Pagina 54 van 100 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard


    Gekregen van de zus!


  2. #1327

    Standaard

    Bij vend besteld zookeeper voor 11,33 euro
    frozen planet voor 25
    Die nieuwe nederlandse dansfilm waar ik effe de naam niet van weet ook voor 11,33 euro

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Die nieuwe nederlandse dansfilm waar ik effe de naam niet van weet ook voor 11,33 euro
    Bedoel je deze? :


  4. #1329

    Standaard

    Ja was te lui om te zoeken en het fototje in mn mail was te klein.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ja was te lui om te zoeken en het fototje in mn mail was te klein.
    Nu hebben we tenminste een foto he.

    Maar als ik vragen mag, staat er bij jou bestelling ook zo'n late aflevertijd op bij je bestelling?.

    Ik heb dan die WOII Box besteld, op de site staat 1-4 dagen, maar in de bevestigingsmail staat dat mijn bestelling donderdag middag 12 April pas wordt geleverd.

    Vind ik erg lang duren voor ik mijn box krijg.

    Zowiezo vind ik het een schande dat ze 3,95 euro vragen voor verzendkosten, maar dat effe terzijde.

  6. #1331

    Standaard

    Ach, ik heb nog geen documentaires in mijn blu-ray collectie, dus dit is een goed en mooi begin.
    Ik ben nog langer geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog dan in films. Sterker nog; het films verzamelen begon eigenlijk door mijn interesse in WO2. Ik moest gewoon zo snel en zoveel mogelijk oorlogsfilms op DVD zien te kopen, omdat ik bang was dat ze anders niet meer uitgebracht zouden worden en ik ze nooit zou kunnen zien . Mijn 1e DVD was dan ook 'The Battle of the Bulge', gekocht in februari 2007. Ik verzamel nu dus meer dan 5 jaar. Wel besteed ik nu meer tijd & aandacht aan films/series dan aan de Tweede Wereldoorlog.

    Ik heb planken vol WW2 documentaires op DVD, maar dit zijn dus mijn eerste blu-ray documentaires.
    Ben benieuwd .

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nu hebben we tenminste een foto he.

    Maar als ik vragen mag, staat er bij jou bestelling ook zo'n late aflevertijd op bij je bestelling?.

    Ik heb dan die WOII Box besteld, op de site staat 1-4 dagen, maar in de bevestigingsmail staat dat mijn bestelling donderdag middag 12 April pas wordt geleverd.

    Vind ik erg lang duren voor ik mijn box krijg.

    Zowiezo vind ik het een schande dat ze 3,95 euro vragen voor verzendkosten, maar dat effe terzijde.

    Ja bij mij staat er ook 12 april.

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ja bij mij staat er ook 12 april.
    Duurt een beetje erg lang voor ze bezorgen, vind je ook niet? en dan die kosten 3,95
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-03-2012 om 00:45

  9. #1334

    Standaard

    Ik haal de box gewoon op bij V&D zelf en bij mij staat er geen 12 april, gewoon 1-4 dagen levertijd en geen verzendkosten.

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Duurt een beetje erg lang voor ze bezorgen, vind je ook niet? en dan die kosten 3,95

    Bij mij zijn 1 film en frozen planet al verzonden, dus gaat toch redelijk snel

  11. #1336

    Standaard

    Vandaag gekocht bij FRS
    - Real Steel : 17,90 EUR
    - Dexter Seizoen 5 : 19,99 EUR
    - Killer Elite : 17,99 EUR

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vandaag gekocht bij FRS
    - Dexter Seizoen 5 : 19,99 EUR
    De blu ray?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De blu ray?
    Zal waarschijnlijk fout geprijsd zijn want op de site zie ik er alleen 1 staan van 44,99 en 1 van 65,50 Euro.

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De blu ray?
    Nee gewoon de dvd. Jammer genoeg is enkel seizoen 5 op Blu Ray verkrijgbaar maar had al de eerste seizoenen op dvd dus dan staat deze ook netjes naast de rest. Dexter is normaal geprijsd aan 24,99 maar vond hem vandaag voor 19,99 EUR.

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee gewoon de dvd. Jammer genoeg is enkel seizoen 5 op Blu Ray verkrijgbaar maar had al de eerste seizoenen op dvd dus dan staat deze ook netjes naast de rest. Dexter is normaal geprijsd aan 24,99 maar vond hem vandaag voor 19,99 EUR.
    voor DVD is er een ander gekocht Topic trouwens , maar wil je Dexter hebben op BD alle seizoenen : https://www.planetaxel.com/list?sear...&orderby=point

  16. #1341

  17. #1342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    voor DVD is er een ander gekocht Topic trouwens , maar wil je Dexter hebben op BD alle seizoenen : https://www.planetaxel.com/list?sear...&orderby=point
    Opgelet: allemaal regio A! (Behalve disc 1 en 2 van seizoen 2)

    Heb ze alle 5 zelf


  18. #1343

    Standaard




    Voor € 27,91 bij Wehkamp, snel bestellen voor de liefhebbers! (Vanaf 2 titels wordt elke titel afgeprijsd in je winkelmand, dus je kunt er ook 3 bestellen)

  19. #1344

    Standaard

    Inclusief vezenden voor € 20,82:

    The Lion King
    Cars 2
    Monsters & Co

    Bedankt voor de tip!
    The future is Blu

  20. #1345

    Standaard

    Wat een suppppeeeerrrrr tip



    En dat voor maar 41.89 euro incl verzenden, dat is nog geen 7 euro p/s

    Je totale korting
    (verrekend in totaalprijs) 82.-
    HDTV: Samsung UE40D6200 (LED-3D)
    Receiver: Yamaha RX-V671
    Blu-ray speler: Yamaha BD-B671
    Speakers: Harman/Kardon HKTS16 5.1
    Console: PS3 320 GB

  21. #1346

    Standaard Wehkamp

    Voor € 27,91 bij Wehkamp, snel bestellen voor de liefhebbers! (Vanaf 2 titels wordt elke titel afgeprijsd in je winkelmand, dus je kunt er ook 3 bestellen)

    Inclusief vezenden voor € 20,82:

    The Lion King
    Cars 2
    Monsters & Co

    Bedankt voor de tip!

    Wat een suppppeeeerrrrr tip



    En dat voor maar 41.89 euro incl verzenden, dat is nog geen 7 euro p/s

    Je totale korting
    (verrekend in totaalprijs) 82.-


    En nou maar hopen dat ze ook leveren voor die prijs.

  22. #1347

    Standaard

    Klopt dit, dat Wehkamp enkel werkt voor Nederland? Ik woon in Belgie en kan me er niet registreren. Dit zou zeer jammer zijn, vermits dit een zeer mooie actie is.
    Laatst aangepast door dentom : 20-03-2012 om 07:14

  23. #1348

    Standaard

    Het is jammer, ik heb alleen Bambi 2 nog niet... Kan iemand die niet voor mij aanschaffen in deze actie dat we het onderling regelen?

  24. #1349

    Standaard

    hee mooi bedankt voor de tip.

  25. #1350
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dentom Bekijk bericht
    Klopt dit, dat Wehkamp enkel werkt voor Nederland? Ik woon in Belgie en kan me er niet registreren. Dit zou zeer jammer zijn, vermits dit een zeer mooie actie is.
    Inderdaad alleen Nederland.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 54 van 100 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •