Pagina 24 van 100 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 2482 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dat is bijna gratis! Kortingsbon of weer z'n actie van koop er 1 en krijg er 9 gratis
    Als je 12 titels koopt (uit een selectie) krijg je 90€ korting. Er waren wat titels gedaald naar 7,5 en 9,5€...


  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht


    Als Kuifje fan niet te missen. Jammer van die mottige vertaling. Ik doe het voor het beeldje.
    De andere Weta beeldjes reeds gezien Thomas? Best knap!

    http://www.collectiblez.nl/forums/sh...ghlight=Tintin
    http://www.collectiblez.nl/forums/sh...ghlight=Tintin
    http://www.collectiblez.nl/forums/sh...ghlight=Tintin

  3. #578

    Standaard

    James Bond - 50th anniversary Complete 22 collection via Amazon.co.uk voor net geen 90GBP gepre-ordered

  4. #579

    Standaard

    Ik had ze gisteren tegengekomen op de site van Weta. Het beeldje van Bobby dat mee in de Limited Edition zit wordt verkocht voor een 39,99$. Die andere beelden van Kuifje liggen rond de 200$... Je krijgt waar voor je geld, maar het blijft veel geld


  5. #580

    Standaard




    rond de 50 euro op amazon.fr

  6. #581
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Als je 12 titels koopt (uit een selectie) krijg je 90€ korting. Er waren wat titels gedaald naar 7,5 en 9,5€...
    Ah dacht dat deze aktie maar tot 8 januari liep ? Straks toch ook nog een keer neuzen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #582

    Standaard

    Idem de james bond box in pre gezet en de strupi box met hond.

    @wieba laat je dan naar belgie bezorgen?

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah dacht dat deze aktie maar tot 8 januari liep ? Straks toch ook nog een keer neuzen
    Gisteren waren er al een paar 10 euro, maar nu maken ze het dus echt te gek, loopt t/m 22 januari.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    In de pre-order gezet:



    Het duurt nog lang ja. Maar het kan toch geen kwaad .
    Ik heb een groot deel van de James Bond films nog nooit gezien, dus ik ben wel benieuwd .
    Heel verstandig, misschien wordt hij wel duurder en annuleren kan altijd nog.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Idem de james bond box in pre gezet en de strupi box met hond.

    @wieba laat je dan naar belgie bezorgen?
    Als jij een adres hebt die door kan sturen....

    pakketje versturen vanuit belgie naar NL kost alsnog z`n 15 euro....
    Laatst aangepast door Wieba : 11-01-2012 om 12:10

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    nee verzendkosten zitten in het bedrag ( 27 euro ofzo)
    Schandalig veel!


  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Schandalig veel!
    Ja wat doe je er aan. Debiele is ook nog naar ze voor een bestelling naar bv de US evenveel vragen...

  12. #587
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    35,33 € bij amazon.fr ( voor theregiment 2 + 10 gratis

    Vooral benieuwd naar Paris, blinde aankoop. Wel ooit een trailer gezien op een andere Franse BD en stond me wel aan.
    Zitten er wel tussen die hier net ook gepasseerd zijn, net zoals Thomas en Wieba snoep 'k er de goedkoopste uit

    Moesten er nog meer Franse films inzitten met Engelse ondertitels dan nam 'k deze ook nog mee.






    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #588
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ja wat doe je er aan. Debiele is ook nog naar ze voor een bestelling naar bv de US evenveel vragen...
    Vreemd. De Belgen zijn zeer gelukkig met amazon.fr, als amazon.nl daar ooit aan zal kunnen is maar de vraag ... ah we zien wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vreemd. De Belgen zijn zeer gelukkig met amazon.fr, als amazon.nl daar ooit aan zal kunnen is maar de vraag ... ah we zien wel.
    Logisch want je hebt leuke deals met gratis verzending, maar dit hebben wij weer met een amazon.de. Amazon.nl hoeft van mij niet zo, ik heb liever gratis verzending van amazon.co.uk en de.

  15. #590

    Standaard

    Net The Fighter en Despicable Me bij de plaatselijke FRS gekocht voor 20 euro.
    Ik had ook Taxi Driver in mijn handen, maar ze waren de disc kwijt!!! Dan maar 3e keus Despicable Me (met dvd met meer extra's).

    Af en toe schijnt dit dus voor te komen dat ze een dvd/blu-ray niet kunnen vinden (of dat het doosje weg is en de film zelf er wel is). Nu was ik aan de beurt.

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Logisch want je hebt leuke deals met gratis verzending, maar dit hebben wij weer met een amazon.de. Amazon.nl hoeft van mij niet zo, ik heb liever gratis verzending van amazon.co.uk en de.
    Amazon.de verzend ook gratis naar België bij bestellingen vanaf 20 €. Dus op dat gebied mogen we hier in België zeker niet klagen

  17. #592
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Behalve over het weliswaar kleine BTW verschil als je een bestelling gaat plaatsen bij amazon.co.uk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #593
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    James Bond 50the Anniversary BD boxset

    Ook maar even in de pre-order gezet, kan altijd nog annuleren
    +1 met hetzelfde gedachte in het achterhoofd houdend
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #594

    Standaard

    Paris is niet verkeerd Stef, zelfde regisseur als van L'auberge espagnole en Les poupées russes: Cédric Klapisch

    Ja die 1% is voor ons wel een extra toppertje
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #595

    Standaard





    2 voor 20. Topfilms
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #596

    Standaard

    Via een ruil:

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #597

    Standaard

    Gekocht bij Music Store :


    13,99 Euro (Eigenlijk 17,99 Euro maar omdat
    Music Store er mee stopt, hebben ze
    leegverkoop met 30% korting op alles)

  23. #598

    Standaard

    Weet iemand of the James Bond Box ned. subs heeft?

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tangerine dream Bekijk bericht
    Weet iemand of the James Bond Box ned. subs heeft?
    Komt pas uit 1 oktober, dus dat weet niemand nu hé.
    BD (1243) What i Watch

  25. #600

    Standaard

    Ik zou zeggen, bestellen die handel. De Bond box kan nog serieus stijgen in prijs! Annuleren kan je altijd nog, zelfs na levering heb je nog 2 weken tijd om te retourneren.

Pagina 24 van 100 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •