De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Echte alles in 1 Bluray HD recorder?

    Hallo mensen,

    Ik wil me een HD recorder aanschaffen maar dat wat ik wil is er op het moment nog niet.
    Ik zoek een HD recorder die naast een HD recorder ook een Blu-ray speler heeft en waarmee je ook nog eens on-demand tv mee kunt kijken.
    Echt alles in 1 dus zeg maar. Weet iemand of zoiets binnenkort beschikbaar komt?

    Heb zelf al een hoop gegoogled maar kan niks vinden. Heb een tijd terug ergens gelezen dat zo`n apparaat er aan kwam, ik meen van Cisco weet het echter niet meer zeker, maar kan het nergens meer terugvinden helaas.

    Alvast bedankt voor de reacties!
    Laatst aangepast door The Scratcher : 10-11-2011 om 11:53
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dus in deze Samsung-collectie zit niets van je gading?
    Nou in eerste instantie had ik interesse in de Samsung BD-D8500. Maar na enige reviews gelezen te hebben viel deze toch af. Grootste minpunt voor mij is dat de dualtuner niet schijnt te werken en je maar 1 programma tegelijk kunt opnemen...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #4

    Standaard

    Ik zoek ook een apparaat waarmee ik video on demand op mijn tv kan kijken, het maakt mij dan niet zo uit of dat een mediaplayer of een blu-ray speler is, maar ik wil dan wel zelf kunnen kiezen waar ik mijn vod betrek.

    Ik wil bijvoorbeeld films zien die op mubi, op ximon of op asianpacificfilms aangeboden worden, en als er elders een film staat die ik wil zien wil ik dat ook op mijn tv kunnen doen zonder mijn laptop te moeten aansluiten.

    Maar voorzover ik kan zien is er geen apparaat (of tv for that sake) waarmee ik dat kan doen.

  5. #5

    Standaard

    Jemig, je vraagt me nogal wat, zeg. Je hebt echt zeer bijzondere wensen. Video On Demand is in Europa zo'n niche-product en ik vraag me af of het ooit op grote schaal gaat doorbreken. Persoonlijk vind ik het helemaal niks. Te lage kwaliteit, te duur voor de prijs, te weinig gebruiksgemak.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb zelf niet het idee dat het zo'n bijzondere wens om de videocontent die je met je pc/laptop op internet kunt kijken ook op je tv te willen zien. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het heel ingewikkeld is om voor elkaar te krijgen in een mediaplayer, maar daar kan ik het dus mishebben.

    Dat de kwaliteit wat minder is, soit, dat is beter dan de films helemaal niet zien. Het gaat me om films die niet in de bioscoop gedraaid hebben en niet in de videotheek of bij de bibliotheek op te vinden zijn, als ze uberhaupt al op schijf uitgebracht zijn. Ik ben blij dat ik die nu on demand kan kijken.

  7. #7

    Standaard

    Nou ja als er een echt goede Blu Ray HD recorder op de markt is zonder VOD optie wil ik dat laatste wel laten vallen.
    Naar mijn weten is die er (nog) niet. Vandaar deze oproep.
    Weet iemand of er misschien iets op uitkomen staat voor de komende paar maanden?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  8. #8

    Standaard

    Dat vod gewoon loslaten en een computer of media center aansluiten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •