Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 550 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Het is in ieder geval lichtelijk ironisch.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, zojuist mijn bestelling geplaatst! Scheelt toch weer £30,-, of: ten opzichte van de NL box (waar ik mee heb geflirt in de winkel) € 50,-.

    Ik heb zóveel geld bespaard nu.
    Hoe lang duurt het voordat je dat weer gaat uitgeven? Een week, een dag...

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het voordat je dat weer gaat uitgeven? Een week, een dag...
    doe je nou moeite om continu zulke stomme dingen te zeggen of komt het natuurlijk?

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jullie vinden het niet toevallig dat het juist met die titel is ?
    Morgen zou ik em ook moeten ontvangen van bol.com. Benieuwd of dit ook het geval is bij mijn exemplaar. Vrees ervoor van wel.

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Ik heb een beetje een wrang gevoel bij die Lightning Deal. Na al die klachten weten ze bij Amazon dat die box niet voldoet aan de verwachtingen. En nu gooien ze hem maar in de Lightning Deals om er van af te geraken...
    Met deze uitgave is niets mis mee. Het is de Limited Edition boxset waarmee iets aan de hand zou zijn, al weet niemand wat. In mijn Standard Edition zaten geen dubbele discs. Ja, en ik baal een beetje dat deze set nu bijna £ 30 goedkoper is. Maar ja, dat soort dingen gebeuren.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met deze uitgave is niets mis mee. Het is de Limited Edition boxset waarmee iets aan de hand zou zijn, al weet niemand wat. In mijn Standard Edition zaten geen dubbele discs. Ja, en ik baal een beetje dat deze set nu bijna £ 30 goedkoper is. Maar ja, dat soort dingen gebeuren.
    Ik gok dat hij op de problemen met de beeldkwaliteit van enkele films doelt Marcel, en die zullen bij de Standard Edition hetzelfde zijn.

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Morgen zou ik em ook moeten ontvangen van bol.com. Benieuwd of dit ook het geval is bij mijn exemplaar. Vrees ervoor van wel.
    Mijn boxset van Bol.com had geen enkel probleem, van elke film juist één schijf. Dus ik zou me niet op voorhand al zorgen maken.

  8. #433

  9. #434

    Standaard

    Gisteren ontvangen van de koerier. Niet bijzonder goed verpakt maar daarin wijkt Bol niet af van Amazon (ik heb het idee dat dat een tijdje terug beter geregeld was). Limited edition box is mooier vormgegeven dan verwacht (leek mij op de foto's kitscheriger). Op de cardboard staat Topaz als enige weergegeven zonder Ned. ondertiteling, maar schijf zelf bevat deze wel. In en uit schuiven schijfjes is wel wat lastig. Gelukkig geen dubbele bij. Mindere beeld/geluidskwaliteit bij een aantal films durf ik nog niets over te zeggen, heb nog geen tijd gehad. Met dank aan forummember Justme wel een leuke korting van 13 euro kunnen binnenhalen.

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Mijn boxset van Bol.com had geen enkel probleem, van elke film juist één schijf. Dus ik zou me niet op voorhand al zorgen maken.
    Ik heb meestal niet zo'n geluk met dit soort dingen haha

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Tip: vandaag (21 november 2012) 18.15 uur bij Amazon UK als Black Friday Deal:

    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...rd_p=344320267
    De deal gaat dus niet op voor ons nederlanders. Ik had de aanbieding in het winkelmandje, maar na het bevestigen van het adres kwam bij afrekenen gewoon de oorspronkelijke prijs in beeld.

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joshua_marc Bekijk bericht
    De deal gaat dus niet op voor ons nederlanders. Ik had de aanbieding in het winkelmandje, maar na het bevestigen van het adres kwam bij afrekenen gewoon de oorspronkelijke prijs in beeld.
    Je bent ook vrij laat, de deal begon om 18.15u Genoeg leden hier die de box hebben besteld voor 79,99€

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je bent ook vrij laat, de deal begon om 18.15u Genoeg leden hier die de box hebben besteld voor 79,99€

    Ik ben misschien wat laat met een reactie hier ,(In de tussen tijd had ik nl wat anders te doen) maar ik was wel voor 18.15 uur op amazon. En tijdens mijn bestelling was de voorraad groot genoeg om niet op de wachtlijst te komen. Voor mij een raadsel hoe dat zit dan. Ik zie het al. pas in de laatste stap corrigeren ze de prijs .Archhhhhhhhhhhhh
    Laatst aangepast door joshua_marc : 21-11-2012 om 22:17

  14. #439

    Standaard

    Nog een klikje verder zie je daadwerkelijk wat je betaald voordat je bevestigd.

  15. #440

    Standaard

    kom ik ook net achter Dom dom dom
    In elk geval bedankt voor je reactie

  16. #441

    Standaard

    Van mijn creditcard is inderdaad ook gewoon de Lightning Deal prijs geschreven.

  17. #442

    Standaard

    Vanavond om 20.00 uur opnieuw in als Lightning Deal bij amazon.co.uk !.
    Prijs nog niet bekend.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #443

    Standaard

    Las hier ergens in het topic dat de Uk versie genummerd is... Is dit ook het geval bij de NL versie ?

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joshua_marc Bekijk bericht
    kom ik ook net achter Dom dom dom
    In elk geval bedankt voor je reactie
    Deze avond, om 20uur, is er weer een Deal.

    Nu is het te zien of de korting groter zal zijn dan die van gisteren. Wie weet, misschien 50 of 60% korting. Dan ben ik van de partij en heb dan de twee verschillende uitgaven. Ik zou graag ook deze uitgave willen hebben want het past goed met de rest van mijn collectie (Indiana Jones, Alien, Star Wars,...).

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Deze avond, om 20uur, is er weer een Deal.

    Nu is het te zien of de korting groter zal zijn dan die van gisteren. Wie weet, misschien 50 of 60% korting. Dan ben ik van de partij en heb dan de twee verschillende uitgaven. Ik zou graag ook deze uitgave willen hebben want het past goed met de rest van mijn collectie (Indiana Jones, Alien, Star Wars,...).
    Het lijkt me erg sterk dat de korting gaat afwijken van de vorige deal; dan kunnen ze alle boxen (mits ze al verstuurd zijn) terugverwachten die met de eerste deal verkocht zijn......tegenwoordig is dat erg makkelijk met de 'Return Items' optie bij je bestellingen.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vanavond om 20.00 uur opnieuw in als Lightning Deal bij amazon.co.uk !.
    Prijs nog niet bekend.
    Gisteren deze Black Friday deal gemist en daar was ik aardig teleurgesteld door, ben blij dat ik vanavond nu ik thuis ben een nieuwe kans krijg. Nu maar hopen dat ik er één kan bemachtigen .


  22. #447

    Standaard

    Geen verkeerde disc in m'n box xD :P Wel heb ik een filmposter card teveel. The Trouble with Harry heb ik nu dubbel. Nuja beter teveel dan één te weinig. Wel vervelend is dat de disc moeilijk uit dat boek te halen zijn. Verder hele mooie uitgave!
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-11-2012 om 13:02

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het lijkt me erg sterk dat de korting gaat afwijken van de vorige deal; dan kunnen ze alle boxen (mits ze al verstuurd zijn) terugverwachten die met de eerste deal verkocht zijn......tegenwoordig is dat erg makkelijk met de 'Return Items' optie bij je bestellingen.
    Inderdaad maar je moet wel zelf de vervoerkosten betalen. En met zulke verpakking en gewicht kan het toch een paar euro's zijn, zekers voor buitenlanders. En er is ook altijd een risiko dat de doos verloren gaat. Met de post weet je nooit.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand die het moeilijk vindt om de discs uit dat boek te krijgen ? Heb echt geen zin om hard aan die disc te trekken... Ik krijg ze er echt niet uit.
    Limited Edition? Zo ja, ik heb er inderdaad ook last mee. Dan heb ik toch liever de echte digibooks (Indiana Jones/Star Wars/Alien). Daar heb ik er veel minder last mee.

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Inderdaad maar je moet wel zelf de vervoerkosten betalen. En met zulke verpakking en gewicht kan het toch een paar euro's zijn, zekers voor buitenlanders. En er is ook altijd een risiko dat de doos verloren gaat. Met de post weet je nooit.
    Dat is tegenwoordig (voor Nederland iig) ook niet zo. Wij versturen (zonder kosten!) naar een Nederlands adres, keurig met een bewijs van verzenden erbij .
    Laatst aangepast door rogue : 22-11-2012 om 14:35

Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •