Pagina 100 van 100 EersteEerste ... 509096979899100
De resultaten 2.476 tot 2.482 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2476
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bedoelde foto's/overzicht van zijn collectie .
    Maar ja, hij koopt gewoon erg slim zie ik zo. Je kunt gerust een paar honderd euro per maand uitgeven aan je hobby, zelfs meer als je verder geen hoge kosten hebt. Hoef je geen miljonair voor te zijn .
    Zoiets misschien, aangezien Pep aangeeft dat hij een kast nodig heeft

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #2477
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Snap ik was ook een grapje. Pep koopt zeker slim, alleen wel heel erg veel.
    Klopt wel, slim absoluut en véél ... héél zeker wel ja, je moet voor de grap eens
    op Reacties klikken in het overzicht met draadjes, Pep ligt een straat voor op andere

    Nu moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd niet alles meer post wat 'k gekocht
    of besteld heb. Shame on me
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #2478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zoiets misschien, aangezien Pep aangeeft dat hij een kast nodig heeft
    Ocharme die schijfjes...

  4. #2479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Klopt wel, slim absoluut en véél ... héél zeker wel ja, je moet voor de grap eens
    op Reacties klikken in het overzicht met draadjes, Pep ligt een straat voor op andere

    Nu moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd niet alles meer post wat 'k gekocht
    of besteld heb. Shame on me
    Sow, niet normaal hoe vaak ik in dit topic post.... Gelukkig ook een hoop reacties op, pfuuuuh

    Dat dacht ik al Stef, idd shame on you
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zo . Waar ik me over verbaas is dat hij dit allemaal weet te bekostigen met een baan bij een videotheek, of zou hij soms stiekem miljonair zijn .
    Zijn het er nog steeds maar 1000? Dan moet je wel heel veel verkopen weer, want ik had sterk het gevoel dat je minstens 100 schijfjes per maand bestelt

    Overigens vind ik een paar honderd euro per maand niet extreem veel voor een hobby, maar misschien leef ik ook wel in een droomwereld
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #2481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Zijn het er nog steeds maar 1000? Dan moet je wel heel veel verkopen weer, want ik had sterk het gevoel dat je minstens 100 schijfjes per maand bestelt
    Verschil in aantal films en aantal 'verpakkingen'(boxsets e.d.). Kun je goed zien als je naar beneden scrollt en daar nog heel wat ongenummerde films vindt.
    Is toch een beetje schijn die 100 al zitten e nog wel wat pre-orders tussen die nog niet geleverd zijn

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Overigens vind ik een paar honderd euro per maand niet extreem veel voor een hobby, maar misschien leef ik ook wel in een droomwereld
    Hangt er een beetje vanaf hoe het in verhouding tot je inkomen staat denk ik, al is het ook heel persoonlijk natuurlijk en verkeer ik in dezelfde droomwereld
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2482

    Standaard

    100 pagina's alweer, tijd voor een nieuw topic!

Pagina 100 van 100 EersteEerste ... 509096979899100

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •