Pagina 34 van 100 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 2482 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard


    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Echt veel te duur is een belachelijke generalisatie die bovendien totaal niet op feiten gebaseerd is. Bijvoorbeeld de blu-ray van 'Love Story' kost op Axel $15.93, waar dan nog 3 dollar verzendkosten bijkomt, zodat je op ongeveer $19 komt, terwijl dezelfde BD op Amazon $20.99 is, waar dan nog verzendkosten bij komen. De Kino van A Star is Born is bijvoorbeeld eveneens goedkoper op Axel dan op Amazon.

    Aangezien ik altijd maar 1 grote bestelling per maand plaats bij Axel, hoef ik maar eenmalig die 5 dollar aan extra kosten te betalen, wat op een bestelling van 10 of meer titels dus volledig verwaarloosbaar is. En daarnaast spaar ik bij Axel ook nog - misschien niet zo veel, maar iets is nog altijd meer dan niets. En daarbij komt ook nog het zeer vroege verzenden en het complete gebrek aan douane.

    Ik zeg echt niet wat iedere titel goedkoper is op Axel, maar dat geldt sowieso voor iedere (web)winkel en vooral oudere titels blijven op Axel vaak veel duurder dan bij Amazon, waar je veel scherpere aanbiedingen hebt. Maar om te claimen dat Axel veel te duur is, is echt nonsens, zeker voor pre-orders.
    Ik snap niet dat je aangeeft dat dat niet op feiten is gebaseerd, zeker niet door jou.

    Love Story is bij deepdiscount.com $15,19 en ook bij hen geldt dat als je pre-orders van verschillende data combineert ze apart verzenden en is het verzenden bij hen slechts $1,99 want de $3,99 is dan verwaarloosbaar. Via ebates krijg je ook nog eens 3,5% cashback.

    A Star is Born is idd het goedkoopst als je een megabestelling plaatst, maar dan betaal je dan niet voor een paar andere titels te veel??
    Bij imporcds.com kom je iig op $16,03 + $6,99 uit en bij planetaxel op $18,59 + $6,98
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je aangeeft dat dat niet op feiten is gebaseerd, zeker niet door jou.

    Love Story is bij deepdiscount.com $15,19 en ook bij hen geldt dat als je pre-orders van verschillende data combineert ze apart verzenden en is het verzenden bij hen slechts $1,99 want de $3,99 is dan verwaarloosbaar. Via ebates krijg je ook nog eens 3,5% cashback.

    A Star is Born is idd het goedkoopst als je een megabestelling plaatst, maar dan betaal je dan niet voor een paar andere titels te veel??
    Bij imporcds.com kom je iig op $16,03 + $6,99 uit en bij planetaxel op $18,59 + $6,98
    Ten eerste, het verschil tussen Deepdiscount en Axel als het gaat om 'Love Story' is praktisch nihil, dus hoe je er bij komt dat Axel 'veel te duur' is, is me een raadsel. Nergens kun je dit namelijk met feiten onderbouwen.

    Daarnaast heb ik reeds gezegd dat je praktisch iedere titel wel voor een paar centen goedkoper kunt vinden bij een andere shop, maar dan zou ik dus voor iedere titel die ik bestel alle webshops af moeten, om op het eind van de rekening misschien vier dollar winst te hebben. Nu is het financieel misschien vreselijk onverantwoord van me, maar ik heb geen zin om al die moeite te doen voor die vier dollar. Bij Axel bestel ik iedere maand binnen een paar minuten alle pre-orders bij elkaar en dan ben ik er klaar mee.

    Daarnaast hoef ik dus ook verder helemaal geen rekening te houden met verschillende data voor pre-orders, want als ik al mijn Rollin blu-rays (5 stuks die allemaal op dezelfde dag uitkomen) nog allemaal met andere titels moet bestellen om op die manier te voorkomen dat ik onder de 22 euro uitkom (wat al praktisch onmogelijk is met twee titels), dan ben ik een uur kwijt aan puzzelen. En om uiteindelijk misschien (wat zelfs dat is niet eens zeker) vier of vijf dollar goedkoper uit te zijn? Sorry hoor, maar op straat buk ik niet eens als ik twee euro zie liggen.

    Dus ik herhaal: je claim dat Axel 'veel te duur' is, is niet gebaseerd op feiten, want als het al duurder zou zijn (en bij pre-orders betwijfel ik dat ten zeerste), dan spreken we over een zeer miniem verschil. En ik betaal dat minieme verschil graag voor alle voordelen die Axel dus wel degelijk biedt: gemak, snelle levering en vrijwaarde van douanekosten (plus ik spaar voor een gratis blu-ray). Tegen al mijn voordelen zet jij uiteindelijk bitter weinig nadelen.

    Mijn vorige maand order bij Axel was relatief klein:

    Blu-ray/To Catch A Thief 1 X 16.38 = 16.38
    Shipping 2.99
    Blu-ray/Scarlet Street (1945) 1 X 19.69 = 19.69
    Shipping 2.99
    Blu-ray/Rock-A-Bye Baby (1958) 1 X 19.69 = 19.69
    Shipping 2.99
    Blu-ray/Geisha Boy (1958) 1 X 19.69 = 19.69
    Shipping 2.99
    Blu-ray/Apartment 1 X 19.11 = 19.11
    Shipping 2.99
    Light In The Piazza 1 X 22.49 = 22.49
    Shipping 2.99
    Handling, routing (and customs*) USD 3.99

    Total: USD 138.99

    Op Amazon wordt 'The Apartment' niet verkocht (zonder die wordt het in totaal 117 dollar) en als ik bij Amazon die bestelling plaats ben ik 122 dollar kwijt, wat dus zelfs duurder is dan bij Axel. Plus dat ik die order minstens in twee delen moet plaatsen, omdat Geisha Boy en Rock-a-Bye Baby op dezelfde dag uitkomen. Met andere woorden, Axel is zelfs goedkoper. Bij Deepdiscount (verkopen The Apartment ook niet) komt de order in totaal op 110.17, dus dat is 7 dollar goedkoper dan Axel, maar die moet ik in twee splitsen, zodat ik 65.25+48.91=114.16 dollar kwijt ben. Dus:

    Planetaxel: $117
    Amazon: $122
    Deepdiscount: $114

    Dus voor drie schamele dollars meer heb ik de films al in huis nog voordat ze officieel uitkomen en heb ik sowieso geen gezeur met douanebemoeienis. En vorige maand met mijn Rollins was ik bij Deepdiscount zelfs nog duurder uit geweest omdat ik minstens vijf bestellingen had moeten plaatsen.

    Dus hoe kun je blijven claimen dat Axel 'veel te duur' is?
    Laatst aangepast door Brakhage : 31-01-2012 om 11:48
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #829

    Standaard

    Ok, dan moet ik mezelf corrigeren als het over pre-orders gaat met meer dan 1 titel per releasedatum, dan is planetaxel helemaal niet duur, maar niet de goedkoopste.
    Ik had dus niet alle feiten op een rijtje en je hebt dus gelijk.

    Kleine toevoeging van mijn kant.
    Ik heb wel alle tijd om het uit te zoeken, omdat er veel momenten van de dag niets te doen is op mijn werk of slechts kortstondig. Tevens bestel ik maar zeer weinig pre-orders en ik bestel op een andere manier bij amazon om de prijs te drukken. Daar voeg ik pre-orders toe die ik later weer cancel, dan is dat basisbedrag namelijk ook te verwaarlozen en kan ik de aanbiedingen makkelijker aanschaffen zonder me zorgen te maken over de 22 euro.
    Eigenlijk plaats ik ook nooit grote orders en doe ik bijna niet aan pre-orders omdat de prijzen van veel titels spectaculair snel zakken, overigens geldt dit veel minder voor veel titels die Brakhage aanschaft(Criterion, Kino e.d.).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Kleine toevoeging van mijn kant.
    Ik heb wel alle tijd om het uit te zoeken, omdat er veel momenten van de dag niets te doen is op mijn werk of slechts kortstondig.
    Doe mij zo'n baan...

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Doe mij zo'n baan...
    Is ook niet alles hoor Martin, maar soms wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ok, dan moet ik mezelf corrigeren als het over pre-orders gaat met meer dan 1 titel per releasedatum, dan is planetaxel helemaal niet duur, maar niet de goedkoopste.
    Ik had dus niet alle feiten op een rijtje en je hebt dus gelijk.

    Kleine toevoeging van mijn kant.
    Ik heb wel alle tijd om het uit te zoeken, omdat er veel momenten van de dag niets te doen is op mijn werk of slechts kortstondig. Tevens bestel ik maar zeer weinig pre-orders en ik bestel op een andere manier bij amazon om de prijs te drukken. Daar voeg ik pre-orders toe die ik later weer cancel, dan is dat basisbedrag namelijk ook te verwaarlozen en kan ik de aanbiedingen makkelijker aanschaffen zonder me zorgen te maken over de 22 euro.
    Eigenlijk plaats ik ook nooit grote orders en doe ik bijna niet aan pre-orders omdat de prijzen van veel titels spectaculair snel zakken, overigens geldt dit veel minder voor veel titels die Brakhage aanschaft(Criterion, Kino e.d.).
    denk dat de meeste mensen dit doen, heb zelf nog nooit een 1 order van >$100 gedaan bij een USA toko en heb toch al ruim 7400 titels, en inderdaad als je specifieke titels die alleen in de USA worden uitgegeven en deze ook direct wilt hebben dan is planet axel beste keuze vnl vanwege geen kans op extra toeslagen

    voordeel van Amazon.com is de regelmatige aanbiedingen die ze hebben, vaak voor korte duur (maar deze site is hiervoor heel handig) dus je moet er vaak wel snel bij zijn

    b.v. net 3 titels besteld (Cold Mountain, Enter The Void en Serendipity) besteld bij Amazon voor totaal $28.97 + $11.46 shipping, dus in principe geen extra toeslagen; bij Planet ben ik bijna $60 kwijt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht


    Eigenlijk ging ik voor 'A Single Man', 'Fantastic Mr. Fox', 'Helaasheid Der Dingen' en 'Das Weisse band', maar FRS had dit in geen enkel van de drie dichtsbijzijnde fillialen op voorraad. En bij bestellingen waren m'n bonnen niet geldig.
    Zijn die bonnen dan ook geldig voor de actie 2 voor 20?

  9. #834

    Standaard

    Nog wat laatste solden op de kop getikt in SATURN, voor 5 euro per stuk:



    Los van de solden ook nog deze:



    Dan op Amazon.co.uk ook nog wat inkopen gedaan:

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #835

    Standaard

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #836

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:


    11,99 Euro

  12. #837

    Standaard

    Bij Bol voor 12 euro (met 10 euro betalen 20 euro halen aktie)


    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #838

    Standaard

    amazon.de 3 voor 21

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #839

    Standaard

    Vandaag binnen, gekocht op het forum voor €6,- per stuk:
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  15. #840

    Standaard

    Bij Thehut Captain America besteld, maar de prijs is intussen daar weer de hoogte ingegaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #841

    Standaard

    3 voor 21 Amazon.de:

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #842

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:



    Doctor Zhivago (1965)
    Prijs: $ 9.49
    Digibook-uitgave (40 pagina's), 3 discs, incl. CD
    Regiovrij, incl. NL-ondertitels



    Amadeus (1984)
    Prijs: $ 7.99
    Digibook-uitgave (36 pagina's), 2 discs, incl. CD
    Regiovrij, NL-ondertitels
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-02-2012 om 18:29

  18. #843

  19. #844

    Standaard

    Mooie prijs om eens te dubbeldippen



    €10,99 bij play.com + quidco

  20. #845

    Standaard

    Bij Amazon.de uit de 3 voor EUR 21

    1. Vera Cruz
    2. The Long Riders
    3. The Misfits

    Nooit geweten overigens dat MGM titels uit Duitsland ook in van die dikkere UK Amaray doosjes zitten....

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Bij Amazon.de uit de 3 voor EUR 21

    1. Vera Cruz
    2. The Long Riders
    3. The Misfits

    Nooit geweten overigens dat MGM titels uit Duitsland ook in van die dikkere UK Amaray doosjes zitten....
    Niet allemaal, Blue Velvet iig niet, die krijg ik net binnen. Hair en Midnight Cowboy dan weer wel en volgens mij ook de 2 James Bond die bijna nergens anders zijn uitgekomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #847

    Standaard

    Vandaag binnengekomen:

    I Love My Sci-Fi

  23. #848

    Standaard

    Saturn.

    Black Swan. €12,99 [alleen de BD dus niet die BD-DVD combo]



    King's Speech. €9,99

  24. #849

    Standaard



    Op eBay voor €27,00 inclusief verzendkosten kunnen bemachtigen.
    Nieuw en in seal .

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Zijn die bonnen dan ook geldig voor de actie 2 voor 20?
    Omdat ik iemand ken die een filiaal runt, kan er wel eens iets geforceerd worden. Maar in principe zijn ze niet geldig op 2=20 titels. Je kan er wel voor kiezen om die actie te laten vallen. Ik had de 40€-10€ bonnen. Dus, stel bv. dat ik twee artikels koop (geen actieprijs) die samen op 20 € komen en ik neem dan twee titels uit de 2=20, zou die niet gelden. Dan kan ik ervoor kiezen om die 2 actie-titels aan de volle prijs te laten rekenen (13 € per stuk) en dan mijn bon te laten gelden. Dan heb ik nog steeds 4 € korting.

Pagina 34 van 100 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •