Pagina 25 van 100 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 2482 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Je kan als Nederlander toch ook nog altijd gratis laten leveren door Amazon.fr in een Kiala punt in de buurt van de grens, of in centrum Antwerpen kan je een dag shoppen combineren.

  2. #602
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ontvangen van amazon.co.uk

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    Pre-order bij Amazon UK voor omgerekend net geen 109 euro (5 euro per film dus)
    Deze heb ik ook maar besteld als pre-order.

    Geen slechte prijs voor zoveel blu ray's .

    Tevens de Free Super Saver optie gekozen, zodat er ook geen bezorgkosten zijn.

    Ook mooi meegenomen dacht ik zo.

  4. #604

    Standaard



    Via marketplace seller op amazon.co.uk levering in UK £10,33
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, bestellen die handel. De Bond box kan nog serieus stijgen in prijs! Annuleren kan je altijd nog, zelfs na levering heb je nog 2 weken tijd om te retourneren.
    Retourneren kost je wel 7,50 euro als je geen goede reden hebt. Bv. geen NL subs terwijl Amazon die nooit heeft vermeld (maar wel op het forum op hun productpagina) is geen goede reden.

    Opgelet ook voor die Pondkoers, het is nu misschien 109 euro, maar over 9 maanden kan dat makkelijk 120 euro zijn, de Pond doet het de laatste tijd beter en beter tov de Euro.

    Enige manier om zeker te zijn van je euro kostprijs is afrekenen in Euro, het is dus een beetje gokken

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Retourneren kost je wel 7,50 euro als je geen goede reden hebt. Bv. geen NL subs terwijl Amazon die nooit heeft vermeld (maar wel op het forum op hun productpagina) is geen goede reden.

    Opgelet ook voor die Pondkoers, het is nu misschien 109 euro, maar over 9 maanden kan dat makkelijk 120 euro zijn, de Pond doet het de laatste tijd beter en beter tov de Euro.

    Enige manier om zeker te zijn van je euro kostprijs is afrekenen in Euro, het is dus een beetje gokken
    of je kan over 9 maanden gewoon weer in guldens betalen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Retourneren kost je wel 7,50 euro als je geen goede reden hebt. Bv. geen NL subs terwijl Amazon die nooit heeft vermeld (maar wel op het forum op hun productpagina) is geen goede reden.

    Opgelet ook voor die Pondkoers, het is nu misschien 109 euro, maar over 9 maanden kan dat makkelijk 120 euro zijn, de Pond doet het de laatste tijd beter en beter tov de Euro.

    Enige manier om zeker te zijn van je euro kostprijs is afrekenen in Euro, het is dus een beetje gokken

    Retourneren naar amazon is volgens mij nog altijd gratis. Als consument heb je recht om af te zien van je aankoop binnen de 2 weken. Dat is bij mijn weten altijd al zo geweest. En anders Testaankoop verwittigen...

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Als consument heb je recht om af te zien van je aankoop binnen de 2 weken. Dat is bij mijn weten altijd al zo geweest. En anders Testaankoop verwittigen...
    Is natuurlijk afhankelijk van de wetgeving v/h land waar de verkopende partij zich bevindt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #609

    Standaard

    Er is geen enkele wetgeving naar mijn weten die de verkoper verplicht om de verzendkosten te betalen omdat je afziet van je aankoop.

    De help pagina's zijn daarin duidelijk bij Amazon, als er geen fout is van hun kant (verkeerde specificaties, beschadiging) kost retourneren 7 pondvoor een retourlabel, dat van je credit Card gehouden worden.


    Returns from Belgium, Luxembourg, the Netherlands, Portugal, Poland and the Republic of Ireland

    You will have the option to use a pre-paid label or self-return the article:

    Pre-paid. Print the personalised label and take your parcel to your local post office. If the return isn't the result of an error on our part, return delivery costs will be deducted from your refund. The amount deducted from the refund will be GBP 7.00. If the return amount costs less than this amount, you will not be charged for the return.
    Self-return. Take the parcel to your local post office or other mailing service. You'll need to pay for return postage costs. If the return is the result of an error on our part, the return costs will be refunded to you.
    Laatst aangepast door kristofke : 12-01-2012 om 10:35

  10. #610

    Standaard

    Besteld:

    Al weer mijn derde bestelling van deze week en vierde van het jaar. Ik was nou net van plan de eerste maanden van het jaar niks te kopen.

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Er is geen enkele wetgeving naar mijn weten die de verkoper verplicht om de verzendkosten te betalen omdat je afziet van je aankoop.

    De help pagina's zijn daarin duidelijk bij Amazon, als er geen fout is van hun kant (verkeerde specificaties, beschadiging) kost retourneren 7 pondvoor een retourlabel, dat van je credit Card gehouden worden.

    Bizar. Ik had eens een retour gedaan om het simpele feit dat er geen slipcover meegeleverd was bij de BD. Heb geen enkele kost moeten betalen.

  12. #612

    Standaard

    Ah omdat er geen slipcover rond zat en dus een fout van Amazon...

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ah omdat er geen slipcover rond zat en dus een fout van Amazon...

    Ik weet het, ben veeleisend op dat gebied

  14. #614

    Standaard

    Vanaf nu weer graag ontopic heren!

  15. #615

    Standaard

    Even wat pre-orders bij zavvi.co.uk weggezet:







    De 1e voor 'slechts' 10,95 pond, die had ik bij amazon.com voor $27,99 staan... De rest voor 12,45 pond en met code INTER gratis verzenden boven de 35 pond.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #616

    Standaard



    zavvi.com

    16 Januari nieuwe aanbiedingen bij Eurekamet leuke pre-order prijzen ( volgens Kevin) Pep!

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    16 Januari nieuwe aanbiedingen bij Eurekamet leuke pre-order prijzen ( volgens Kevin) Pep!
    Dank je Wieba, dan is die order zo aangepast als ze nog niet verzonden zijn
    Ben ook aan het twijfelen even te wachten op een 10% kortingscode na de releasedatum, maar zavvi.com kan ook maar zo de prijs omhoog gooien van MoC's natuurlijk...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Net 1 dagje te vroeg met deze trouwens, al scheelt het maar 30 pence of zo.... Hoewel ik bij zavvi ook quidco had gekregen, dus nog een keer een pence of 30.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dank je Wieba, dan is die order zo aangepast als ze nog niet verzonden zijn
    Ben ook aan het twijfelen even te wachten op een 10% kortingscode na de releasedatum, maar zavvi.com kan ook maar zo de prijs omhoog gooien van MoC's natuurlijk...
    Heb net ook al 30min zitten zoeken op z`n code, maar kan hem ook nergens vinden. Eigenlijk wil ik niets meer bestellen bij zavvi zonder z`n ding, maar ja om de gave titels toch maar overtag gegaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net 1 dagje te vroeg met deze trouwens, al scheelt het maar 30 pence of zo.... Hoewel ik bij zavvi ook quidco had gekregen, dus nog een keer een pence of 30.
    ach je kunt niet alles hebben he. Lijkt me overigens wel een erg leuke film gezien het uitgangspunt. Heb je Went The Day Well? al op post zitten?

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ach je kunt niet alles hebben he. Lijkt me overigens wel een erg leuke film gezien het uitgangspunt. Heb je Went The Day Well? al op post zitten?
    Zo is dat. Lijkt me ook, die hele serie is tot nu toe goed.
    Nope, jij ook niet denk ik dan 13/01 staat hij gepland.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Even wat pre-orders bij zavvi.co.uk weggezet:







    De 1e voor 'slechts' 10,95 pond, die had ik bij amazon.com voor $27,99 staan... De rest voor 12,45 pond en met code INTER gratis verzenden boven de 35 pond.
    Waarom staat er bij All Quiet On The Western Front '100th Anniversary' ?
    Die film is nog lang geen 100 jaar oud.

    --
    Edit: wou hem ook pre-orderen en zag dat het om Universal de studio gaat .

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht


    Via marketplace seller op amazon.co.uk levering in UK £10,33
    Dit is een hele leuke film Pep, zal je niet tegenvallen!

  23. #623

    Standaard

    Besteld bij Free Record Shop (Online) :


    24,99 Euro

    Besteld bij Bol.com in de actie 2 voor 20 Euro :


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-01-2012 om 22:19

  24. #624

    Standaard

    Vandaag ontvangen, van Eureka zelf. 11 dagen voor de eigenlijke release. Nice!

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #625

    Standaard





    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 25 van 100 EersteEerste ... 152122232425262728293575 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •