Pagina 28 van 100 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 2482 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Eindelijk toegevoegd aan collectie voor 29,99 bij duitse MM (zonder blauwe 16 sticker), incl. 1925 versie + 2 boekwerkjes:

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #677

    Standaard

    Net Moneyball binnen. Een speciale Walmart-exclusive 3-disc versie. Long live eBay
    Op de exclusieve bonus dvd staat een talkshow interview van 45 min. met de acteurs, en de personen die zij gespeeld hebben.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #678
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Voor 9,95 bij zavvi.nl:


  4. #679

  5. #680

    Standaard

    Bij zavvi.com, levering in UK:



    Voor £10,40 zitten in de 2 voor £12 en met BEST10(EDIT: moet BEST2011 zijn) nog 10% korting
    Laatst aangepast door peptalk : 19-01-2012 om 13:56 Reden: (EDIT: moet BEST2011 zijn) toegevoegd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij zavvi.com, levering in UK:



    Voor £10,40 zitten in de 2 voor £12 en met BEST10 nog 10% korting
    code werkt bij mij niet ? balen, had een mooi aantal titels in m'n mandje...

    on topic: na tip hier ook Moneyball Wall Mart exclusive gewonnen op Ebay ($22 inclusief verzenden)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    code werkt bij mij niet ? balen, had een mooi aantal titels in m'n mandje...

    on topic: na tip hier ook Moneyball Wall Mart exclusive gewonnen op Ebay ($22 inclusief verzenden)
    Die BEST10(EDIT: moet BEST2011 zijn) geldt maar voor een bepaald aantal titels, dus dat zal het wel zijn.

    Hele mooi prijs voor een Moneyball exclusive.
    Laatst aangepast door peptalk : 19-01-2012 om 13:55 Reden: (EDIT: moet BEST2011 zijn) toegevoegd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #683

    Standaard

    Had deze voor 12,45 pond bij zavvi.com staan, maar nu bij eureka zelf besteld voor 10,99 pond inclusief

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    code werkt bij mij niet ? balen, had een mooi aantal titels in m'n mandje...
    Sory Peter, code moet BEST2011 zijn

    Bij zavvi.nl zij veel van deze titels 2 voor 14 inclusief verzenden, dus misschien kun je via die route nog wat doen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Sory Peter, code moet BEST2011 zijn

    Bij zavvi.nl zij veel van deze titels 2 voor 14 inclusief verzenden, dus misschien kun je via die route nog wat doen
    thanks, dacht al zoiets; code blijkt niet op elk item uit de lijst te werken, heel vaag: op UK forum klagen ze hier ook over, heb Zavvi gemailed hierover, kijken of ze er wat aan gaan doen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #686

    Standaard

    zavvi.nl



    2 voor 14 euro en 3,5% cashback via cashbackkorting.nl(referal link)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #687

    Standaard




    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #688

    Standaard

    Besteld bij Amazon US:



    All About Eve - 60th Anniversary Limited Edition (1950) (DigiBook)
    ($ 17,99, regiovrij, NL-ondertitels)

    Besteld bij Planet Axel:



    The Maltese Falcon (1941)
    (€ 10,99, regiovrij, geen NL-ondertitels)



    Barry Lyndon (1975)
    (€ 11,30, regiovrij, NL-ondertitels)

  14. #689

    Standaard

    Vandaag ontvangen van PlanetAxel (allebei alleen regio A gecodeerd):


  15. #690

    Standaard

    besteld bij zavvi, 2 voor 14,- euro:



    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #691

  17. #692

    Standaard

    Nog wat cheapies, voor €3,99 MM Schoten:


    En voor 9 cent minder:

    (wel een andere versie, de gewone, zonder al dat zwart)



  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht




    Waar heb je al dat moois gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?
    Mag ik jou daarvoor storen ?

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Waar heb je al dat moois gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?
    Mag ik jou daarvoor storen ?
    2e keer in een paar dagen tijd. Ik weet het ouwe koeien, maar misschien toch gewoon net zo makkelijk om even te vermelden waar je het gekocht hebt Maikel, kleine moeite immers! (Overigens een boodschap van Algemeen Nut)

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Waar heb je al dat moois gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?
    Mag ik jou daarvoor storen ?
    Bovenste twee $79,10 bij Screen Archives Entertainment, de rest $138.99 bij planet axel, maar daar gaat dan weer $25.99 van af voor Light in the Piazza DVD, die ik hier niet mag posten omdat het een DVD is. Dus wat ik in totaal voor de blu-rays betaald heb is nogal een lastige rekensom voor me. Ook nog besteld:





    Samen $35,44 bij Amazon.com, waarvan $19.98 voor Kitten With a Whip en $6.49 voor Tailor of Panama. Ik weet dat de ene een DVD is, maar ik kan de order niet uit elkaar halen omdat ik niet weet hoeveel verzendkosten ik betaald heb voor welk item aangezien Amazon niet vermeldt wat het eerste en wat het tweede item in de bestelling is.

    Om eerlijk te zijn vind ik dit extreem veel moeite, Jordy.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #696

    Standaard

    Toch bedankt voor de moeite.

  22. #697

    Standaard

    Volgens mij koopt Brakhage bijna altijd voor standaardprijzen, dus heb ik een mooi voorstel: Post alleen de prijs en winkel er bij als je een mooie aanbieding hebt gekocht

    bij bn.com in de 3=2 actie



    $22,49 + $21,29 + $21,28

    $10,49 verzendkosten
    $4,50 korting van 20% op het duurste artikel U7K4X3B (er is ook een 10% voor alles L7H4L9X)

    Totaal $49,74
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #698

    Standaard

    En nog een keer bn.com 3=2(kan maar 1 keer per bestelling, vandaar 2 bestellingen):



    Wel een beetje veel Robin Williams, lijk wel een fan...

    $17.99 + $17.04 + $17.04

    Verzenden: $10.46

    10% korting: $3,51 met L7H4L9X

    Totaal: $41.98

    Bij deze en de vorige bestelling ook nog 4% cashback via ebates.com(referal link)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij koopt Brakhage bijna altijd voor standaardprijzen, dus heb ik een mooi voorstel: Post alleen de prijs en winkel er bij als je een mooie aanbieding hebt gekocht
    Lijkt me een meer dan uitstekend idee
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij koopt Brakhage bijna altijd voor standaardprijzen, dus heb ik een mooi voorstel: Post alleen de prijs en winkel er bij als je een mooie aanbieding hebt gekocht
    Het vermelden van enkel de winkel is dan ook al voldoende, dan kunnen de mensen zelf op zoektocht gaan bij desbetreffende shop.

Pagina 28 van 100 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •