Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 164 van 164 worden weergegeven.

Discussie: Hell on Wheels

  1. #151

    Standaard

    Mooie serie, bij toeval de 1e 2 seizoenen aangeschaft via dit forum op Blu ray, seizoen 3 erbij gekocht toen ik daar leuk "tegenaanliep".

    Binnenkort komt seizoen 4 uit (halverwege juli) ben al aan het neuzen in de pre-orders, want ik ben deze serie kortgeleden gaan kijken
    en ik kijk een goede serie graag zoveel mogelijk achter elkaar

    Iemand een tip voor een leuk prijsje? Momenteel is Wehkamp(verbazingwekkend genoeg) de voordeligste,(een eurootje goedkoper
    dan Bol en CosMox incl .verzendkosten)

    Zal seizoen 3 ook wel gezien hebben eerdat seizoen 4 uit is, maar een weekje wil ik wel wachten..... echt goede serie, net zo goed
    als Deadwood, waar ik ook met veel plezier naar heb gekeken.

    Dus.... kom maar op met de tips
    Have fun and enjoy your collection

  2. #152

    Standaard

    Ik heb geen tips maar kijk wel uit naar seizoen 5.

  3. #153

    Standaard

    Net gekochr in MM Gent voor 24,90
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Net gekochr in MM Gent voor 24,90
    Seizoen 4 al uit in België? Denk dat ik hem maar ga bestellen bij Wehkamp,
    lijkt op dit moment de voordeligste.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #155

    Standaard

    Heb hem besteld bij Wehkamp, samen met nog een andere film, maakt dat je 10 euro korting
    krijgt als je bestelling meer dan 40 euro bedraagt, is vandaag nog geldig, morgen weet ik niet
    zeker.

    Ik had 10 euro korting
    Have fun and enjoy your collection

  6. #156

    Standaard

    Iemand al gestart met seizoen 5? Aflevering 1 was zoals gewoonlijk een rustige opzet naar meer.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Iemand al gestart met seizoen 5? Aflevering 1 was zoals gewoonlijk een rustige opzet naar meer.
    Allang klaar joh... Weer wachten op de rest...

  8. #158

    Standaard

    Leuke serie seizoen 4 is ook weer erg goed.
    Laatst aangepast door martin : 03-10-2015 om 16:13
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #159

    Standaard

    Ik denk dat ik maar wacht totdat seizoen 5 in zijn geheel erop zit.. als is dat nog wel even wachten....

  10. #160

    Standaard

    Het lijkt er sterk op, dat ondanks dat het laatste seizoen doormidden is gehakt, we wel 1 box krijgen op blu-ray! Niet zoals bij Breaking Bad dus! Top

  11. #161

    Standaard

    Bah, helaas. Loop in de MM en seizoen 5 deel 1 in de schappen...

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Bah, helaas. Loop in de MM en seizoen 5 deel 1 in de schappen...

    Dat was toch al een tijdje bekend dat dit het geval ging zijn.

  13. #163

    Standaard

    Serie net uitgekeken. Einde is wat mij betreft niet briljant, bij andere series zeker beter gezien, maar nog steeds een waardige afsluiting. Vijf seizoenen prima mee vermaakt, al ben ik er niet rauwig om dat het er nu opzit.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Serie net uitgekeken. Einde is wat mij betreft niet briljant, bij andere series zeker beter gezien, maar nog steeds een waardige afsluiting. Vijf seizoenen prima mee vermaakt, al ben ik er niet rauwig om dat het er nu opzit.
    HoW is eigenlijk maar 2 seizoenen. Nadat aan 't eind van 2e seizoen Dominique McElligott (Lily Bell - "The Fair-Haird Maiden of the West") de serie had verlaten en het scenaristen-team vervolgens ook werd vervangen, heeft de serie -op enkele hoogtepunten na- nooit meer het niveau van de 1e 2 seizoenen gehaald (en sindsdien ook eens een forse daling van de kijkcijfers).
    Nadat Elam de serie verliet, wisten de scenaristen eigenlijk geen raad met Eva. Gebeuren rond The Swede werd veel te lang gerekt, plus out-of-character hoe Bohannon steeds meer met hem "omging" (en er uiteindelijk ook nog blijvend letsel aan overhield). De finale was inderdaad wat tam (geforceerde relatie tussen Bohannon en Fong/Mei; alleen hier was chemie), en de voorgeschiedenis van Mickey McGuinness aka The Boston Strangler werd niet uitgewerkt. We weten nog steeds niet exact wat hij daar heeft uitgespookt.
    "There are no happy endings... only another path.": mooie samenvatting der 5 HoW seizoenen: https://www.youtube.com/watch?v=nsj-CdpbJCw

    HoW heeft naast het begrip "Cullily" (Cullen Bohannon, Lily Bell) in elk geval een markant personage opgeleverd: tribute The Swede: "I am Thor Gunderson... from Norway".
    Laatst aangepast door kit carson : 02-08-2016 om 17:56

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •