Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 140 van 140 worden weergegeven.

Discussie: Downton Abbey

  1. #126

    Standaard

    Ik had het niet specifiek over DA, maar gewoon, tussen DVD en Blu Ray in algemeen. Kan ook zijn omdat ik sowieso niet zo'n goede ogen heb

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Ik had het niet specifiek over DA, maar gewoon, tussen DVD en Blu Ray in algemeen. Kan ook zijn omdat ik sowieso niet zo'n goede ogen heb


    Bedoel je dan dat je eigenlijk een bril nodig hebt?
    Het zal ook van je apparatuur afhangen en van je kijkafstand, maar ik denk dat er zelfs op een mindere tv een groot verschil zal zijn tussen DVD en blu-ray....ik kan mij bijna niet voorstellen dat je dat anders ziet. Welke tv heb je?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht


    Bedoel je dan dat je eigenlijk een bril nodig hebt?
    Het zal ook van je apparatuur afhangen en van je kijkafstand, maar ik denk dat er zelfs op een mindere tv een groot verschil zal zijn tussen DVD en blu-ray....ik kan mij bijna niet voorstellen dat je dat anders ziet. Welke tv heb je?
    LG, weet niet vanbuiten welk type. Nee, heb geen bril nodig, want is toch niks meer aan te doen, uit een oog zie ik bijna niks Ik zie wel een beetje verschil, maar door de upscaling van de de DVD in een blu ray speler is dat minimaal

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    LG, weet niet vanbuiten welk type. Nee, heb geen bril nodig, want is toch niks meer aan te doen, uit een oog zie ik bijna niks
    Ik zie uit één oog helemaal niks. Met het andere zie ik toch wel heel goed de verschillen tussen dvd en BR.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Ik zie wel een verschil als ik een DVD afspeel in mijn DVD speler ten opzichte van een blu ray in mijn blu ray speler. Maar als ik een DVD afspeel in mijn blu ray speler, dan is het verschil minimaal.

  6. #131

    Standaard

    maar om even back to toppic te gaan, zit in die legacy box echt alles, of ontbreekt er nog een (slot)aflevering? ik lees hier tegenstrijdige berichten over op internet...

  7. #132

    Standaard

    Ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat de Beneluxversie die wel bevatte en de UK-versie niet of zoiets...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #133

    Standaard

    NL versie is compleet

  9. #134

    Standaard

    7+8+8+8+8+8 reguliere episodes
    5x kerst special (seizoen 1 had nog geen kerst special geloof ik)
    =52 episodes. Zoals in letters op de box staat

  10. #135

    Standaard

    Inderdaad. Downton Abbey: The Finale zit in de Legacy Collection. Maar om het verwarrend te maken heeft die identiek dezelfde verpakking op Bol.com als de gewone Complete Collection zonder bonusdisc zodat je er helemaal niet meer wijs uit kunt. Ik had de Complete Blu-Ray edition waarin extra plaats voorzien was voor het schijfje met de laatste aflevering, en daar hou ik het voorlopig bij tot Universal met een degelijk alternatief komt.

    In other news... Een film lijkt nog steeds op til te staan volgens Julian Fellowes al zal dat zonder Maggie Smith zijn. Benieuwd of het project binnenkort een doorstart krijgt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #136

    Standaard

    Die complete blu-ray was import dan of niet? De nederlandse versie heeft t namelijk op de doos over alle 52 afleveringen...

  12. #137

    Standaard

    Ja sorry, de UK-versie inderdaad. Qua prijs was die véél democratischer dan hier, zelfs mét het aankopen van de extra disc.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #138

  14. #139

    Standaard

    Inmiddels bevestigd: https://www.totaaltv.nl/nieuws/downt...ls-film-terug/

    Ik was eind mei op dat kasteel (met een tour vanuit Londen) en hoorde toen al van de gids dat ze aan het opnemen waren. De week voor onze tour was het kasteel ook dicht om deze reden.

  15. #140

    Standaard

    Toch leuk. Niet iets dat ik in de bios ga kijken, maar zeker wel thuis.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •