Pagina 79 van 100 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2482 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    En bij bol.com na de pricewatch tip van DVD Watcher:



    12,99 euro en de gratis verzendcode van mei gebruikt.
    Deze maar even geannuleerd en opnieuw besteld in de 2 voor 20(moest wel de gratis verzendcode van juni gebruiken), samen met:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1952

  3. #1953

    Standaard

    Heb toch maar de US versie van Underworld Awakening 3D besteld.

    Daar staan wat 3D trailers op altijd leuk miss dat ze niet op de NL release staan maar miss ook wel, eerlijk gezegd kon ik ook niet wachten tot juni ik verwacht de US versie aankomende week.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #1954
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb toch maar de US versie van Underworld Awakening 3D besteld.

    Daar staan wat 3D trailers op altijd leuk miss dat ze niet op de NL release staan maar miss ook wel, eerlijk gezegd kon ik ook niet wachten tot juni ik verwacht de US versie aankomende week.
    Goeie keuze. Tevens regio vrij. Je krijgt er ook een mooie lenticular slipcover bij.


    (Niet mijn foto)

    En geen lelijke Franse teksten zoals bij de NL versie.

  5. #1955

    Standaard

    Wat is het toch leuk om als reviewer soms al eens een release vóór de officiële datum in de bus te krijgen.

    Zoals deze:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #1956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Goeie keuze. Tevens regio vrij. Je krijgt er ook een mooie lenticular slipcover bij.


    (Niet mijn foto)

    En geen lelijke Franse teksten zoals bij de NL versie.
    Alleen ff die lelijke ultraviolet sticker verwijderen dan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #1957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is het toch leuk om als reviewer soms al eens een release vóór de officiële datum in de bus te krijgen.

    Zoals deze:

    Kunnen we dan de review ook voor de releasedatum verwachten?

  8. #1958

    Standaard

    Vandaag gehaald bij Media Markt, 5 euro per stuk.

    Laatst aangepast door MarcelS1 : 04-05-2012 om 19:15
    I Love My Sci-Fi

  9. #1959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Goeie keuze. Tevens regio vrij. Je krijgt er ook een mooie lenticular slipcover bij.


    (Niet mijn foto)

    En geen lelijke Franse teksten zoals bij de NL versie.
    Mooie uitvoering en ik moet zeggen, bijna jaloers maar ga zelf voor de Engelse release, 13 pond, met nog andere aankoop geen verzendkosten en dat scheelt toch weer aantal euro'tjes [gezien de verzendkosten van US] maar deze ziet er goed uit, met slip, zal de Engelse denk ik niet hebben.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 04-05-2012 om 16:29
    I Love My Sci-Fi

  10. #1960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Voor 27,99 bij MM Heerlen:

    Deze serie ben ik wel benieuwd naar, schijnt wel de moeite waard te zijn.
    Met een budget van € 30.000.000 is dit de grootste Zweedse productie ooit las ik. Mooi uitgave trouwens!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #1961

    Standaard


    €13,29


    €9,99

    Wat 3D-voer bij amazon.de!


  12. #1962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is het toch leuk om als reviewer soms al eens een release vóór de officiële datum in de bus te krijgen.

    Zoals deze:

    Nu ben ik écht enorm jaloers. Te denken dat er nu ergens een hoop van die films ergens klaar ligt voor verkoop. Maar er gewoon nu nog niet aan kan. Grr. :P

    Zit er een slipcover rond ? En zitter er 2 blu-ray schijfjes in de case ?

  13. #1963

    Standaard

    Inmiddels beschikbaar in België via Standaard Boekhandel voor € 16,99.
    De blu ray's (elk met een deel van de film) bevatten echter geen extra's.


  14. #1964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    €13,29


    €9,99

    Wat 3D-voer bij amazon.de!
    Niet duur maar echt, ik betaal graag wat meer om gewoon Engelse tekst op de hoezen te hebben.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #1965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zit er een slipcover rond ? En zitter er 2 blu-ray schijfjes in de case ?
    Het is een soort van kartonnetje met de 2 schijfjes in, en daarrond zit een slipcase. Het is een zeer stijlvolle verpakking, ziet er een stuk prijziger uit dan een seastone-doosje. Ik ben nog niet door de hele recensie heen maar wat ik totnogtoe al van deze release gekeurd heb ziet er prachtig uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kunnen we dan de review ook voor de releasedatum verwachten?
    Work in progress... do not disturb!
    Laatst aangepast door Werner : 04-05-2012 om 20:38
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #1966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Niet duur maar echt, ik betaal graag wat meer om gewoon Engelse tekst op de hoezen te hebben.
    Ja die laatste gaat er over. Heb de film nog niet onder de €25 zien liggen hier. Dan kan ik er wel mee leven!


  17. #1967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ja die laatste gaat er over. Heb de film nog niet onder de €25 zien liggen hier. Dan kan ik er wel mee leven!
    Ik zou dan toch gaan voor een originele titel, je kijkt er tenslotte wel heel je leven tegenaan.

  18. #1968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zou dan toch gaan voor een originele titel, je kijkt er tenslotte wel heel je leven tegenaan.
    Wat overdreven zeg, dat hoesje staat in je kast en daar kijk je slechts zelden tot af en toe naar. Big deal zeg als je dat vele euro's scheelt.

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is een soort van kartonnetje met de 2 schijfjes in, en daarrond zit een slipcase. Het is een zeer stijlvolle verpakking, ziet er een stuk prijziger uit dan een seastone-doosje. Ik ben nog niet door de hele recensie heen maar wat ik totnogtoe al van deze release gekeurd heb ziet er prachtig uit.



    Work in progress... do not disturb!
    Ahn oké dat klinkt veel belovend die verpakking. Geen doorsnee Blu-ray keepcase dus. Lijkt de verpakking dan niet een beetje op de US uitgave ?...

    Het is toch de NL uitgave die jij binnen hebt gekregen hé? :P

    Ook ben ik hier opgekomen... http://29.media.tumblr.com/tumblr_m1...lyyo1_1280.jpg Blijkbaar hebben sommige schijfjes een verschillend disc art. En de US had nog andere. Benieuwd naar welke wij krijgen. Ik vind allesinds geweldig dat ze zoveel moeite doen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-05-2012 om 21:29

  20. #1970

    Standaard

    Dat je er je hele leven tegen aan kijkt is wel wat overdreven gezegd. Echter zou ik ook nooit een blu-ray/dvd hoes met een in het Duits vertaalde titel kopen. Ik betaal liever wat meer voor de originele titel op de hoes.

  21. #1971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat overdreven zeg, dat hoesje staat in je kast en daar kijk je slechts zelden tot af en toe naar. Big deal zeg als je dat vele euro's scheelt.
    Het staat misschien in de kast ja, maar vind die vreselijk duitse titels net zo erg als die franse titels als toetje bij nederlandse uitgaves.

    Alleen bv ''le complete saga'' of zoiets bij de nederlandse SW box (als voorbeeld), is voor mij al een reden om een buitenlandse engelse versie te kopen, en dus zo'n nederlandse uitgave niet te kopen.

    Misschien voordeliger uit ja met zo titel die verkloot is, maar vind een originele mooie titel doorslaggevender dan een goedkopere met een verklote titel.

    maar goed, dat is een andere discussie.

  22. #1972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ahn oké dat klinkt veel belovend die verpakking. Geen doorsnee Blu-ray keepcase dus. Lijkt de verpakking dan niet een beetje op de US uitgave ?...
    Ik weet niet hoe de US uitgave er uit ziet, dus ik moet het antwoord even schuldig blijven.

    Het is toch de NL uitgave die jij binnen hebt gekregen hé? :P
    Jazeker.

    Ook ben ik hier opgekomen... http://29.media.tumblr.com/tumblr_m1...lyyo1_1280.jpg Blijkbaar hebben sommige schijfjes een verschillend disc art. En de US had nog andere. Benieuwd naar welke wij krijgen. Ik vind allesinds geweldig dat ze zoveel moeite doen.
    Daar lijken de schijfjes helemaal niet op. Op de ene staat een zichtje van het bos op Vanger Island, op het andere een foto van Lisbeth Salander in close-up door het oog van een beveiligingscamera.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1973

    Standaard

    - New Kids: Nitro ;
    - Behind Enemy Lines ;
    - Doomsday ;
    - Immortals ;
    - Puss In Boots ;
    - Scarface ;
    - Gladiator ;
    - In Time.

  24. #1974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe de US uitgave er uit ziet, dus ik moet het antwoord even schuldig blijven.

    Daar lijken de schijfjes helemaal niet op. Op de ene staat een zichtje van het bos op Vanger Island, op het andere een foto van Lisbeth Salander in close-up door het oog van een beveiligingscamera.
    Dat zijn de schijfjes van de US uitgave...
    http://www.youtube.com/watch?v=GSHpLyVYz30
    Leuk is ook bij de US versie de disc art van de dvd :P

  25. #1975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zou dan toch gaan voor een originele titel, je kijkt er tenslotte wel heel je leven tegenaan.
    Bij een prijsverschil van €15 denk je als student altijd 2 keer na Vroeger had ik er ook last van, maar als ik bereken hoeveel ik al bespaard heb... Als het verschil +-€1-2 is dan koop ik ook wel de Nederlandse...


Pagina 79 van 100 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •