Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Black Friday BD aanbiedingen

    Opgelet alle tijden zijn Benelux tijden:

    16u45 bij Amazon.co.uk:

    Guillermo Del Torro Collection


    17u30 bij
    Amazon.co.uk:

    Mad Men: 1-3
    Laatst aangepast door kristofke : 25-11-2011 om 10:32

  2. #2

    Standaard

    Avatar Blu-ray steelbook NU !!!!

    10,99 pond.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Avatar Blu-ray steelbook NU !!!!

    10,99 pond.
    Op welke site? Want bij Amazon.co.uk is hij aan 29,99£

  4. #4

    Standaard

    amazon uk en dan die black friday checken
    je kan selecteren dvd video en dan zie je m nog staan

  5. #5

    Standaard

    Heb Guillermo Del Toro Collection [Blu-ray] maar besteld voor 18,97 pond. Zullen er prachtig uitzien op Blu-ray, vind de DVD al fantastisch.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    Ik heb batman anthology besteld voor 15,05.

    Was nou toch eens een prijs die psychologisch laag genoeg was om me te overhalen

  7. #7

    Standaard

    Tijdens de aanbieding had je hem voor 10,05 gehad

  8. #8

    Standaard

    Yup, batman anthology voor 10,05 gekocht en nog the thing er bij genomen, kwam op net geen 17 pond maar toch gratis verzenden gekregen

  9. #9

    Standaard

    Nieuwe aanbiedingen voor vandaag:

    13u00 Downton Abbey S1+S2 bij Amazon.co.uk

    19u00 Toy Story 1+2+3 bij
    Amazon.co.uk
    Laatst aangepast door kristofke : 25-11-2011 om 10:33

  10. #10

    Standaard

    om 19.00 is een lightingdeal met The Lion King - Double Play (Blu-ray + DVD)

  11. #11

    Standaard

    Nieuwe extra aanbiedingen voor vandaag:

    19u00 The Lion King (BD+DVD) met NL subs/spraak bij Amazon.co.uk

    19u45 Man Men S1+S2+S3 bij Amazon.co.uk
    Laatst aangepast door kristofke : 25-11-2011 om 10:33

  12. #12

    Standaard

    Pfff wat een zaak dat Amazon. Zit heel de tijd te wachten op The Lion King. Eindelijk kan je er op klikken, moet de site heel de tijd laden. Dan zegt hij dat de item in mijn basket zit, maar kijk ik daar zit hij er helemaal niet in. Terug naar de aanbieding, maar die is inmiddels op en sta ik op een wachtlijst...

  13. #13

    Standaard

    Inderdaad belachelijk... Heel de week bijna geen enkele BD/DVD actie uitverkocht. En nu zijn er 2 Disney aanbiedingen en die zijn weg in nog geen 2 minuten!

    Lokkertjes, de frustratie van vorig jaar komt weer terug naar boven.

  14. #14

    Standaard

    haha, had dat ook al maar gelukkig stond hij er later gelukkig als nog in. Wel nette prijs.

  15. #15

    Standaard

    Het was ook te goed om waar te zijn, de helft eraf.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Pfff wat een zaak dat Amazon. Zit heel de tijd te wachten op The Lion King. Eindelijk kan je er op klikken, moet de site heel de tijd laden. Dan zegt hij dat de item in mijn basket zit, maar kijk ik daar zit hij er helemaal niet in. Terug naar de aanbieding, maar die is inmiddels op en sta ik op een wachtlijst...
    Hier het zelfde verhaal .

    Dan maar wachten tot de volgende BOGOF actie.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #17

    Standaard

    Tis wel goed voor de adrenaline, zit nog na te puffen.
    Maar heb er wel één
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Pfff wat een zaak dat Amazon. Zit heel de tijd te wachten op The Lion King. Eindelijk kan je er op klikken, moet de site heel de tijd laden. Dan zegt hij dat de item in mijn basket zit, maar kijk ik daar zit hij er helemaal niet in. Terug naar de aanbieding, maar die is inmiddels op en sta ik op een wachtlijst...
    Dat is niet echt eerlijk....tot nu toe hadden ze van alle deals genoeg, en ging het prima.
    Nu hebben ze 1 van de meest populaire titels uit de actie voor een geweldige prijs, en nog op een tijdstip dat veel mensen de gelegenheid hebben om te bestellen. Tsja, dan kan het dat hij snel uitverkocht is.

    Maar dan is het niet meteen een flutzaak.

  19. #19

    Standaard

    Als ze zo iets opzetten, moeten ze het wel goed doen! Niet dat je ineens tijden moet wachten om te zien of je het überhaupt hebt en dan alsnog de mist ingaat.
    Leuk detail, kwam later op de site en kreeg een melding dat mijn tijd verstreken was voor het kopen van het artikel! Terwijl het nooit in mijn basket heeft gezeten!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als ze zo iets opzetten, moeten ze het wel goed doen! Niet dat je ineens tijden moet wachten om te zien of je het überhaupt hebt en dan alsnog de mist ingaat.
    Leuk detail, kwam later op de site en kreeg een melding dat mijn tijd verstreken was voor het kopen van het artikel! Terwijl het nooit in mijn basket heeft gezeten!
    Je zat waarschijnlijk wél op de waitlist.
    Misschien had iemand de film uiteindelijk toch niet gekocht (om welke reden dan ook) en had jij dat dus niet in de gaten, waardoor jouw 15 minuten ook zijn verstreken. Dus altijd gewoon even een kwartier wachten...

    Ik heb de Lion King deal niet gezien, maar ik heb Avatar wel gekocht voor 10 pond.

    Leuk detail: je betaalt geen verzendkosten als de oude prijs boven de 25 pond was. Ik heb i.i.g. geen verzendkosten betaald voor Avatar, de originele prijs was namelijk 30 pond.

    Avatar Blu-Ray LE Steelbook dus voor 12 euro gekocht

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Pfff wat een zaak dat Amazon. Zit heel de tijd te wachten op The Lion King. Eindelijk kan je er op klikken, moet de site heel de tijd laden. Dan zegt hij dat de item in mijn basket zit, maar kijk ik daar zit hij er helemaal niet in. Terug naar de aanbieding, maar die is inmiddels op en sta ik op een wachtlijst...
    had hetzelfde voor :s een klachtenmail sturen naar amazon ??? wie niet waagt...

  22. #22

    Standaard

    Lion King nu $ 16.99 Amazon USA!

  23. #23

    Standaard

    De aanbiedingen voor vandaag:

    17u30 The Big Bang Theory S4 bij Amazon.com

    01u30 Mad Men S1+S2+S3+S4 bij
    Amazon.com


    Een kleine chat met Amazon.com bevestigde dat de prijs op de douaneformulieren de actieprijs zal zijn en niet de normale prijs. Effe belangrijk als ik alle Mad Men seizoenen wil kopen en douane wil ontwijken.
    Laatst aangepast door kristofke : 25-11-2011 om 10:33

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De aanbiedingen voor vandaag:

    17u30 The Big Bang Theory S4 bij Amazon.com

    01u30 Mad Men S1+S2+S3+S4 bij Amazon.com

    Een kleine chat met Amazon.com bevestigde dat de prijs op de douaneformulieren de actieprijs zal zijn en niet de normale prijs. Effe belangrijk als ik alle Mad Men seizoenen wil kopen en douane wil ontwijken.
    Hier staan alle "Black Friday"-aanbiedingen van Amazon.com t/m maandag 28 november onder elkaar:
    http://www.blu-ray.com/news/?id=7756

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •