Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 550 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De US-box ziet er inderdaad zeer fraai uit. Doodzonde dat Planet Axel failliet is, want deze krijg je nooit zonder toeslagen langs de douane.
    jawel, via amazon.ca . Nog nooit belastinginmenging gehad via hun.

  2. #102

    Standaard

    Ziet er mooi uit, de US box. Maar ik ga nog steeds voor een aparte release van Vertigo en Rear Window, voor de rest heb ik nog steeds US dvd Masterpiece collectie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit, de US box. Maar ik ga nog steeds voor een aparte release van Vertigo en Rear Window, voor de rest heb ik nog steeds US dvd Masterpiece collectie
    Want je wilt nu beweren dat je niet zit te smachten naar blu-ray releases van 'Rope', 'Marnie' en 'Frenzy'?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Want je wilt nu beweren dat je niet zit te smachten naar blu-ray releases van 'Rope', 'Marnie' en 'Frenzy'?
    Vooralsnog niet nee Marnie en Frenzy uit de box heb uberhaupt nog niet gekeken dus dat zullen we eerst maar doen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vooralsnog niet nee Marnie en Frenzy uit de box heb uberhaupt nog niet gekeken dus dat zullen we eerst maar doen
    Foei!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Foei!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #107

    Standaard

    Zie deze box bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/hitchcock-co...2004012410133/

    Oktober wordt zo een heel dure maand.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zie deze box bij bol.com: http://www.bol.com/nl/p/hitchcock-co...2004012410133/

    Oktober wordt zo een heel dure maand.
    Hoera, eindelijk een officiele datum! Bol is alleen wel heel duur, is voor die paar films nog aanzienlijk duurder dan de veel grotere Masterpiece collection. Zal in het buitenland vermoedelijk aanzienlijk goedkoper zijn.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #109

    Standaard

    Duitse editie met 'slechts' drie titels exclusief verkrijgbaar bij amazon.de voor 38,99 euro:


    Klik op het plaatje voor een grotere versie

    Zie:
    http://www.amazon.de/gp/product/B008...SIN=B008ML8QD2
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...siv-bei-amazon
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #110

    Standaard

    Ah, met die Warner titels van Hitchcock in aan elkaar gelinkte covers qua artwork verwachtte ik al een mooie box met hen allen (vandaar dat ik nog even wachtte), maar dit is wel heel pover... Zou de Amerikaanse box ze wel allemaal hebben? Rechtenkwestietje? En dan denk ik natuurlijk aan:

    - Strangers on a Train
    - Notorious
    - Rebecca
    - Spellbound
    ...etc.

  11. #111

    Standaard

    - Notorious
    - Rebecca
    - Spellbound

    Deze zijn door MGM uitgebracht in de US.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Ah, met die Warner titels van Hitchcock in aan elkaar gelinkte covers qua artwork verwachtte ik al een mooie box met hen allen (vandaar dat ik nog even wachtte), maar dit is wel heel pover... Zou de Amerikaanse box ze wel allemaal hebben? Rechtenkwestietje? En dan denk ik natuurlijk aan:

    - Strangers on a Train
    - Notorious
    - Rebecca
    - Spellbound
    ...etc.
    Nee, Notorious, Rebecca en Spelllbound liggen bij MGM en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die in een box met de Warner titels komen. De Warner box wordt waarschijnlijk vergelijkbaar met die blauwe Signature Collection.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #113

    Standaard

    http://tinsel.tv/2012/06/21/hitchcoc...op-10-oktober/

    Dit is wel verwarrend...in de aankondiging van deze luxe boxset van Alfred Hitchcock staan heel andere filmtitels dan als je deze boxset wilt pre orderen, hoe kan dat...???

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    http://tinsel.tv/2012/06/21/hitchcoc...op-10-oktober/

    Dit is wel verwarrend...in de aankondiging van deze luxe boxset van Alfred Hitchcock staan heel andere filmtitels dan als je deze boxset wilt pre orderen, hoe kan dat...???
    Omdat de info op bol.com foutief en onvolledig is. Deze zou moeten kloppen.

  15. #115

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door langejan
    http://tinsel.tv/2012/06/21/hitchcoc...op-10-oktober/

    Dit is wel verwarrend...in de aankondiging van deze luxe boxset van Alfred Hitchcock staan heel andere filmtitels dan als je deze boxset wilt pre orderen, hoe kan dat...???

    Omdat de info op bol.com foutief en onvolledig is. Deze zou moeten kloppen.

    Maar zelfs bij tinsel.tv in het persbericht staan andere filmtitels vermeld...komen er dan meerdere Hitchcock boxsets....??? Kan ook geen EANCODE vinden, helaas.
    Laatst aangepast door langejan : 28-07-2012 om 17:13

  16. #116

    Standaard

    Erg verwarrend allemaal. Waarom zouden ze in de VS en hier in NL wel geld aan Warner gaan betalen voor NBNW en niet in de UK?
    De US versie is trouwens wel belachelijk duur: omgerekend meer dan €180 en dan komt er als je pech hebt ook nog 19% BTW + invoerrechten overheen. Niet echt aantrekkelijk.

  17. #117

    Standaard

    Omdat alleen buiten Nederland North by northwest op blu is verschenen? Warner kan nu de fout herstellen en via de universal box toch de titel in Nederland op blu-ray uit te brengen. Ik hoop dat dus deze titel hier wel in de box komt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #118

    Standaard

    OK dat verklaart misschien de NL release maar voor de US vind ik het nog steeds vreemd. Daar is hij al meerdere keren op BD uitgebracht.
    Nou ja, ik heb hem al als Blu-ray book en als de prijzen zo blijven (€164 voor de NL versien en €128 voor de UK) dan bespaar ik liever €56 en koop ik wel de UK versie.

  19. #119

  20. #120

    Standaard

    Die had ik gelezen langejan maar ik vond het nog steeds vaag ivm de Warner film terwijl dit een Universal release is.

  21. #121

    Standaard

    Vreemd dat alle boxen hetzelfde eruitzien en toch andere inhoud (films) krijgen. Heb alvast de UK box in pre-order staan via amazon. De NL is echt prijzig weeral.

  22. #122

    Standaard

    Ik weet echt niet welke inhoud de Nederlandse box gaat krijgen, want het persbericht geeft gewoon andere titels aan, dan de webshops. Mocht dat zo zijn, dan stuur ik de box gewoon terug.

  23. #123

    Standaard

    De titels die volgens de Nederlandse webwinkels in de box zitten zijn allemaal titels van Warner Bros., terwijl de uitgave van Universal is. Dat kan niet kloppen. Ik denk dat de informatie daarom fout is. Ik denk tevens dat het persbericht van Universal fout is. North by Northwest is een titel van Warner, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat deze titel in de box zit (en al helemaal omdat deze titel in het buitenland uitgebracht is zonder Nederlandse ondertitels). Volgens de informatie op Amazon.de zit North en Northwest niet in de box, maar alle andere titels die in het persbericht van Universal staan wel. Dat lijkt wel te kloppen.

    Ik denk dus dat we een box krijgen met de titels die in het persbericht van Universal vermeld worden, zonder North by Northwest erbij. Ik kan me niet voorstellen dat ze speciaal voor deze box een Warner-titel titel hebben toegevoegd en er zelfs een nieuwe master van hebben gemaakt inclusief Nederlandse ondertitels.

    Het is allemaal wel verwarrend, dat is zeker.

  24. #124

    Standaard

    Hoi Frank,

    bedankt voor je uitleg van deze Hitchcock Boxset, en bij de webwinkels geeft deze box toch andere filmtitels weer...!!! Het blijft zeker verwarrend.

  25. #125

    Standaard

    North by Northwest kan er wel bij zitten.
    Ik heb eens gekeken bij de Stanley Kubrick box en die bevat ook Spartacus, terwijl alle andere titels van Warner en paramount waren.
    Het zou dus niet de eerste keer worden dat we gemengde studio's krijgen in de boxsets.

Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •