pagina 63 van 100 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marco1 Bekijk bericht
    monty python-the holy grail gekocht bij free record shop, de kwaliteit was bagger vhs quality

    ga m ruilen voor andere film

    groet
    1 April? http://www.blu-ray.com/movies/Monty-.../23375/#Review

  2. #1552

    Standaard

    Monty Python is echt geen VHS quality, maar heel puur. Wel soft hier en daar en de kleuren spatten je niet v/h beeld af, maar zo heeft deze film er altijd al uitgezien.

    Kijk anders eens hier: http://www.cinemasquid.com/blu-ray/m...d091b6#reviews
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1553

    Standaard

    het beeld is bij mij heel korrelig

  4. #1554

    Standaard

    Dat viel misschien met dvd niet zo op, maar met blu-ray zie je veel meer details, dus ook de grain of ruis zie je dan ook beter. Sommige mensen zien dit als slechte kwaliteit, terwijl misschien de bedoeling is geweest van de film makers. Ik had bv predator gekocht, en daar zat de laatste remaster in, ik persoonlijk vond deze heel lelijk omdat ze de grain hadden onderdrukt waardoor de mensen op wassebeelden lijken. Maar gelukkig kreeg ik na een telefoontje naar Fox de eerste exemplaar toegestuurd met alle grain er nog in. Het leeft meer, en in de grain zitten de details in. halen ze de grain weg door dnr op te zetten dan krijg je een onnatuurlijk beeld.
    Oudere films bevatten nu meestal nogal wat grovere grain korrels. hier heb je ook een topic over http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60398
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-04-2012 om 14:02

  5. #1555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marco1 Bekijk bericht
    monty python-the holy grail gekocht bij free record shop, de kwaliteit was bagger vhs quality

    ga m ruilen voor andere film

    groet
    Daar begrijp ik niets van! Ik zou haast zeggen: dat moet toch echt aan je beeldinstellingen liggen of aan de grootte van je TV? De beeldkwaliteit is namelijk zeer goed voor een film uit 1975. Lees maar eens deze review, waar ik het volledig mee eens ben. Heb Monty Python And The Holy Grail toevallig eergisteren bekeken en vond hem er fantastisch uitzien, in ieder geval een stuk beter dan de DVD. Je, er zitten wat softe stukken tussen, maar die zaten er in het origineel ook. En er zit ook een redelijke portie grain in, maar dat hoort ook. Maar de kleuren zijn uitstekend en natuurgetrouw en de detailscherpte is vaak zeer goed.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-04-2012 om 15:52

  6. #1556

    Standaard

    Als je de vergelijkingsscreenshots ziet tussen de dvd en BD is het meer dan overduidelijk dat de BD er veeeeel beter uitziet. Niet alleen de scherpte maar ook de kleuren. Vb rood is nu echt rood terwijl de dvd meer naar donkere en zwartere was. Ik verwacht hem deze week in de bus. Ben benieuwd.

    Besteld via amazon.co.uk voor net geen 40 GBP:

    -Ran
    -Ali Baba
    -Lifeboat
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-04-2012 om 16:06

  7. #1557

    Standaard

    Ik moest ook in het begin wennen aan de grain met de blu-ray films, want de grain zag je meestal niet op dvd. Ik vind zo aan de screenshots te zien een nette beeld kwaliteit.http://www.blu-ray.com/movies/Monty-.../23375/#Review

  8. #1558

    Standaard

    Met alle respect hoor, maar zijn er over beeldkwaliteiten van Blu ray's geen topics?.

    Deze Topic gaat er toch over welke je gekocht of besteld hebt??

    Lijkt me dat het nu offtopic gaat, anders dan waarvoor het bedoeld is deze topic

  9. #1559

    Standaard

    de andere BD waren wel goed pearl harbour, hitman, the Ateam

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met alle respect hoor, maar zijn er over beeldkwaliteiten van Blu ray's geen topics?.

    Deze Topic gaat er toch over welke je gekocht of besteld hebt??

    Lijkt me dat het nu offtopic gaat, anders dan waarvoor het bedoeld is deze topic
    Precies, graag weer ontopic en geen discussie met mensen die er blijkbaar toch geen oog op hebben.

  11. #1561

    Standaard

    In bestelling:
    Harry Potter Wizards Collection (UK)
    Arthur and the Invisibles trilogy (FR)
    American Pie 1 (US)
    Dante's Peak (US)

    Net binnen:
    The Thing 2011 (NL)

  12. #1562

  13. #1563

    Standaard

    Strakke prijs bij zavvi.nl dus maar eens even in de pre-order gezet:



    46,95 euro en nog 3,5% cashback via cashbackkorting.nl(referral link)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1564

    Standaard





    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Strakke prijs bij zavvi.nl dus maar eens even in de pre-order gezet:



    46,95 euro en nog 3,5% cashback via cashbackkorting.nl(referral link)
    Valt zavvi.nl buiten de douanerestricties?

  16. #1566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Valt zavvi.nl buiten de douanerestricties?
    Alles binnen de EU valt automatisch buiten douanerestricties.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #1567

    Standaard

    Gekocht bij Amazon UK :


    7,09 Pond (= 7,82 Euro, Geen verzendkosten deze keer voor mij)

  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Valt zavvi.nl buiten de douanerestricties?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Alles binnen de EU valt automatisch buiten douanerestricties.
    Dat ligt iets genuanceerder.
    Zavvi.nl is van thehutgroup en die verzenden normaal gesproken vanaf de Kanaaleilanden en die vallen niet binnen de EU wegens afwijkende BTW wetgeving.
    Nu is het wel zo dat zij artikelen boven de 15 pond vanuit Engeland zelf sturen, al hebben ze wel een disclaimer in hun voorwaarden betreffende douanekosten. Ik heb wel begrepen van anderen dat als je extra kosten krijgt en je neemt contact met ze op dat je die terugkrijgt.
    Zelf heb ik iig 1 keer een box bij ze besteld en die werd idd vanuit Engeland verstuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1569

    Standaard

    @coen

    DIe eastbound and down waar en hoe duur?

    Dank je

  20. #1570

    Standaard

    Bij deepdiscount.com



    $15,99 + $12,80

    Verzenden $7,97
    En nog 2,5% cashback via ebates.com(referral link)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1571
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij deepdiscount.com



    $15,99
    Bedankt voor de tip Pepijn, mijn bestelling bij amazon.com maar geannuleerd en nu bij deepdiscount, scheelt geen hele zakken geld maar alle beetjes helpen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip Pepijn, mijn bestelling bij amazon.com maar geannuleerd en nu bij deepdiscount, scheelt geen hele zakken geld maar alle beetjes helpen
    Zo is dat Stef en ook nog eens snel geleverd, althans de laatste tijd bij mij tussen de 6 a 10 dagen(dus niet werkdagen..)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat ligt iets genuanceerder.
    Zavvi.nl is van thehutgroup en die verzenden normaal gesproken vanaf de Kanaaleilanden en die vallen niet binnen de EU wegens afwijkende BTW wetgeving.
    Nu is het wel zo dat zij artikelen boven de 15 pond vanuit Engeland zelf sturen, al hebben ze wel een disclaimer in hun voorwaarden betreffende douanekosten. Ik heb wel begrepen van anderen dat als je extra kosten krijgt en je neemt contact met ze op dat je die terugkrijgt.
    Zelf heb ik iig 1 keer een box bij ze besteld en die werd idd vanuit Engeland verstuurd.
    OK, maar tegelijkertijd verandert het vrij weinig aan wat ik zei en blijft het volgens mij vrij simpel: als je iets bestelt binnen de EU (en dus in ponden of euro's afrekent) heb je volgens mij per definitie nooit last van douane. Immers, wat dergelijke bedrijven zelf doen om kosten te drukken is hun verantwoordelijkheid en kunnen ze moeilijk op de klant verhalen. Doen ze dat wel dan snijden ze zichzelf in de vingers en dat is niet iets wat webshops graag doen volgens mij. In de meer dan 10 jaar dat ik dingen via internet bestel heb ik nog nooit problemen gehad met bestellingen van binnen de EU, dat zegt voldoende lijkt me. Het is niet voor niets dat ze bij Zavvi blijkbaar een soort regeling hebben dat je die kosten terug kunt krijgen - het zijn kosten die ze dan zelf veroorzaken.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1574

    Standaard

    ^^Bij play.com of base.com/dvd.co.uk/blahdvd.com kun je zeker wel die kosten krijgen en als je niet in de gaten hebt dat wowhd.nl, het voormalige cdwow.nl vanuit Hong Kong opereert(ik weet dat je EU aangeeft) ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1575

    Standaard

    Besteld:

    War of the Arrows (Blu-ray + DVD) (Steelbook) (First Press Limited Edition) (Korea Version)



    Sunny (2011) (Blu-ray + DVD) (First Press Limited Edition) (Korea Version)

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 63 van 100 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •