Pagina 21 van 100 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 2482 worden weergegeven.
  1. #501
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Komt er nog een 3D versie dan? xD
    Inderdaad, en de 3D versie zal ook extra's bevatten in tegenstelling tot deze editie. Voor zo'n dure blu-ray verwacht je sowieso al extra's maar ja, anders krijgen ze niet genoeg 3D blu-rays verkocht lijkt me (zie bijvoorbeeld ook Cars 2 en waarschijnlijk nog wel wat blockbuster titels). Ook een goede marketingtruc: we hebben al x aantal 3D blu-rays verkocht, terwijl er sowieso veel mensen zijn die enkel de 3D blu-ray kopen voor de extra's die aanwezig zijn (zoals ik).

    Ik vind de extra's van de Transformer films trouwens telkens heel interessant en erg uitgebreid!

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Inderdaad, en de 3D versie zal ook extra's bevatten in tegenstelling tot deze editie. Voor zo'n dure blu-ray verwacht je sowieso al extra's maar ja, anders krijgen ze niet genoeg 3D blu-rays verkocht lijkt me (zie bijvoorbeeld ook Cars 2 en waarschijnlijk nog wel wat blockbuster titels). Ook een goede marketingtruc: we hebben al x aantal 3D blu-rays verkocht, terwijl er sowieso veel mensen zijn die enkel de 3D blu-ray kopen voor de extra's die aanwezig zijn (zoals ik).

    Ik vind de extra's van de Transformer films trouwens telkens heel interessant en erg uitgebreid!
    Niet met de 2D Transformers heeft maar 1 Disc deze keer op blu-ray voorheen waren er altijd 2 disc

  3. #503

  4. #504

    Standaard

    Zonet gekocht in MM Maastricht:

    (3D BD + 2D BD + DVD in steelcase)
    (BD + DVD in steelcase)

    De 3 bovenstaande samen voor 39,97 € (3 halen 2 betalen actie)



    Deze 3 samen voor 23,98 € (3 halen 2 betalen actie)

  5. #505

    Standaard

    Is de steelcase van Captain America enkel in Nederland verkrijgbaar mss? Ik vind deze nergens in België. Toch niet in de Media Markt...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #506

    Standaard

    Is deze week bij media markt Eindhoven 3 halen, 2 betalen. Normaal zijn deze veel te duur maar scheelde het 60 euro, plus ik had nog wat centjes gekregen met kerst dus heb ik uiteindelijk nog 45 euro's bij moeten leggen voor de 3 seizoenen.

    I Love My Sci-Fi

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Is deze week bij media markt Eindhoven 3 halen, 2 betalen. Normaal zijn deze veel te duur maar scheelde het 60 euro, plus ik had nog wat centjes gekregen met kerst dus heb ik uiteindelijk nog 45 euro's bij moeten leggen voor de 3 seizoenen.

    Is er ook een complete boxset met de 3 seizoenen verschenen? Of zijn er enkel losse seizoen te koop?

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is er ook een complete boxset met de 3 seizoenen verschenen? Of zijn er enkel losse seizoen te koop?
    Deze bestaat idd, Jurgen.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=80092

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Is de steelcase van Captain America enkel in Nederland verkrijgbaar mss? Ik vind deze nergens in België. Toch niet in de Media Markt...
    Geen idee of die enkel in Nederland te krijgen is. Ik ben de laatste tijd niet meer in de Mediamarkt in Hasselt geweest. Ik ga meestal naar Maastricht omdat de prijzen daar iets voordeliger zijn en zeker nu met die actie 3 halen 2 betalen.

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Is de steelcase van Captain America enkel in Nederland verkrijgbaar mss? Ik vind deze nergens in België. Toch niet in de Media Markt...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Geen idee of die enkel in Nederland te krijgen is. Ik ben de laatste tijd niet meer in de Mediamarkt in Hasselt geweest. Ik ga meestal naar Maastricht omdat de prijzen daar iets voordeliger zijn en zeker nu met die actie 3 halen 2 betalen.
    De 1e die hem spotte was Thomas van het forum hier in een Belgische MM
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #511

    Standaard

    ik vertrek nu naar mediamarkt Oostakker. Straks volgen hier mijn koopjes

  12. #512
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard



    Tron: Legacy Steelbook

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is er ook een complete boxset met de 3 seizoenen verschenen? Of zijn er enkel losse seizoen te koop?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht

    Heb daar zelf ook eerst naar gezocht maar nooit kunnen vinden. Alleen in Amerika zo lijkt het [met deze cover art]! Maar kennelijk dus ook in Nederland. Vind die UK versie maar niets, is wel goedkoper maar ik houd niet van zo'n uitgave.
    I Love My Sci-Fi

  14. #514

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Zonet gekocht in MM Maastricht:

    (3D BD + 2D BD + DVD in steelcase)
    (BD + DVD in steelcase)

    De 3 bovenstaande samen voor 39,97 € (3 halen 2 betalen actie)
    Hoe krijg je dat voor elkaar? "Captain America" (Steelcase) kost 29,99, "Rise Of The Planet Of The Apes" 22,99, tenminste hier in Amsterdam. Dan zit je al op 53 euro. Zelfs al zou je die Transformers-ding dan gratis krijgen.

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe krijg je dat voor elkaar? "Captain America" (Steelcase) kost 29,99, "Rise Of The Planet Of The Apes" 22,99, tenminste hier in Amsterdam. Dan zit je al op 53 euro. Zelfs al zou je die Transformers-ding dan gratis krijgen.
    lijkt mij ook niet te kloppen; moet waarschijnlijk €49.99 zijn

    on topic: binnen van Amazon.com,

    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 07-01-2012 om 18:27
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #517

    Standaard

    ok de koopjes in de mediamarkt zijn:

    -Mrs doubtfire
    -Four weddings and a funeral
    -Top Gun
    -The diary of anne frank
    -Fantastic mr fox
    -The goonies

    verder had ik Star trek the original series de 3 seizoenen willen kopen maar die waren nog 58 euro per seizoen en heb ik aan mij voorbij laten gaan.
    Ook nog veel dvd's gekocht.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De 1e die hem spotte was Thomas van het forum hier in een Belgische MM
    Eigenlijk was het Super 8 Pep

    Maar Captain America heb ik ook al zien liggen. Hij ligt zeker in Saturn Meir en MM Antwerpen.


  19. #519

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen, besteld van m`n planetaxel reward punten (en dus voor niets )



    En in bestelling:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Eigenlijk was het Super 8 Pep

    Maar Captain America heb ik ook al zien liggen. Hij ligt zeker in Saturn Meir en MM Antwerpen.
    Ik word oud
    Kijk, hij is er wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #521

    Standaard

    An American Werewolf in London
    Somewhere
    Hostel Part II
    Super 8

  22. #522

  23. #523

    Standaard



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe krijg je dat voor elkaar? "Captain America" (Steelcase) kost 29,99, "Rise Of The Planet Of The Apes" 22,99, tenminste hier in Amsterdam. Dan zit je al op 53 euro. Zelfs al zou je die Transformers-ding dan gratis krijgen.


    Captain America" (Steelcase) kost 19,99 euro MM Maastricht

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe krijg je dat voor elkaar? "Captain America" (Steelcase) kost 29,99, "Rise Of The Planet Of The Apes" 22,99, tenminste hier in Amsterdam. Dan zit je al op 53 euro. Zelfs al zou je die Transformers-ding dan gratis krijgen.
    In Maastricht stonden alle 3 de uitgaven aan 19,99 €. Dus 2 maal 19,99 maakt 38,98

Pagina 21 van 100 EersteEerste ... 111718192021222324253171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •