Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Rose Red [DVD]

  1. #1

    Standaard Rose Red [DVD]

    Rose Red [DVD]

    Rose Red is een groot mysterieus huis waar docent psycholoog Joyce Reardon met een groep paranormale begaafde mensen naar toe gaat om onderzoek te doen. Vanaf het moment dat de groep het huis betreedt, komt het huis weer tot leven en gebeuren de meest vreemde dingen.<br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    inderdaad, een aanrader! en wat betreft de speelduur dat wist ik
    dus niet, toen ik hem huurde!
    dus het is laat geworden..maar zeker de moeite waard!
    boards don't hit back....(bruce lee)

  3. #3

    Standaard

    Wist niet dat deze film ook op amaray keep case was verschenen.

    Wist ook niet dat deze film van Warner was. Dus wordt misschien volgend jaar een "Best Buy" titel??

  4. #4

    Standaard

    Wauwie, wat een serie.
    Ik had hem gehuurd en was van plan om hem in 2 delen te kijken vanwege de lengte, maar ik moest hem gewoon in een keer afkijken.
    Deze serie was veel beter dan ik verwacht had (De serie kreeg wat mindere recensies aan de andere kant van de oceaan).
    Niet dat ik me normaal daar zo laat beinvloeden hoor. Ik moet toch eerst alles zelf zien.
    Mooie settings (helemaal als je "the making of" ziet) en een naar sfeertje in het huis.
    Hij is wel wat prijzig dus hopen dat ie snel als best buy komt
    Maar ik denk dat ik m maar over de grens ga halen

  5. #5

    Standaard

    Toppertje, ook de rol van Stephen King zelf was erg leuk.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben wel nieuwsgierig naar deze film, mag Stephen King verfimlingen altijd wel graag zien
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Ja, de pizabezorger was wel grappig. Ik vind het een aardige film, maar persoonlijk vind ik andere films net wat beter, bijvoorbeel "The Stand" of "The Shining"
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #8

    Standaard

    Zeer goede DVD, huurde deze een tijdje terug en echt weer een pracht verhaal van King!

    Zal deze oo nog wel aanschaffen...
    StarTrader

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    vond deze iets tegen vallen voor king
    ben normaal toch iets beter gewend kwa verhaal van hem
    niet dat deze slecht was hoor,zeer zeker niet,maar toch.........kom een beetje over als een vlug bedacht verhaaltje en dan toch nog zo,n lange film ervan maken
    goede film dus maar mis een vleugje,,stephen king,,

  10. #10

    Standaard

    ik vond hem heel goed, en ik vind series eigenlijk nooit goed. helaas dat hij me toch wat te duur is. als hij ooit als best buy komt ben ik blij

  11. #11

    Standaard

    Moet ik maar eens gaan aanschaffen. Jammer dat andere Stephen King-verfilmingen zo moeilijk te verkrijgen zijn, zo zoek ik nog The Storm Of The Century en The Stand op DVD.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maurice @ kindamuzik
    Moet ik maar eens gaan aanschaffen. Jammer dat andere Stephen King-verfilmingen zo moeilijk te verkrijgen zijn, zo zoek ik nog The Storm Of The Century en The Stand op DVD.
    Ja dat is inderdaad jammer ja, ikzelf zou ook graag Storm Of The Century willen echt een hele mooie serie
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    mijn mening:
    het thema is natuurlijk niet nieuw en dat is nog een understatement, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Het oude huis wordt al vanaf het begin angstaanjagend in beeld gebracht met herkenbare maar daarom niet minder enge muziek.
    Je kan bijna niet wachten tot het moment dat onze "vrienden" het huis gaan bezoeken. Maar eerst dienen er wat karakters op z'n King's te worden geintroduceerd. Deze acteurs zijn niet allemaal "hollywoods finest" maar op een enkeling na zakken ze niet door het acteerijs.
    Speciale eervolle vermeldingen voor het autistische meisje, zowel de jonge als de tienerversie, maar ook Nancy Travis ( Joyce) buigt haar karakter zeer subtiel om van "begaan" naar "bitch".

    Dan is het zover, het huis wordt betreden en daar komen de eerste special effects, niet allemaal baanbrekend maar wel degelijk en verzorgd.

    Het sterkste punt van de film vond ik toch de muziek en de suspense die dit teweeg brengt, de spanning die je voelt, als er weer een deur opengaat met akelige gevolgen of juist niet, is zeer aanwezig. De geesten zwieren al fluisterend of schreeuwend door je 5 speakers heen en bezorgen je zo menig kippenvel moment.

    Ik ben zeer tevreden over het totaal product.





    p.s. ik doe hier een beetje aan crossposting want ik heb dit verhaaltje al in een andere thread gepost, maar ik vind het hier een betere plaats hebben.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #14

    Standaard

    Iedereen heeft het erover dat deze zo duur is, maar wat kost ie dan? Heb er namelijk in de winkels nog niet op gelet!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #15

    Standaard

    hij kost voor zover ik hem heb gezien ongeveer €27

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    hij kost voor zover ik hem heb gezien ongeveer €27
    Dah is toch niet duur voor 2 discs, of zie ik dat nou verkeerd?!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Dah is toch niet duur voor 2 discs, of zie ik dat nou verkeerd?!

    Tommy!
    niet zo duur maar deze kan en moet toch zeker ook onder de 20 euro(een schijfje extra kost bijna niks bij de productie)

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de film een maand geleden gezien.
    Mooi en (zoals de meeste King films)
    super lang! Deze film is een must voor mensen die gaan klussen aan hun huis...

  19. #19

    Standaard Hoge prijs?

    Rose Red is al enige tijd voor minder dan 20 euro's te bestellen in Australie. Lijkt me niet duur. Voor de King-liefhebbers die The stand en Storm of the century zoeken: er zijn Regio 1 versies van beide series gemaakt.

    Suresh

  20. #20

    Standaard

    Heb hem vandaag gekeken.

    De special effects zijn minder, maar dat mag de pret (lees: Angst) zeker niet drukken.
    lekker spannende/enge film.

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BazP
    Heb hem vandaag gekeken.

    De special effects zijn minder, maar dat mag de pret (lees: Angst) zeker niet drukken.
    lekker spannende/enge film.
    en hij duurt ook nog lekker lang

  22. #22

    Standaard

    Rose Red kost nu 22 euro bij de wehkamp...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #23

    Standaard

    dit is inderdaad een aanrader. Ik heb em onlangs ook gehuurd. Dacht eerst dit zal wel een langdraderige film worden maar nee! Ik heb me geen 5 minuten verveeld!

    Toppertje

  24. #24

    Standaard

    ik heb hem net binnen gekregen!!ik ga hem vanavond kijken! ben benieuwd....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  25. #25

    Standaard Rose Red

    Roos is aardig op dreef met de tekeningen
    "We're Running out of Time"

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •