De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Yamaha RX-V1065 HDMI Trough

    Beste pannelleden,

    Ik ben in het bezit van een Yamaha RX-V1065 AV versterker.
    Nu brand bij mij linksboven op het frontpanneel de indicator
    HDMI TROUGH, deze wil ik uitschakelen, maar kan hier niets over
    in de handleiding vinden, behalve dat het met HDMI control zou lukken,
    echter weet ik niet dit in te schakelen!

    Wie kan mij hier mee helpen?

    Bij voorbaat dank,

    m.vr.gr Nikki Russel

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nikki russel Bekijk bericht
    Beste pannelleden,

    Ik ben in het bezit van een Yamaha RX-V1065 AV versterker.
    Nu brand bij mij linksboven op het frontpanneel de indicator
    HDMI TROUGH, deze wil ik uitschakelen, maar kan hier niets over
    in de handleiding vinden, behalve dat het met HDMI control zou lukken,
    echter weet ik niet dit in te schakelen!

    Wie kan mij hier mee helpen?

    Bij voorbaat dank,

    m.vr.gr Nikki Russel
    Mooie receiver, maar ik begrijp niet de achtergrond van de vraag, ik zal hem waarschijnlijk wel verkeerd begrijpen, want waarom zou je een goed werkende indicator willen uitschakelen?

    1 De indicator brand als je receiver in standby staat en je de optie HDMI control hebt ingeschakeld(houd in dat je bijvoorbeeld je TV het volume van de receiver laat regelen) (blz 46 van de online engelse manual)
    2 De indicator licht ook op als hij op dat moment aan het werk is.

    Hoe krijg je de indicator uit..... zet de receiver helemaal uit, dus niet in standby - of schakel HDMI control uit, zie daarvoor ook blz 46 en 58 uit de engelstalige online manual, of kijk in je eigen gebruiksaanwijzing waar het over HDMI control gaat.

    Maaaaarrrrrrrr, ik begrijp de vraag nog steeds niet echt......... is zoiets als ik rijd weg in mijn auto(heb niet de gordel om) en het niet de gordel omhebben signaal klinkt en het lampje op het dashboard gaat knipperen....... hoe schakel ik het lampje uit.......

    Houd me te goede, maar goed functionerende indicators moet je niet uitschakelen, of je moet de functie die ze aangeven willen uitschakelen, dat is heel wat anders dan de indicator uitschakelen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    In het functie-menu van de receiver staat de optie 'Standby Through'. Deze zorgt er voor dat de receiver als switch kan dienen wanneer deze standby staat. Zet je deze uit, dan zal de indicator ook uit gaan en de signalen van de laatst gekozen bron niet rechtstreeks doorsturen naar de TV.

    Zie blz. 46 en 50 van de Nederlandse gebruiksaanwijzing die je hier kan vinden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •