Pagina 26 van 100 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 2482 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard



    Bol.com €21.99 incl verzenden (met kortingscode gratis verzenden)
    Opvolger van mijn verkochte HD DVD box

  2. #627

    Standaard

    Transformers omgeruild voor:


  3. #628

    Standaard

    Final Destination 5

    Ondanks dat ik hem vond tegenvallen toch maar gehaald, staat mooi bij de andere 4 delen...

    Ik heb dat wel vaker dat ik een bepaald deel uit een filmserie eigenlijk niks aan vind maar voor de compleetheid dan toch wel maar aanschaf...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #629

  5. #630

    Standaard

    Met de code `BEST2011` krijg je nog wat korting (10%) op Outrage Corneel. Dit werkt op meerder items uit de nieuwe Zavvi mail o.a Source Code, submarine en Quatermass and the Pit.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Terminator Bekijk bericht
    Bol.com €21.99 incl verzenden (met kortingscode gratis verzenden)
    Opvolger van mijn verkochte HD DVD box
    Was is die code?

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Met de code `BEST2011` krijg je nog wat korting (10%) op Outrage Corneel. Dit werkt op meerder items uit de nieuwe Zavvi mail o.a Source Code, submarine en Quatermass and the Pit.
    Hoe wist je dat ik ze bij Zavvi had besteld? Ik heb de code INTER gebruikt, aangezien je maar 1 kortingscode per bestelling kan gebruiken. Daar kreeg ik iets meer korting mee. Toch bedankt voor het melden.

  8. #633

    Standaard



    Livingsocial bon (20 euro voor 10 euro) en gratis verzendkosten coupon: € 4,99 nog te betalen bij Bol.com

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Livingsocial bon (20 euro voor 10 euro) en gratis verzendkosten coupon: € 4,99 nog te betalen bij Bol.com
    Is het een algemene kortingscode, en zo ja, kun je die hier posten? Bedankt!

  10. #635

    Standaard

    Nee, het is een persoonlijke mail helaas.

  11. #636

  12. #637
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij play.com voor € 8,49



    Chico & Rita (2010)
    [Trailer]
    Nog niet volledig gezien, maar de beeldkwaliteit is wel subliem

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Nog niet volledig gezien, maar de beeldkwaliteit is wel subliem
    Helemaal mee eens, heb deze al een tijdje in bezit en gezien, is weer eens wat anders dan de animatie van de grote studio's.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Hoe wist je dat ik ze bij Zavvi had besteld? Ik heb de code INTER gebruikt, aangezien je maar 1 kortingscode per bestelling kan gebruiken. Daar kreeg ik iets meer korting mee. Toch bedankt voor het melden.
    omdat:

    - Je besteld vaker bij zavvi.com
    - Zavvi mail met die acties was net verstuurt
    - de titels die je gekocht hebt zijn daar het goedkoopst.

  15. #640
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard








    Transformers 3 3D bij amazon.com, Drive steelbook bij HMV, American Beauty bij amazon.co.uk en de rest bij amazon.fr (actie 12 kopen, €90 korting). Chucky en Fragments enkel gekocht om aan 12 te geraken en aangezien ze goedkoper waren dan €10 heb ik zelfs nog een kleine euro winst gemaakt door ze er bij te nemen

  16. #641
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij amazon.com voor 9,99$ per stuk

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #642

  18. #643
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    bij jpc.de




    12,99 + 12,99 + 9,99 € - 6 € ADAC korting en gratis verzenden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    bij jpc.de


    Weet niet of je het gezien hebt, maar deze zit ook in 3 voor 21 actie op amazon.de.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Weet niet of je het gezien hebt, maar deze zit ook in 3 voor 21 actie op amazon.de.
    De Amerikaanse versie van Vanishing Point bevat zowel de 99 min als de 106 min versie van de film, terwijl de Europese versies maar 1 cut hebben. Dat meen ik althans ooit gehoord te hebben.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie van Vanishing Point bevat zowel de 99 min als de 106 min versie van de film, terwijl de Europese versies maar 1 cut hebben. Dat meen ik althans ooit gehoord te hebben.
    Jup de duitse uitgave heeft alleen maar de 99 min versiem, waar de Amerikaanse versie beide versie heeft. Helaas lees ik dat wel te laat ,want ik heb de duitse versie al in huis..

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Jup de duitse uitgave heeft alleen maar de 99 min versiem, waar de Amerikaanse versie beide versie heeft. Helaas lees ik dat wel te laat ,want ik heb de duitse versie al in huis..
    Hier was ik ook pas achter gekomen toen ik de Nederlandse BD al had gekocht.
    helemaal idioot is het dat de 106 minuten versie de Europeese bioscoop versie is terwijl de 99 minuten versie de gecensureerde US bioscoop versie is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #648
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie van Vanishing Point bevat zowel de 99 min als de 106 min versie van de film, terwijl de Europese versies maar 1 cut hebben. Dat meen ik althans ooit gehoord te hebben.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Jup de duitse uitgave heeft alleen maar de 99 min versiem, waar de Amerikaanse versie beide versie heeft. Helaas lees ik dat wel te laat ,want ik heb de duitse versie al in huis..
    Had het niet gemerkt dat deze de kortere versie bevat. Maar geannuleerd bij jpc.de

    Bedankt om me hierop te wijzen Brakhage en Wieba
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #649

    Standaard

    -Hunt for Red october (staat nu tijdelijk voor 12,99 bij FRS ipv 19,50)
    -Lady and the Tramp (24,99)

    bij FRS.be voor net geen 40 euro.

  25. #650

    Standaard



    Colombiana (FRS)
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

Pagina 26 van 100 EersteEerste ... 162223242526272829303676 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •