De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Brotherhood of the Wolf [Blu-ray Disc]

    Brotherhood of the Wolf



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    vindt het beeld anders best meevallen. Idd wel wat ruisonderdrukking maar verder best OK. Het is ook geen big budget film en er er is geen realistisch kleur gebruikt.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind dit dus een hele nette release. In de beginscene vind ik dat er overdreven veel kleur in zit, maar misschien was dit de bedoeling?
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  4. #4

    Standaard

    Jammer dat het niet de Director's Cut is, anders zou ik hem waarschijnlijk wel gekocht hebben...

  5. #5

    Standaard

    Jammer van de DNR... Heeft iemand hier de Franse blu-ray? Is die beter? En ik hoop dat daar minstens EN subs op staan...

    Ik vond dit een geweldige film trouwens, ik heb 'm reeds op dvd.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    Op de Franse staan UK subs, ik kan geen vergelijk maken, maar blu-ray.com geeft het beeld 4 uit 5 en het is de DC: http://www.blu-ray.com/movies/Le-Pac...y/1899/#Review
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    zo te zien heeft geen enkele bd van brotherhood of the wolf het originele 2.39:1 video formaat waarnaar verwezen wordt. Ook jammer.

    Bij mij is de vraag: is die director's cut zoveel beter als de TC?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    vindt het beeld anders best meevallen. Idd wel wat ruisonderdrukking maar verder best OK. Het is ook geen big budget film en er er is geen realistisch kleur gebruikt.
    Ik vind 30 miljoen euro anders toch een fiks bedrag...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    zo te zien heeft geen enkele bd van brotherhood of the wolf het originele 2.39:1 video formaat waarnaar verwezen wordt. Ook jammer.

    Bij mij is de vraag: is die director's cut zoveel beter als de TC?
    De verschillen zijn minimaal. Als je niet beter weet, zie je het verschil niet. De DC is net is langer en heeft een paar kleine extra's scènes en shots.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •