Pagina 20 van 100 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 2482 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Leuke film, zou hem graag ook aanschaffen op Blu ray.

    Heb alleen geen regiovrije speler, omdat dit een regio 1 titel is.

    Raar dat wel 2 uit is hier, maar niet dit 1e deel.

    Vind ik best gek en spijtig.
    Rechtenkwestie. Het is toch echt wel de moeite waard om een zonevrije speler te nemen, geloof me

  2. #477

    Standaard

    amazon.ca



    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #478

    Standaard

    Na `t lezen van `t nieuwsbericht over de NL dvd release en de tip dat de US versie een stuk beter is, heb ik deze zojuist besteld voor $ 25,- incl op amazon.com:



    Weer een mooie toevoeging aan m`n alsmaar groeiende collectie over de Amerikaanse geschiedenis en politiek
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je plaatje is te klein, ik kan 'm niet goed zien.
    Zo beter ?

    Crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women!

  5. #480
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    amazon.ca



    Ik weet dat Blu-ray.com zegt da Le Scaphandre et le Papillon regio A is, maar zou je voor de zekerheid nog even kunnen bevestigen?

    Zou hem namelijk graag op blu zien, maar heb geen regiovrije speler...

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Ik weet dat Blu-ray.com zegt da Le Scaphandre et le Papillon regio A is, maar zou je voor de zekerheid nog even kunnen bevestigen?

    Zou hem namelijk graag op blu zien, maar heb geen regiovrije speler...
    Zal ik je zeker laten weten als ik er aan denk, waarschijnlijk is hij begin volgende week al binnen, dus dan kun je het me nog een keer vragen. Overigens wel aan de prijs hoor $19,99, maar ik dacht het moet een keer kunnen

    Heb je al gehoord dat je een Philips BDP2500 of een BDP3000 zéér eenvoudig regio A kan maken? 2e hands wel voor een euro of 25 te koop, zie ook het subforum over Blu-ray spelers.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #482
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zal ik je zeker laten weten als ik er aan denk, waarschijnlijk is hij begin volgende week al binnen, dus dan kun je het me nog een keer vragen. Overigens wel aan de prijs hoor $19,99, maar ik dacht het moet een keer kunnen

    Heb je al gehoord dat je een Philips BDP2500 of een BDP3000 zéér eenvoudig regio A kan maken? 2e hands wel voor een euro of 25 te koop, zie ook het subforum over Blu-ray spelers.
    Oké bedankt!

    Dat van die Philips wist ik niet, is die voor de rest even goed qua beeldkwaliteit etc. als andere Blu-ray spelers?

  8. #483

    Standaard

    Loop je niets vermoedend even de MM in om wat tijd te doden, hebben ze een 3=2 actie (hou het allemaal niet meer zo in de gaten). Well...




  9. #484

    Standaard

    Bij Play:



    Momenteel slechts €6.49 incl. (en heeft NL subs)!

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht

    Dat van die Philips wist ik niet, is die voor de rest even goed qua beeldkwaliteit etc. als andere Blu-ray spelers?
    Ja hoor, beeldkwaliteit is prima, het enige nadeel is de wat langere laadtijd omdat het nog een ouder model is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #486

    Standaard

    voor 5,- p/s uit een aanbiedingsbak bij frs.

    Nordwand
    Notting Hill
    The Devil Wears Prada

  12. #487

  13. #488

    Standaard

    De volgende dingen heb ik allemaal gekregen, dus ik kan totaal geen info geven over kostprijs en plaats van aankoop.


  14. #489

    Standaard



    Jammer van de lage Euro / Dollar koers
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Loop je niets vermoedend even de MM in om wat tijd te doden, hebben ze een 3=2 actie (hou het allemaal niet meer zo in de gaten). Well...



    Mooi rijtje!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #491

    Standaard

    -007 box 1+2+3 (bij MM voor tezamen 49,98 in de 3=2 actie)
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #492

  18. #493
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag en gisteren ontvangen van deepdiscount.com



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #494

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Media Markt in Eindhoven (in de actie 3 halen 2 betalen voor € 30,-):






  20. #495

    Standaard

    3 voor €50,- bij Mediamarkt Breda




    Captain America is een steelbook 3D blu-ray. Ik dacht dat die alleen bij HMV te krijgen was .

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    3 voor €50,- bij Mediamarkt Breda





    Captain America is een steelbook 3D blu-ray. Ik dacht dat die alleen bij HMV te krijgen was .
    geen zin om te wachten op de 3D van Transformers ?

    net ook die Captain America 3D steelbook gehaald samen met Green Lantern 3D en The Nightmare before Christmas 3 D voor €60

    ook The Eagle, Les Choristes en Manon Des Sources voor €20
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    geen zin om te wachten op de 3D van Transformers ?

    net ook die Captain America 3D steelbook gehaald samen met Green Lantern 3D en The Nightmare before Christmas 3 D voor €60

    ook The Eagle, Les Choristes en Manon Des Sources voor €20
    Komt er nog een 3D versie dan? xD
    Daar was ik niet van op de hoogte .

    Wat ik wel vervelend vind aan de Mediamarkt is dat ze even de prijs van de goedkoopste vermelden .
    Je moet dan een factuur laten maken en dan checken ze nog een keer de prijs. En heel toevallig is de film die je verwacht had gratis te krijgen, ook nog eens afgeprijsd (waar je dus niets aan hebt), maar de andere films niet (die je dus nog wel moet betalen). Was ook zo bij de 2 mensen voor mij.

    Wat een troll actie .
    Laatst aangepast door roninpacino : 07-01-2012 om 02:00

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat een troll actie .
    Nee hoor, staat in de voorwaarden (lees: hele kleine lettertjes bij de advertentie): "De goedkoopste krijg je gratis". Gebeurt wel vaker op deze manier in 3 halen 2 betalen-acties. Een enkele keer krijg je 33% korting op het totaalbedrag, maar meestal niet. Kwestie dus van opletten. Maar ze hadden het inderdaad wel wat beter/duidelijk moeten/kunnen aangeven.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 07-01-2012 om 08:31

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Komt er nog een 3D versie dan? xD
    Daar was ik niet van op de hoogte .

    Wat ik wel vervelend vind aan de Mediamarkt is dat ze even de prijs van de goedkoopste vermelden .
    Je moet dan een factuur laten maken en dan checken ze nog een keer de prijs. En heel toevallig is de film die je verwacht had gratis te krijgen, ook nog eens afgeprijsd (waar je dus niets aan hebt), maar de andere films niet (die je dus nog wel moet betalen). Was ook zo bij de 2 mensen voor mij.

    Wat een troll actie .
    ik zorg er altijd voor dat de prijs van de 3 titels steeds gelijk is Is inderdaad vreemd dat ze niet gewoon 33% korting geven, nu moet je dus eerst een bon maken, naar de kassa waar ze alle titels moeten checken, leuk als het druk is...

    Nog gevraagd waarom ze niet gewoon 33% korting geven, bleek iets met de software te zijn die ze bij MM gebruiken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ik zorg er altijd voor dat de prijs van de 3 titels steeds gelijk is Is inderdaad vreemd dat ze niet gewoon 33% korting geven, nu moet je dus eerst een bon maken, naar de kassa waar ze alle titels moeten checken, leuk als het druk is...

    Nog gevraagd waarom ze niet gewoon 33% korting geven, bleek iets met de software te zijn die ze bij MM gebruiken
    Als ze dat doen dan zou je als je 1 titel koopt ook 33% korting krijgen, net zoals bij die 3 voor 15 acties dat elke titel voor 5 euro in hun kassasysteem staat.
    Hun kassasysteem is hopeloos verouderd volgens mij, maar ze zullen contractueel wel aardig vast zitten aan hun huidige leverancier...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 20 van 100 EersteEerste ... 101617181920212223243070 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •