Pagina 14 van 100 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 2482 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    voor €4,99 bij Play.com :
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  2. #327

    Standaard




    Gekregen voor kerst!
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #328

    Standaard

    Het valt me op dat er steeds vaker alleen maar titels (evt. plaatjes) en verder geen info erbij (vergeet ik zelf ook weleens)
    Een opsomming van titels die je hebt aangekocht lijkt me echter totaal niet interessant voor een ander als er geen info bij staat van waar gekocht, en voor hoeveel (minimaal).
    Misschien kunnen we elkaar meer van dienst zijn met meer info? Zie beginpost.

  4. #329

    Standaard

    Die discussie hebben we al zoooo vaak gevoerd. Iedereen mag zelf uitmaken of hij alleen plaatjes plaatst of er ook bij zet waar de Blu-ray gekocht is en voor hoeveel.

  5. #330

    Standaard



    21.99 dollar op Amazon



    19.99 dollar op Amazon
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Besteld bij Free Record Shop :


    14,99 Euro


    Ow dat is wel goedkoop, dan wil ik die ook wel voor deze prijs

  7. #332

    Standaard

    Besteld:

    I Love My Sci-Fi

  8. #333

    Standaard

    De kerstaanwinsten:



    Echt top dat 1 van mijn neven Taking Off uit mijn wishlist heeft gekozen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #334

    Standaard

    Gekregen met Kerst:



    (Wel de steelcase van Pirates)

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ow dat is wel goedkoop, dan wil ik die ook wel voor deze prijs
    Dat is overigens wel alleen de Blu-ray-uitgave van "Pirates Of the Carribean: On Stranger Tides". Vandaar dat deze goedkoper is dan de Blu-ray+DVD-combo die eerder verschenen is. En waarschijnlijk ook geen slipcase / kartonnen hoesje meer.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is overigens wel alleen de Blu-ray-uitgave van "Pirates Of the Carribean: On Stranger Tides". Vandaar dat deze goedkoper is dan de Blu-ray+DVD-combo die eerder verschenen is. En waarschijnlijk ook geen slipcase / kartonnen hoesje meer.
    Het is idd alleen de Blu Ray, maar om het doosje zit wel een hele mooie slipcase met mooi relief.

    ik vind het een mooie uitgave.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die discussie hebben we al zoooo vaak gevoerd. Iedereen mag zelf uitmaken of hij alleen plaatjes plaatst of er ook bij zet waar de Blu-ray gekocht is en voor hoeveel.
    Het is geen discussie, maar een verzoek. Als je nl. iets ziet staan wat je interesse heeft, wil je toch ook weten waar die persoon het vandaan heeft en voor hoeveel. Anders heeft zo'n topic ook weinig nut.
    Tuurlijk maakt iedereen het zelf wat ie neerzet aan info maar als je elkaar kunt helpen door net wat extra info te geven: waarom niet?

  13. #338

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK voor £ 15.99:



    Glee - The Complete First Season

    (Let op: Geen NL-ondertitels!)

  14. #339

    Standaard

    Onder de kerstboom:


  15. #340

    Standaard

    Omgerekend 15,50 incl bij Amazon:


  16. #341

    Standaard

    Besteld bij Bol.com :


    37,99 Euro (+ 1,95 Euro verzendkosten, maar had deze met Kees & co 1-8 DVD Box besteld, dus maar 1 x verzendkosten van 1,95 Euro)

  17. #342

    Standaard

    Voor €56 bij amazon.fr














  18. #343

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is overigens wel alleen de Blu-ray-uitgave van "Pirates Of the Carribean: On Stranger Tides". Vandaar dat deze goedkoper is dan de Blu-ray+DVD-combo die eerder verschenen is. En waarschijnlijk ook geen slipcase / kartonnen hoesje meer.
    Geeft niet ik koop hem toch voor de blu-ray, de dvd hoef ik dan toch niet te hebben.

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    9,99 pond bij amazon.co.uk Wieba? Niets er bij besteld om gratis verzenden te krijgen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    9,99 pond bij amazon.co.uk Wieba? Niets er bij besteld om gratis verzenden te krijgen?
    Ja amazon.co.uk Pep. Jawel die twee arrows die ik eerst van play.com. Play is weer eens traag. Overigens is amazon niet sneller, want ze verzenden pas op 7 januari.

  22. #347

    Standaard


    voor €17,- gekocht van Wedlock op het forum


    €3,75 bij movieminutes


    12,99 GBP bij Hmv.com
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Zeker geen NL subs? Hoe zit dat trouwens met seizoen 1 en 3 als je weet? Ik heb alleen seizoen 2 nog maar...

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zeker geen NL subs? Hoe zit dat trouwens met seizoen 1 en 3 als je weet? Ik heb alleen seizoen 2 nog maar...
    Weet ik zo niet, seizoen 3 moet ik me nog een keer kopen en 4 zit nog in de folie thuis. Ik weet wel dat diverse seizoenen verkrijgbaar zijn met NL subs in een aantal verschillende landen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #350

    Standaard

    Bij Amazon.co.uk voor zo'n 17 pond:



    Waarom hanteert Amazon eigenlijk zo'n hoge wisselkoers? Via Amazon is 1 pond ongeveer €1.25, maar als ik via internet een recente wisselkoers opzoek, krijg ik 1 pond = €1.19 - maximaal €1.20.

Pagina 14 van 100 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •