Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 550 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik had de Hitchcock Masterpiece Collection besteld voor 120,69 euro, maar inmiddels ge annuleerd

    omdat ik de kwaliteit toch te slecht vind.

    Vooral ook het audio gebeuren: DTS Master Audio 2.0 mono voor 11 films van de 13 films.

    Dus echt heel mager...!!!
    Wees blij dat de films de originele soundtracks bevatten!

  2. #277

    Standaard

    Met de audio is inderdaad niet zo heel veel mis waarschijnlijk, het beeld daarentegen...

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Met de audio is inderdaad niet zo heel veel mis waarschijnlijk, het beeld daarentegen...
    Ik denk dat het beeld toch nog altijd beter is dan de DVD, al had men er wellicht bij sommige films nog wat meer uit kunnen halen. Zelf heb ik van Hitchcock alleen "The Birds" op DVD, dus deze Master Collection op Blu-ray is voor mij nog steeds een must-buy.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat het beeld toch nog altijd beter is dan de DVD, al had men er wellicht bij sommige films nog wat meer uit kunnen halen. Zelf heb ik van Hitchcock alleen "The Birds" op DVD, dus deze Master Collection op Blu-ray is voor mij nog steeds een must-buy.
    Idem. Nieuwe review(s): http://bluray.highdefdigest.com/7264...sterpiece.html met slotoordeel: "Highly Recommended".
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 01-11-2012 om 16:50
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #280

    Standaard

    Nog geen slotoordeel. Van hetgeen dat hij gezien heeft neigt hij naar Highly recommended. En dat vind ik maar vreemd aangezien hij al aangeeft dat Universal een paar steken heeft laten vallen bij enkele titels.
    The movies that didn't really impress me as I made my cursory pass through the series were 'The Birds' (heavy DNR here, causing strange inconsistent grain structures), 'Rope' (extremely soft with rapid color changes in the same scene, coupled with frequent film damage), and 'Shadow of a Doubt' (lots of noise, inconsistent grain, and establishing shots affected with very noticeable scratches and pockmarks).
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #281

    Standaard

    Ik heb Psycho op blu ray met DTS MASTER AUDIO 5.1. waarom kan dat niet bij al die andere films ?

    Eerst een grote ophef van restauratie van films van Universal, maar er zijn in deze box set ook nog films die echt te wensen overlaat, hoe kan dat ?

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Nog geen slotoordeel. Van hetgeen dat hij gezien heeft neigt hij naar Highly recommended. En dat vind ik maar vreemd aangezien hij al aangeeft dat Universal een paar steken heeft laten vallen bij enkele titels.
    Ik denk dat die Highly Recommended eerder gaat over de films zelf dan over de kwaliteit van de BD. Hij bedoelt daarmee dat de films in ieders collectie aanwezig zouden moeten zijn. Zo interpreteer ik het toch.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zo denk ik er precies over. Mijn favorieten Rear Window, Vertigo en wellicht Rope ga ik los kopen, voor de rest houd ik het bij mijn Masterpiece Collectie op DVD.
    Dat dus, nu is t wachten op de aankondigingen van de losse edities
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik denk dat die Highly Recommended eerder gaat over de films zelf dan over de kwaliteit van de BD. Hij bedoelt daarmee dat de films in ieders collectie aanwezig zouden moeten zijn. Zo interpreteer ik het toch.
    Ik lees de site regelmatig. Als de kwaliteit van de blu-rays heel erg tegenvallen geeft hij geen 'Highly Recommended'. De blu-rays die hij tot nu toe van de box heeft besproken hebben of een heel goede of goede beeldkwaliteit. The Man Who Knew Too Much heeft een problematische beeldkwaliteit, slecht 2 1/2 van de 5 punten. Maar zoals hierboven geschreven, het is een voorlopig oordeel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #285

    Standaard

    Ik zie het probleem nog steeds niet, wat verwacht iedereen van de kwaliteit? het zal zeker wel beter zijn dan de upscaling van de dvd's. 1 rotte appel in de collectie wil niet gelijk zeggen dat heel de collectie klote is...

  11. #286

    Standaard

    Het blijft echter niet bij 1 rotte appel..

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Ik zie het probleem nog steeds niet, wat verwacht iedereen van de kwaliteit? het zal zeker wel beter zijn dan de upscaling van de dvd's. 1 rotte appel in de collectie wil niet gelijk zeggen dat heel de collectie klote is...
    Tot nu toe vallen de volgende films nogal tegen qua beeldkwaliteit:

    -Marnie
    -The man who knew too much
    -The birds

    Rope is redelijk maar niet zo goed als sommige anderen.

    Het gaat er niet zozeer om dat het beeld beter is dan een DVD-upscale, bij een regisseur als Hitchcock mag je
    gewoon het beste van het beste verwachten.

    Grondige restauraties, een optimale codering op de Blu-ray disc en vooral geen (overmatige) DNR.

  13. #288

    Standaard

    4 van 5 punten voor beeldkwaliteit van http://bluray.highdefdigest.com/7264...sterpiece.html voor The Birds vind ik niet slecht.
    Maar binnenkort kunnen we zelf oordelen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #289

    Standaard

    Niet slecht is niet goed genoeg voor een film en regisseur
    van dit kaliber.

    Alle films zouden 5 sterren moeten hebben......

  15. #290

    Standaard

    Sommige mensen zijn nooit tevreden... En je kunt tenslotte niet iedereen tevreden stellen. Er zullen altijd mensen zijn die iets net iets anders hadden willen zien. Zo gaat het met alles.
    Ik koop deze box-set zonder twijfel....

  16. #291

    Standaard



    zavvi.nl heeft deze boxset nu te koop voor €81,23 in combinatie met de code ZTIEN.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    zavvi.nl heeft deze boxset nu te koop voor €81,23 in combinatie met de code ZTIEN.
    Lijkt mij het overwegen waard. Deze versie komt hier niet uit zeker. Voor een nl versie betaal je minimum 50 euro meer. Heb ik het goed begrepen dat enkel Topaz geen nl ondertitels heeft bij deze uk versie?
    The truth is out there

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Lijkt mij het overwegen waard. Deze versie komt hier niet uit zeker. Voor een nl versie betaal je minimum 50 euro meer. Heb ik het goed begrepen dat enkel Topaz geen nl ondertitels heeft bij deze uk versie?
    is het overwegen waard idd en ja alleen Topaz heeft geen NL subs.

  19. #294

    Standaard

    Incl. kortingscode kom ik uit op €116,06 (zavvi.nl).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Incl. kortingscode kom ik uit op €116,06 (zavvi.nl).
    dan hebben ze net de prijs omhoog gegooit...

  21. #296

    Standaard

    De gelimiteerde versie (met het boek in een plastiek houder) staat ook op FreeRecordShop.be, maar weet er iemand of hij ook effectief in de winkel zal liggen? Is het niet zo dat alleen de gewone versie in de winkels verkrijgbaar is en dat de gelimiteerde versie via de webshops te koop zijn? Of heb ik het mis?

    Ik ga morgen alvast een kijkje nemen bij Fnac en Free Record Shop.

  22. #297

    Standaard

    De 'gewone' versie heb ik nog nergens in Nederland gezien, tenminste niet bij webwinkels. De limited edition box daarentegen wel.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Incl. kortingscode kom ik uit op €116,06 (zavvi.nl).
    Dan kun je hem beter bij Amazon UK bestellen, voor £ 89,99 (geen verzendkosten)

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De 'gewone' versie heb ik nog nergens in Nederland gezien, tenminste niet bij webwinkels. De limited edition box daarentegen wel.
    Heb je de limited edition box in de winkel zien liggen, of bedoel je in webwinkels? Want de box wordt in Nederland en Belgie pas deze woensdag geleverd (tenminste door FreeRecordShop)

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Heb je de limited edition box in de winkel zien liggen, of bedoel je in webwinkels? Want de box wordt in Nederland en Belgie pas deze woensdag geleverd (tenminste door FreeRecordShop)
    Ik heb in Nederland alleen webwinkels (bol.com, Wehkamp enz.) met de limited edition boxset zien adverteren; er is nog geen winkel in Nederland waar je deze kunt kopen. Ik vind de standaard edition mooier (handzamer, compacter) en heb deze bij Amazon UK besteld omdat deze in geen enkele Nederlandse webwinkel aangeboden werd. Is gisteren door Amazon verzonden en waarschijnlijk donderdag hier.

Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •